Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 229
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pentru pozitie am optat si eu pentru Becuri LED de la Phillips (PH1) - Xtreme Vision -> http://www.becurionl...c-122665.p.html Pentru faza de intalnire -> http://www.becurionl...c-125827.p.html

Un anumit francez, de pe un francez, a pus pe Duster ph1   - 35W / 55W Slim Xeno HID KIT H4 - 2 motorase electrice de reglaj înalțime faruri kangoo 1 ph2 - kit corector automatic faruri - spălă

Să înțeleg că aici nimeni nu citește manualul?   Becurile DRL/poziție sunt identice cu cele folosite pe x52(Logan II) adică w21/5w, faza scurtă H7, lungă H1, iar ceața (proiectoare de plastic becuri

Posted Images

Am schimbat si eu de curând toate w5w-urile pe care le-am gasit prin masina (in afara de pozitii față - acolo am niste Philips xtreme vision) plafoniere, portbagaj, placuta înmatriculare spate, torpedou. Sunt unele de pe emag la 8 lei bucata, alb-cald zic ei.. Eu zic ca nu e chiar asa cald. Se vad chiar ok si luminează decent. Cele de pe plafoniera ma incanta ca bat pana la pedalier, vad noaptea daca mi-a scapat ceva pe jos.

Gasisem tot la ei niște becuri cu led h1 la 50 si ceva de lei pentru faza lunga. Stie cineva ceva de ele?

 

Sent from my SM-A300FU using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am studiat eu ( pe net :D), H1 LED sunt doar pentru proiectoare ceata, ca pt. faza lunga sunt prea mici (~400lm parca) si halogenul H1 da ~1500lm. Argumentul e ca pe LED la 2000-3000lm se incalzesc prea tare si soclul H1 e prea mic pt. a permite solutia de racire radtiator+ventilator, prezenta pe H7 de 3000lm.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat si eu de curând toate w5w-urile pe care le-am gasit prin masina (in afara de pozitii față - acolo am niste Philips xtreme vision) plafoniere, portbagaj, placuta înmatriculare spate, torpedou. Sunt unele de pe emag la 8 lei bucata, alb-cald zic ei..

 

Despre ce becuri e vb mai exact ? Eventual da-mi, te rog, un mesaj privat, ca sa nu se considere reclama pe forum ...

Multumesc !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 2 saptamani mi s-a ars becul de pe faza scurta stanga (Osram Nightbreaker Unlimited) care abea avea vreo 8-9 luni si ~ 6-7000 km de cand il pusesem.

Am avut un Narva ramas dinainte sa pun Nightbreakerurile si l-am montat pe asta doar ca azi dimineata am observat ca s-a dus si Narva :) cel din urma fiind macar "din fabrica" adica din mai-iunie 2010 respectiv vreo 50.000+ km facuti de atunci.

 

Nu merg intotdeauna cu faza scurta aprinsa asadar nu e tocmai relevant numarul de kilometri si pana la urma nici vechimea dar ca idee am avut putin ghinion.

 

Osramurile oricum ar fi m-au dezamagit maxim sa se arda atat de repede la cat costa(100 lei setul de 2 bucati) asa ca voi merge pe orice Narva sau Bosch de ~ 10-15 lei/bucata si nu-mi mai bat capul.

Editat de klaus
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu in 2 ani jumate am schimbat cred ca de 3 ori osramurile NB Unlimited. Dar nu renunt la ele. Au lumina mult prea buna pentru mine ca sa renunt la acest aspect. Problema la ele nu este nr de km sau de ore, este din cauza la drumurile de buna calitate de la noi care zdruncina prea tare filamentul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...