Sari la conținut

De unde alimentati cu carburant Dusterul vostru?


Alimentare cu combustibil Dacia Duster  

286 membri au votat

  1. 1. Specificatia de la ce companie alimentati

    • Petrom
      82
    • Mol
      68
    • Lukoil
      26
    • Rompetrol
      58
    • Agip
      1
    • OMV
      47
    • Alte companii
      4


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 214
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Actualizare consum real GPL, in zona Brasov: - locul 1 : MOL -(~8l/100km, ~50%AC, ~70% urban (7,9l/100km sau 8,12l/100km)) ; - locul 2 : Lukoil sau Rompetrol (inclusiv parteneri) (~9l/100km,

Petrom 95 si Socar 95 puneam inainte. Apoi, cand puneam OMV 100 si Rompetrol 100, simteam diferenta mai ales in accelerare, dar si benzina se "topea" mai repede. De ceva vreme merg numai cu Petrom 99

Petrom motorina standard., de cand am luat-o de juma de an, si nu tuseste deloc. Am o statie langa bloc, in cortoceni, si mi-e foarte comod, nu ca as fi fan. Am pus de vreo doua ori d-aia mai smechera

Posted Images

Nu am scris de ceva timp aici - am renuntat sa alimentez de la Lukoil pentru ca pur si simplu nu tragea masina cum trebuie.

La Megane care e Euro 4 si pe GPL nu prea sesizam diferenta la carburanti, dar la Duster se simte.

Momentan bag predominant benzina de 95 de la Petrom - trec ocazional pe la OMV si MOL si in general de 95.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

OMV sau Mol, diesel varianta scumpa, de cele mai multe ori. Nu am avut probleme nici cu petrom sau rompetrol in trecut, dar OMV sau Mol imi sunt mai la indemana. Aleg varianta scumpa pentru ca diferenta la un plin e sub un pachet de tigari si aditivii aia care ar trebui sa fie in carburant chiar ajuta.

Editat de 77Dan
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Diesel de la Rompetrol varianta cu cifră cetanică mare. Motorul la PH2 la 80.000 pornește ușor la - 22 -24 , nu clănțăne injectoarele în sarcină și pe distanțe lungi am impresia unui consum mai redus față de OMW sau Petrom varianta superioară. Altă motorină nu am folosit, nu știu. În schimb la Clio 2.0/16v am alimentat intamplător benzina de 95 de la Luck.Oil. A făcut autoaprindere, clănțănea avansul și mirosea urât. De atunci la Lock Oil doar unflu roțile...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa vedem :

 

1. Mol/Agip - masina trage

2. Petrom - in caz de avarie - stai langa ea si iti faci cruce si apoi mergi catinel

3. Rompetrol - in caz de avarie - porneste la a-3-a sau a-2-a cheie

4. Lukoil - putere tot ce vrei - papa repede si rezervorul si buzunarul

5. OMV - un fel de Rompetrol si Lukoil pe undeva la mijloc

Verificat cu masina de putere mica motor aspirat

Editat de Lucian10
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu am alimentat ani de zile de la OMV ( atât diesel cât și benzină - citroen C5 diesel și cielo benzină)

fără probleme atât iarna cât și vara ...

 

de când am luat dusterul am pus și de la MOL și Petrom

 

nu am văzut vreo schimbare ( doar la OMV parcă ceva mai mare consumul ... dar nu pot garanta că a fost din cauza benzinei ..)

 

Lucian te rog explică ce ai vrut să zici cu Petrom ul ?

vreo experiență neplăcută?

dacă e, să rămân pe Mol ... :ahappy:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De obicei, alimentez de la Petrom. N-am avut probleme niciodată.

De Lukoil, nici să nu mai aud. M-au ars odată la pompă de-am vorbit singur. La ei, rezervorul de Logan are aproape 100 litri.

La un drum de Severin, am alimentat la OMV. Diferență!!!!

Mă refer la benzină şi la cea de 98 nu de 100. Voi încerca şi de 100 pe Duster. Pe o Super Nova, ziceai că-i "rachetă". :)))))

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...