Sari la conținut

Cristian1

Members
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

3 Neutral

Despre Cristian1

  • Rang
    Dusterist
  • Dată Naștere 12.08.1993

Metode de contact

  • Yahoo
    dakar.rally_raid@yahoo.com

Informații profil

  • Interese:
    off-road si alte activitati outdoor
  • Oraș:
    Agnita SIBIU

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Incercati ambreiaje HD, poate gasiti de la alte modele de nissan sau...renault, masini de rally.
  2. Da, pai sunt situatii diferite, de exemplu daca te chinui umpic cu un troliu de ATV (750 kg) poti tarai afara un samurai (950kg) dar cu conditia sa ii pui un scripete. Dar pe de alte parte eu am luat parte la o troliere de samuraie intepenite intr-o mlastina. Acolo, au cedat fire electrice, s-a rupt o sufa de 6 tone. si in final au fost extrase cu un troliu forestier de U650. Mai stiu o situatie cand un 4x4 de vreo ~1600 kile, blocat in noroi a fost extras cu un troliu de 6000 livre (pt samurai) pus cu scripete. Cred ca depinde de textura noroiuli si de situatia in care este masina dar daca v
  3. Pai nu stiu exact cum ii dar asa am inteles din alte parti ca masina isi dubleaza greutatea. Ma gandesc ca in noroi iti trebuie o forta de tractiune dubla pentru a o putea tarai afara. Daca masina are 1500 kile, trebuie troliu de 3000 kg si tot asa. Ma documentez mai exact si va spun.
  4. Si eu am capacele si sunt prinse intre prezoane si ma chinui si cand le dau jos si cand le pun la loc, banuiesc ca or rezista si alea pe janta. Daca nu , oricum arata mai bine fara
  5. Pentru off-road ar da mai bine negre pentru ca cele cromate trebuie sa le ai in permanenta curate sa arate bine, in schimb negru..e culoare universala, merge cu orice. Iar in off-road, clar jante de tabla. Daca o strambi, cu cateva ciocane e la loc, aluminiul daca e spart...
  6. Duster cu simexuri am vazut , Forester cu simex ba. Parerea mea este ca Subaru e mai potrivit pentru rally. Are unghiuri de atac,trecere si degajare mai mici decat a Dusterului. Cu ce are noroc Subaru este motorul foarte puternic dar si gurmand si cu sistemul de tractiune..in rest...prefer Duster ! (d.p.d.v al off-roadului) PS: Eu as vrea sa vad un versus intre Duster si fostul papuc 4x4 !
  7. Pe langa otel si aluminiu, mai exista un material, ultra usor si foarte rezistent la obstacolele din teren. Se numeste Lexan si e o polyetilena/teflon, sau pe romaneste ... un plastic ) Americanii il folosesc la rockcrawling pentru ca nu se stramba la contactul cu bolovanii, este elastic si revine la forma initiala. Este usor de taiat si gaurit. Eu caut dar nu gasesc o sursa ieftina de polyetilena ca i-ar sta bine si la Rocky un scut la cutie si reductor.
  8. -Branch hand winch. Nu stiu cat de bine functioneaza dar eu am facut la scara mica cu doua creioane si o sfoara si am reusit insa la scara 1:1 nu am incercat inca. Este nevoie de o creanga cam de 5-6m si o alta creanga mai scurta de vreo 2m si o funie/cordelina. Cu o sufa cat ar fi ea de lunga nu cred ca merge prea bine pentru ca e prea lata si este valabil si in cazul "Kokhanscki winch", la fel si cu crengile/parii, daca sunt prea grosi, este iarasi greu de lucrat cu ei. Am sa atasez in continuare linkuri cu cateva din metodele de recuperare sa puteti citi mai multe despre ele si sper
  9. Ultima metoda care o mai cunosc este una de genul: "ultima incercare si plec pe jos dupa ajutoare" Aveti nevoie de sacurice si o bucata de cordelina, sfoara de balot, sau de ce nu , chiar siretele de la incaltaminte. (evitati sarma ca nu se impaca bine cu cauciucul). Se taie un lemn cam de 30-35 cm si cam 4-5 cm in diametru, unul sau doua bucati pentru o roata si se leaga cu cordelina de roata. Atentie insa la distanta dintre janta si etrier pentru a nu taia sfoara si sa nu prea executati viraje pentru ca e foarte posibil sa frece lemnele de aripi sau plasticele din pasajul rotii. Este indi
  10. Ultima metoda care o mai cunosc este una de genul: "ultima incercare si plec pe jos dupa ajutoare" Aveti nevoie de sacurice si o bucata de cordelina, sfoara de balot, sau de ce nu , chiar siretele de la incaltaminte. (evitati sarma ca nu se impaca bine cu cauciucul). Se taie un lemn cam de 30-35 cm si cam 4-5 cm in diametru, unul sau doua bucati pentru o roata si se leaga cu cordelina de roata. Atentie insa la distanta dintre janta si etrier pentru a nu taia sfoara si sa nu prea executati viraje pentru ca e foarte posibil sa frece lemnele de aripi sau plasticele din pasajul rotii. Este indi
  11. Ei bine daca pentru metodele de mai sus trebuia sa aveti in masina ceva hi-lift sau vinci, pentru metodele de mai jos sunt suficiente un topor si o funie destul de rezistenta sa reziste la 2-3 tone (1) -Kochanski winch sau flip-flop winch, este probabil cel mai simplu truc pentru a extrage masina fara nici un fel de ajutor, doar cu o sacure (pentru taiat parii) si o franghie care NU trebuie sa fie elastica si trebuie tinuta minte metoda de legare a corzii pe par. Sunt nevoie de 2 pari destul de lungi si VERZI sa nu se rupa. Mai multe detalii si poze gasiti pe site-ul acesta : http://www.r
  12. Voi ati sti ce sa faceti cand ati ramas blocati in teren si nu aveti troliu sau un alt coleg care sa va remorcheze ? In topicul acesta propun sa venim cu idei si sfaturi practice care sunt de mare ajutor atunci cand sunteti in bucluc si nu aveti prea multe optiuni cum ar fi un troliu, alt coleg cu masina sau sa zicem un tractorist prin apropiere. Incep eu cu cate ceva: -VINCI MANUAL, probabil ce-a mai ieftina "scula" si ce-a mai proasta in sensul ca te poti rani grav daca se rupe ceva prin el si sunteti la km buni de civilizatie. Trebuie sa aveti in vedere ca nu totdeauna ce scrie pe
  13. Va salut! Eu cred ca sunt suficiente niste gume AT (all terrain) pentru ca se tocesc mai greu pe asfalt si fac fata si in teren , insa nu cine stie ce... MT-urile (mud terrain) sunt pentru noroi, merg si pe asfalt dar se tocesc mai repede. Prima oara pune in balanta tipurile de teren pe care rulezi si apoi ia in considerare gumele, care in off-road sunt mai importante decat un rand de proiectoare sau alte accesorii. Scutul il poti face si singur daca ai putina indemanare si ceva scule si scutesti bani frumosi. Oricum e sub masina si nu trebuie sa arate bijuterie. ) Revin la gume...nu trebuie
×
×
  • Creează nouă...