Sari la conținut

Postări Recomandate

Masinuta a cam fost "forjata" fara mila de "prafsor2010".Vezi drumul spre Grohotis filmulet prin forum pe undeva...vezi drum spre "Cuibul Vulturilor" si vezi si panta de iarba urcata la pension cu ocazia primei intalniri din vara a duster-istilor.Martorii la evenimente se asteptau la asa ceva.Eu mi-am facut datoria si am avertizat prin forum pe alte topic-uri sa nu facem din Duster chiar bici.Oricum sper sa fi invatat toti din acest eveniment ca de aia este forum ...

 

Eu am vazut filmuletele, dar nu mi s-a parut nimic fortat! :shock:

Se forteaza putin atunci cand intri pana la usi in nisip sau noroi si incepe sa bata :?

Apropo, stie cineva daca motorul diesel e cuplat cu acelasi ambreiaj ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 52
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

169.500km, durata de viata a ambreajului meu, cu drumuri forestiere fara numar, scos Nissan Patrol si alte masini din sant, tractat microbuze la deal.... Acum e la service, la schimbat. Inca nu am aju

Revin cu completări despre statusul ambreiajului meu, poate mai sunt și alți posesori de Duster 2 2018 cu motorizare 1.6 sce benzina 4x4. După alte căutări, am ajuns la un mecanic care, la recoma

Sanatate tuturor! Pe mine m-a lasat ambreiajul la 83.000 km . Simptome: tremurat enervant la plecarea de pe loc . Tremuriciul nu aparea daca ambreiajul era rece - aparea la cald - dupa

Posted Images

Salut, problema de anreaj tine mai mult de sofer, sunt colegi care folosesc masina pe drumuri forestiere in conditii foarte grele si nu au schimbat amreajul, poate la colegul nostru a fost un defect de fabricatie sau poate o problema legata de experienta soferului insa nu putem generaliza ca fiind subdimensionat.

Dusterul meu are aproape 50.000 Km si nu am probleme cu ambreajul si slava Domnului l-am forjat si eu cum am putut de tare.

ca si idee de referinta, am aprox. 1 milion de km condusi in 20 ani de cand am permisul auto.

poate defect de fabricatie ca au sarit ferodourile de pe disc...?!

Pentru a crede (defectul de fabricatie) dorim sa stim cam cum arata placa de presssss,Adicatelea ce coloare avea? Ceva poze? aveti cumva? dar cu placa singura nu si Duster-ul langa ea...ca deja il stim din toate unghiurile... :mrgreen:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Parerea mea e ca ambreiajul este la limita - adica este exact pentru motorul si cutia de viteze montate pe masini -dar nu sutn prevazute pentru drumul multe si grele - ambreiajul pentru diesel este pentru 240-250 Nm exact cat are motorul si cat duce cutia de viteze - nu au pusm ambreiaj mai mare pt ca daca ambreiajul paote sa tranmsita mai mult cuplu atunci va ceda altceva ori cutie ori planetare ori ceva prin motor- amreiajul este un fel de "element de sacrificiu". motorul deja este dus spre maxim cu cuplu cat si cutiea este folosita la cuplu maxim si pentru a nu crapa cutie motor - au facut acest compromis.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Hop si eu cu problema la ambreiaj. De ieri am un scirtiit citeodata cind apas pedala de ambreiaj. Am crezut ca freaca covorasul sau ceva in zona dar nu, zgomotul vine exact de la sistemul pedalei. As da cu spray dar nu stiu unde? Poate ma ajuta cineva, eventual cu o schema a ambreiajului. Merci. :):blush:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...