-
Număr conținut
166 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
3
mustermann a câștigat ziua ultima dată pe 8 Martie 2017
mustermann a avut cel mai apreciat conținut!
Reputație Comunitate
70 ExcelentDespre mustermann
-
Rang
Senior
Informații profil
-
Oraș:
Bucuresti
-
Stare:
Posesor de Duster
-
Motor:
1.5 4x4 110cp
-
An fabricație:
2012
-
[Tutorial] Remediere Problema Claxon - Bloc De Lumini
topic a răspuns la mustermann yoyoandrei2000 în Sectiunea tehnica
Blocurile de lumini aparent par la fel - difera un mic detaliu constructiv, eu am modificat gaurile de prindere in suburi pe coloana volanului dupa ce m-am asigurat ca noile gauri nu deterioreaza ceva in interior. Sper sa va fie de folos observatia mea. Fain tutorialul am remediat si eu problema la fel, din pacate nu a tinut mult intrucat firele erau coapte. Am vazut ulterior ca poate ar fi fost bine sa le inlocuiesc cum apare intr-un post ulterior, dar intre timp am schimbat blocul de lumini de tot. -
Pai inseamna ca eu am fost boier cu ambreiajul schimbat la 160 mii in conditiile in care obisnuiesc sa ma mai dau si pe dealuri si padure.... Cauza se identifica prin demontaj cutie de viteza. Ramane de vazut daca se schimba toate componentele sau doar placa.
-
Tutorial montaj carlig remorcare Dacia Duster 7 si 13 pini
topic a răspuns la mustermann dust3radmin în Manuale & tutoriale
tardiv raspund si eu cu o justificare - carligul de remorcare original (nu gat de lebada) iti permite reglajul pe inaltime al cuiului de remorcare. Daca ai felurite remorci s-ar putea sa-ti fie de folos.... Priza OEM de la Renault are alimentare cu 8 fire fata de 7 cat au toate prizele din comert (am luat vre-o 2 zise profesioniste - niste vrajeli). Al optulea fir taie stopul de ceata de pe masina si-l lasa aprins doar pe cel de la remorca. Crede-ma cu vrei sa mergi la drum lung cu lumina de ceata a masinii reflectata de remorca....Pana la urma tot priza originala am reconditionat-o si am -
Pana la proba contrarie, colegutzu'. Mie mi-a spus-o un prieten (YO.....) ca avand stație modificata (de el) de la 4,5W la 9W (emisie), sa nu ies cu ea de pe teritoriul Romaniei, ca risc bortelirea ei cu spiralul, dacă ma vad cu ea montata (în HU). Ca despre asta vorbim. În RO, pana una alta, încă e virgina treaba, pana se trezește Coana Europa și mai da o directiva, ca de acolo vine lumina, oricât se burzuluiesc maimutzoii noștri ca fac treaba. Interpretezi info cum dorești. Pana una alta, întru în "tăcere radio".
