Sari la conținut

Resetare cheita service Duster 2017 FA2


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 57
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Sunt un simplu utilizator si nu un specialist in IT, dar mi s-a părut destul de simplu sa activez unele funcții cu ddt4all: senzor ploaie, cornering, oprit ștergere automata luneta in marșarier, oprit

Captura atasata e una mai veche facuta pe masina. Doar ce am efectuat revizia iar resetarea s-a facut in reprezentanta. Astept sa mai adun ceva kilometrii si voi posta doua capturi cu durata si numaru

Cum mașina e 2017, deci încă în garanție, reset-ul se face numai în reprezentanță. Soluțiile prezentate sunt "as is", cine e dispus să experimenteze o face pe pielea și banii lui

Posted Images

Asa cum scris anterior descrierea din unele anunturi lasa mult "de dorit", pe alte forumuri am oferit cateva astfel de exemple si le-am explicat in detaliu, dar poti descarca aplicatia ELM Identifier si sa verifici interfata, chiar daca repet ca fratele chinez a pacalit si softul, iar daca ai "toate verzi" si "Software Version: elm 327 Bluetooth obdii V2.1" (destul de probabil) atunci poti sa o arunci la gunoi, nu suporta comenzi ATAL si ATPS iar tot ce este peste v1.4 este NOK.

Desigur insa ca procedezi asa cum doresti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ambele sunt NOK (chiar daca prima mai "arata" cat de cat)

Dar cred ca se deviaza de la subiectul topicului cu discutia despre clonele astea, alegerea, "imprumutatul" lor, etc...

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt 8 pagini, din care în mare, reiese:

1 . clonă de elm clonat de 10 lei + soft la mâna a 7 (mare parte din utilizatori nefiind capabili să-și facă propriul build)

2. interfață de minim 50euro + orice soft  compatibil PC/android, același de la pct 1.

3. clonă CLiP

4. ddt2000 + interfata proprietară 500e

5. orice tabletă mai răsărită(de la 1000e în sus) de la Launch, Autel, etc

6. interfată ADT, la cheie, 30000ron

 

Totul depinde de utilizator și cunoștințele sale...

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Detalii concrete s-au oferit;

- device xxx: cel putin o clona ELM327 cu chip PIC18F25K80 versiune soft 1.5 conforma sau orice alta interfata corespunzatoare programului folosit

- software yyy: Dacia reset service (versiune conforma), ddt4all\EcuTweaker, PyRen\PyClip, RenOLink, CanClip, etc.

- pasii au fost detaliati si in postul pe care l-am citat in urma cu doua pagini, si a mers ( experienta proprie cu clona ELM327 si dtt4all de care am scris plus inca o resetare anul trecut cu PyClip), dar nu numai ...

Insa asa cum bine s-a scris anterior :thumbsup: "Totul depinde de utilizator si cunostintele sale ..." ...

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...

Pt. ca se pare ca e mai simplu din butoane...

"Duster2 (also Sandero3/Logan3/Jogger?): On the Duster2, all parameters are in the speedometer (Cluster_L1_L2) under Ecrans Configuration, Conf Entretien. As with Gen. 2, you can set eight values: interval and remaining days/km for both oil changes (Vidange) and maintenance (Révision). Resetting the counters to their initial values is more complicated (select the Oil drain reset or Service reset function from the RoutineIdentifierList and execute the routine using the Oil DRAIN RESET Exec button. It seems to be easier to reset the values in the on-board computer menu."

Sursa

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Am o problema, nu mai merge sa deschd si sa inchjd masina cu cheia din telecomanda, am inlocuit bateria si am verificat si daca cheia emite, esye ok.
    • , poate doar cu mentiunea ca softul si componentele injectiei la Duster H79 ph2 4x2 1,6 16v 114CP H4M738 sunt putin diferite fata de Duster HJD 4x2 1.0 TCe GPL H4D(460) cu GPF, iar daca softul nu "stie" ca are baterie AGM atunci pe aceasta o va incarca tot ca pe una EFB. In rest de acord cu cele scrise, inclusiv la modul /regimul de exploatare al masinii.
    • Salutare! Acum vreo 2 ani am inlocuit si eu bateria originala la Duster-ul meu cu care circul preponderent in Bucuresti la ore de varf undeva la 20-25km/zi. Bateria originala a rezistat fix 4 ani ceea ce e normal inteleg pentru regimul de exploatare al masinii. Mentionez ca si la masina anterioara (Logan) tot atat ma tinea o baterie obisnuita. Am optat pentru o baterie Exide AGM 70Ah pentru care am modificat in diagnoza parametrul curent de pornire care initial avea o valoare mai mica (720 Ah vs 760 Ah). Sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca o baterie AGM este intotdeauna o optiune mai buna pentru o masina cu sistem "stop-start" fiindca rezista mai bine in timp la cicluri de descarcare/incarcare incomplete etc. Mentionez ca in mod uzual dezactivez sistemul "stop-start" al masinii si chiar si asa bateria EFB originala a masinii nu a rezitat mai mult de 4 ani. Acest lucru ma face sa cred ca nu neaparat acest sistem scurteaza viata bateriei ci mai mult modul de exploatare urban care face ca bateria sa nu se incarce corespunzator.
    • @ torquemada - nu are decat o conducta de alimentare. A doua conducta preia vaporii de benzina si-i trimite inapoi in rezervor. La Duster, din cate stiu, pompa merge tot timpul  din momentul in care dai demaraj, pana tai contactul. Dar verific dupa amiaza. 
    • La asta m-am referit prin revizie a sânge : "la un atelier specializat GPL au identificat din prima vaporizatorul defect ( scapa gaze, satura galeria de admisie, apoi la pornire venea si benzina si se ineca motorul). Rezolvat prin inlocuirea vaporizatorului." Instalatia este BRC Sequent 24, montata in 2013. Din cate stiu, instalatia taie alimentarea injectoarelor pe benzina, dar nu opreste si pompa de benzina. Voi verifica daca pe GPL pompa de benzina mai functioneaza.  E irelevant tipul instalațíei GPL, pentru că, prin construcție orice instalație GPL se montează în serie între injecție și injectoare, deci taie injectoarele pentru benzină la funcționarea pe GPL - nimic nou aici. Problema era dacă, la funcționarea pe GPL, pompa de benzină plimbă benzina din rezervor până în rampă și inapoi (la alea cu 2 conducte) cu toată uzura de rigoare (pompa se răcește cu benzină) , sau nu.  
×
×
  • Creează nouă...