77Dan

Members
  • Număr conținut

    361
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    6

77Dan a câștigat ziua ultima dată pe 12 Mai 2016

77Dan a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

166 Excelent

2 Urmăritori

Despre 77Dan

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 9 Octombrie

Informații profil

  • Gen:
    Nu spun

Metode de contact

Vizitatori Recenți Profil

602 citiri profil
  1. S-a vandut, multumesc!
  2. Bine, fie, merge si 400
  3. Rezerva are acelasi diametru cu anvelopele de serie, dar ocupă mai puțin spațiu fiind mult mai îngustă. Cauciucul nu pare folosit, avand inca "mustati" pe el. Ideal pentru cei cu butelie de gaz montată in spatiul roții de rezervă. Pretul - 450 lei - este cel cu care am cumparat-o eu acum o lună și daca nu imi recuperez banii, prefer sa o păstrez pentru un alt proiect. Dan: 0722-662-222
  4. Doua puncte care ma sperie si primul arata clar cat de putin asculta ei parerile clientilor, sau cat de putin conteaza acestea: 1. "Dar cumparatorii nu au reclamat ca le-ar lipsi Daciile mai puternice." - pe bune!?! Oare nu vrea nimeni un 1.6 cu cca 130CP si cu mai putine ture la viteza legala de autostrada, fapt care ar scadea consumul la niste valori normale? 2. "schimbatorul easy" - parca se vorbea despre un dual clutch; daca pun o cutie care schimba ca easy-r, cred ca incep sa ma uit la alte marci pentru a doua masina de oras si concedii, ca aia e automata cu rau de mare
  5. Discutii Generale

    Daca tot te intereseaza 4x2 cu folosire majoritara in oras, eu as opta pentru 1.2l cu cutia DSG care trebuie sa apara foarte curand (daca nu a aparut deja). Dupa ce am scris, m-am apucat sa mai caut noutati online. Presa zice ca cutia automata se poate comanda din februarie (in UK), dar ca ar fi disponibila doar pe dci. Zvonurile initiale vorbeau despre 1.2, dar se pare ca oricum noi mai avem de asteptat, pentru ca nu apare in configurator inca. Ar fi o mega prostie sa ofere dual cluch-ul doar pe dci, tocmai pentru ca dpf-ul are probleme in oras si cine ia automata o ia in primul rand pentru ca merge mult in oras,
  6. Scuze de intarziere, dar iata si materialul de la mine (busy, stat la pat cateva zile, etc): https://drive.google...MXlxUG5URHVpTTQ Sunt 12.4GB si am redus de la cca 40 . O sa primiti un mesaj de eroare pentru ca e un fisier mare si Google nu il poate scana. Treceti peste! Din cate stiu, sunt curat
  7. Suspensie H&R + IRONMAN

    Da, fata și spate, mulțumesc!
  8. Suspensie H&R + IRONMAN

    Salut! Sunt modelul 2017? Dacă da, m-ar interesa o măsurătoare cu ruleta agățată de buza de jos a jantei pana la marginea aripii, pe centrul rotii. Dacă ai protecții pe aripi, marginea aripii se simte pe interior. Deasemenea, e bine de știut dacă ai greutate suplimentara pe masina. Ex. Troliu. Mulțumesc!
  9. Eu nu m-as crampona de scutul original Dacia care devine un fel de elefant alb, cand exista cele Rival. Aveti aici setul complet: http://www.jeepmania.ro/488-Scuturi-Protectie-RIVAL/489-SCUTURI-PROTECTIE-Aluminiu---Dural/510~DACIA/3804-SET-4-Scuturi--Radiator---Motor---Cutie-de-Viteze--versiunea-noua---Reductor-Diferential--Conducte-carburant-si-Rezervor-din-Dural-4mm-pt--2010---prezent---DACIA---Renault-DUSTER---RIVAL-Automotive--.html Pe mine ma tenteaza tare sa il iau. Exista si fiecare in parte separat si la baietii astia am gasit cel mai mic pret pana acum.
  10. Imi place tapiteria! Volanul l-am vazut deja in showroom si e foarte misto! Jantele arata foarte bine, daca mergi doar pe asfalt, eventual si marite la 17"
  11. Maine, pe la ora asta cel tarziu, sper sa stau cu o bere (sau o palinca) in fata, inconjurat de prieteni! Ne vedem la Trio dragilor!
  12. Anvelope Offroad & All-Terrain AT

    Ridicarea pe doua roti s-a produs din cauza presiunii prea scazute, care a dus la dejantare în momentul când mașina a apăsat maxim pe roata respectiva. Cu presiune minim 1 7 -1.8, la viteza cu care a intrat, ar fi derapat, nu s-ar fi ridicat. Faptul ca flancul cauciucului a cedat, scăzând brusc înălțimea rotii combinat cu faptul ca janta s-a înfipt în pământ au dus la cascadoria respectiva. Zombi rămăsese cu presiunea prea scăzută de la un traseu anterior, unde mersese mult mai ușor. Personal, nu as cobora sub 1.6 în bfg at, indiferent de traseu. Mai trebuie ținut cont și de faptul ca alea sunt 225/70, deci talon mai mare bine fata de 215/65.
  13. Anvelope Offroad & All-Terrain AT

    Eu nu am cip, dar e umblat un pic pe la hărți (teoretic 125cp și 20-40nm în plus). Cauciucurile de iarna sunt 215/70 și mașina merge brici. Am avut 225/70 AT ko și la alea se simțea diferența doar la plecarea de pe loc. Eu zic ca era mai mult de la greutatea mult mai mare a anvelopei (inertie), decât de la diametrul mărit.
  14. Anvelope Vară Duster

    Eu tocmai mi-am comandat 4 d-astea: https://www.norauto.ro/anvelopeieftine/4131-anvelopa-de-vara-michelin-latitude-cross-235-60r16-104h.html Am dat link-ul pentru ca acolo dau și date despre ele. Exista și dimensiunea standard.
  15. Singura care chiar m-a impresionat a fost motorina scumpa de la shell, in bulgaria! Am pus si la dus si la intors din Grecia anul trecut si fugea Dusterica de se rula asfaltul in spate!