-
Clasament Anvelope AT - Duster AT tire rankings
topic a răspuns la mustermann Cain în Jante si anvelope
Mda.. Nu vad pe nicaieri despre Insa Turbo (niste resapate cu profile pentru toate gusturile). Mai grele, uneori mai greu de echilibrat, zgomotoase dar cel putin alea pe care le am pe Duster (model Dakkar sau Sahara, nu mai tin minte) isi fac treaba foarte bine (descarca bine noroiul) sunt la dimensiunea stoc, deci am si roata de rezerva bagata in locasul ei, Constient fiind ca nu am acelasi comportament cu aceste anvelope la fel ca unele de strada, sunt mai prudent, franez din timp, incerc sa nu rup aderenta functie de starea drumului etc cand sunt pe asfalt. De ce le-am luat p-astea si nu st -
Amotrizoare Mudster version 2. Preview and initial testing
topic a răspuns la mustermann Cain în Sectiunea tehnica
in configuratia Mudstere galbene + arcuri H&R + anvelope michelin crossclimate la 2 bari eu consider ca am un comportament excelent - sau poate (factorul subiectiv) astea sunt asteptarile mele. Pentru off folosesc niste Insa Turbo Dakar la 2 bari pe asfalt si 1,8 -1,9 in off pentru grip. E drept ca utilizand anvelopele de off, la 100 km/h pe asfalt, zici ca zbori cu Antonov 24, dar asta e, mi-o asum. Am incercat diverse set-up-uri la anvelopele de off pe asfalt, dar nu am simtit vre-o diferenta. Sau poate sunt eu mai nesimtitoriu intr-ale rinichilor. De bataie, inclin sa cred ca -
Duraluminiul din care e facut scutul are si alte metale in compozitie. Aluminiul chior e moale. In plus, aluminiul chior, in contact cu aerul, mai bine zis - oxigenul din aer, se oxideaza imediat si face o pelicula de oxid de aluminiu care pasiveaza, face o pelicula de protectie. Din acest motiv, la sudura aluminiului se lucreaza cu un flux de gaz de protectie, de exemplu. Scria chestia asta asta prin manualele de chimie de prin liceu. Ma rog, liceul facut inainte de '89 , ca acum nu sunt la curent cu ce se mai studiaza. Daca pentru aluminiu ar fi functiona chimicala aia de-ai cumparat-o,
- 61 răspunsuri
-
- 1
-
-
Mde, la cat efort depuneti pentru luciul masinilor voastre, probabil ca nu ne vom intalni prea curand pe drumuri de offroad.
-
De unde alimentati cu carburant Dusterul vostru?
topic a răspuns la mustermann dust3radmin în Intretinere
Se simte la motoare mici, de turatie si masini usoare. Am simtit-o cand umblam cu ascutitorile de smart fortwo (2 am avut: unul cu motor de 0,6 si unul cu motor de 0,7). Se mai simte si la noxe. Inainte de ITP obisniuesc sa-i dau 2 reprize de carburant cu putere calorica superioara, exploatat in regim de turatie crescuta pe un drum lung - folclorul zice cu efect de curatare a jegurilor depuse de mersul prin oras de tip start and stop, iar diferenta se vede la noxe. Asta-i toata povestea. In rest, bezineste, scanteieste si trancaniciul mere... -
imi dau si eu cu parerea - nu ma mai incred in indicatorul de nivel combustibil de multa vreme, care arata ce vrea el cand vrea el. La fiecare alimentare resetez "computeru' " si urmaresc cat se consuma stind cat am alimentat. Si cu asta am rezolvat problema de a nu ramane pe "drojdie". Prea mare bataie de cap sa desfac rezervorul, scule, interventii etc.
-
Conducerea Preventiva Si Evitarea Accidentelor
topic a răspuns la mustermann Cain în Discutii generale
Frunos explicat a ceea ce fac eu de fiecare data atunci cand cineva schimba pozitia mea de sofat, indiferent de masina. -
Diverse accesorii, gadget-uri, scule, briz brizz-uri
topic a răspuns la mustermann dust3radmin în Piese si accesorii
Ideea in sine e haioasa. O sa incerc s-o aplic, dar cu alimentare separata, coborata prin/pe langa stalp.- 860 răspunsuri
-
- dacia duster
- echipamente
-
(și 3 alții)
Setat cu taguri:
-
eu am comandat 5 buc la ei si au fost in regula.
-
Am avut joc in crucea cardanului fata pe la 95 mii km cred si am schimbat-o cu o cruce cu gresor. Acum voi schimba cel mai probabil si crucea spate. Dar nici pe departe cardanul, care nu are nimic. Despre rulment probabil cu aceeasi ocazie cand voi schimba si crucea spate, preventiv ca-i vine vremea si lui. Echilibrarea (dinamica) se face numai daca se modifca cumva geometria cardanului. La schimbarea crucilor nu este nevoie de echilibrare. Crucea cardanica de origine este capsata si destul de greu de dat afara (probabil carddanul esta gandit ca un consumabil care se schimba cu totul). Cruce