Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 2 ore, jelly a spus:

Da, o porcarie. Pai iarna ce faci? Inainte sa opresti motorul, o treci pe benzina ca sa fii sigur ca porneste bine dimineata......

 

Nu faci nimic. Lasi comutatorul pe automat si isi vede singura de treaba. Oricum pleaca pe benzina. 

Eu am Tomasetto stag4 qbox pe 1.6/105. E setata sa comute automat la 35 grade pe GPL.  In vara insa am avut probleme ca erau 40 grade afara. Comuta imediat pe GPL dar mergea prost, nu avea putere nici macar sa plece de pe loc, cand motorul era rece. Tomasetto este buna pentru preturile excelente la piese de schimb gen  rampa injectoare la 200 lei fata de Landi care urca foarte mult.  In rest functioneaza la fel.

Mai e un avantaj la Tomasetto, softul free, posibilitate de monitorizare/schimbari parametrii instalatie prin bluetooth de pe telefon

Editat de taviro
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 258
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste

Ai ceva de asteptat, daca vrei sa schimbi masina! Si in plus de asta cine stie ce vremuri vor mai veni! Eu sincer daca stiam ca vine ce a venit peste noi acum, ca nici nu imi vine sa-i pronunt numele,

Mereu or sa fie carcotasi carora nu le convine nimic. Daca stii sa conduci te adaptezi cuplului masinii si nu ar trebui sa ai probleme in depasiri si etc. Dureaza doar putin pana te obisnuiesti cu dem

Posted Images

Acum 23 ore, jelly a spus:

Da, o porcarie. Pai iarna ce faci? Inainte sa opresti motorul, o treci pe benzina ca sa fii sigur ca porneste bine dimineata.

 

 

 

atat s-a putut, nu cred ca te obliga cineva sa cumperi o porcarie.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

bravo. Poate ca o idee buna e sa alegem mai bine vorbele. In plus nu cred ca are sens sa atribui unui produs despre care nu ai nici o statistica / review un astfel de atribut. 

Gandeste-te ca pe astfel de "vorbe" s-a umplut netul de "impresii".

Doamne ajuta!

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 18 minute, jelly a spus:

Daca taceai, filozof ramaneai. Ceea ce am spus, era o parere proprie si atat.

 

Las-o mai moale cu atitudinea... incercam sa ne ajutam pe acest forum. :-)
Esti nou venit, o sa te prinzi cum stau lucrurile pe aici.. sa stii ca nu toti au ceva personal cu tine 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si pana la urma unde am gresit eu? Doar ca am spus o parere referitor la acel video de pe Youtube, unde acei oameni nu au explicat cum trebuie pornirea pe gpl. Si eu am pe masina actuala un Tomasetto si stiu cum functioneaza instalatia, dar tinand cont de acel video, m-am gandit ca a pus pe Dacia o ''porcarie'' de instalatie. Ok, nu mai are rost sa umplem pagina cu ceva nefolositor. Totusi imi cer scuze daca am gresit cu ceva. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am fost la Auto Cobalcescu si am facut un Drive Test cu Dusterul 1.0 Tce cu GPL.  Pot spune ca am ramas placut surprins de cum trage motorasul, turbina intra putin dupa 2000 de ture si se aude cand intra si chiar isi face treaba. Am testat masina atat pe benzina cat si pe gpl, cu si fara AC. Nu am simtit mari diferente. Mentionez ca am fost 3 persoane in masina. Este cu mult peste motorizarea 1.4 si 1.6 Mpi. 

Editat de jelly
  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

multam fain in numele tuturor celor care stau mai prost cu studiile ( de ex logica, fizica ).

Ma bucur sa vad ca mai sunt si postari oneste si reale si nu mizeriile alora cu "24000".

Motorasul asta este cel de 1.33 doar ca .. in 3 cilindri. Deci e normal sa iti faca treaba cu brio!

 

km frumosi!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...