Sari la conținut

Postări Recomandate

Si pana la urma unde am gresit eu? Doar ca am spus o parere referitor la acel video de pe Youtube, unde acei oameni nu au explicat cum trebuie pornirea pe gpl. Si eu am pe masina actuala un Tomasetto si stiu cum functioneaza instalatia, dar tinand cont de acel video, m-am gandit ca a pus pe Dacia o ''porcarie'' de instalatie. Ok, nu mai are rost sa umplem pagina cu ceva nefolositor. Totusi imi cer scuze daca am gresit cu ceva. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am fost la Auto Cobalcescu si am facut un Drive Test cu Dusterul 1.0 Tce cu GPL.  Pot spune ca am ramas placut surprins de cum trage motorasul, turbina intra putin dupa 2000 de ture si se aude cand intra si chiar isi face treaba. Am testat masina atat pe benzina cat si pe gpl, cu si fara AC. Nu am simtit mari diferente. Mentionez ca am fost 3 persoane in masina. Este cu mult peste motorizarea 1.4 si 1.6 Mpi. 

Editat de jelly
  • Like 2
  • Mulțumesc! 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

multam fain in numele tuturor celor care stau mai prost cu studiile ( de ex logica, fizica ).

Ma bucur sa vad ca mai sunt si postari oneste si reale si nu mizeriile alora cu "24000".

Motorasul asta este cel de 1.33 doar ca .. in 3 cilindri. Deci e normal sa iti faca treaba cu brio!

 

km frumosi!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 5 ore, jelly a spus:

 Este cu mult peste motorizarea 1.4 si 1.6 Mpi. 

Intre 1.6 aspirat si 1.0 nu sunt diferente atat de mari de cuplu. Si eu zic ca are parametrii mai buni dar sa nu exageram.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu zici, nu te contrazic. Mergi la un Drive Test si te astept cu un review, poate eu m-am inselat!

Motorul 1.6 Mpi
Putere    87 CP @ 5500 rot/min
Cuplu    128 Nm @ 3000 rot/min
94.41 lb.-ft. @ 3000 rot/min
Volumul motorului    1598 cm3
97.52 cu. in.
Numărul de cilindri    4
Poziţionarea cilindrilor    in linie
Diametrul cilindrilor    79.5 mm
3.13 in.
Cursa cilindrilor    80.5 mm
3.17 in.
Raport de compresie    9.5
Numărul de supape per cilindru    2
Sistemul de combustibil (Fuel System)    injecţie multi-punct

 

 

 

Motorul 1.0 Tce
Putere    100 CP @ 5000 rot/min
Cuplu    160 Nm @ 2750 rot/min
118.01 lb.-ft. @ 2750 rot/min
Volumul motorului    999 cm3
60.96 cu. in.
Numărul de cilindri    3
Poziţionarea cilindrilor    in linie
Diametrul cilindrilor    72.2 mm
2.84 in.
Cursa cilindrilor    81.3 mm
3.2 in.
Numărul de supape per cilindru    4
Sistemul de combustibil (Fuel System)    injecţie multi-punct
Tipul turbinei (Turbine)    Turbosuflantă

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu turbina

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@foxbat

Poate o fi derivat acest motor din 1.33 Tce  insa injectia pare a fi indirecta.

Editat de eman4x4

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...