Sari la conținut

Iata-ma posesor de Duster...


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 65
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dezghetarea lunetei/ oglinzilor merge doar cu motor pornit ! Siguranța e de 40A și se află în compartimentul de siguranțe motor

Stiu ca imi voi atrage niste injuraturi dar cred ca si bricolajele pe care le-ai facut la masina legat de montarea carligului au deranjat cu ceva functionarea dezaburirii .. mi-e cam greu sa cred ca a

Pai in primul rand protejeaza oala (contra aripa) de coroziune (am vazut multe Loganuri si Solenza ruginite la oala). Pamantul ce sta pe oale, sarea si solutiile ce se dau iarna pe carosabil, cu timpu

Posted Images

Acum 1 oră, mihnea a spus:

nu ar trebui sa se umezeasca inclusiv imbracamintea plafonului ?  Sau apa o ia numai pe sub garnisajele din plastic ?  

Nu se umezeste deloc plafonul, apa se prelinge pe tabla, pe partea interioara a aripei spate, la dusterul meu PH2 se vedea printre plastice dara de apa cum se prelinge.

Editat de emilian_rks
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@t0rquemada:  Semnalul seamana cu sunetul mai acut al unui gong.

      La centuri nepuse stiu: dupa cateva zeci de secunde de la punerea in miscare, incepe o tiuiala care continua vreo 2 minute pe doua "melodii" dupa care inceteaza. Stiu acest lucru fiindca eu nu ma "inham" intotdeauna in centura. Am motivele mele. Pot explica de ce dar nu este locul aici. Continua "concertul" si cu aceste gonguri ? Dar pe autostrada de ce nu a continuat ? S-a "plictisit" de opacitatea mea ?:)

     MediaNav-ul ma avertizaza cand depasesc 50 Km/h in oras ? Interesant... Este drept, era chiar pornit, dar pe radio. Pe autostrada nu am depasit 130 Km/h din motive lesne de inteles pentru o masina noua. Amrulat cu 90 Km/h pe tempomat.

     Sirenajul este exclus (nu suna ca un gong !)

     Adblue este raportat ca fiind corect, deci nu este cazul.

@emilian_rks:  Desi ar fi chiar culmea porcariei la o masina noua, voi face probe cu apa cum am explicat intr-una din postarile anterioare.

    *) Nota: Toate observatiile privitoare la abaterile de la calitatea acestui produs le voi cumula si le voi  face cunoscute producatorului Dacia - Renault (inclusiv prin Comisariatul Protectiei Consumatorului) si, dupa caz, le voi cere daune - interese. Aceasta, ca sa nu creada ca isi fac pomana cu noi romanii traiti pana acum in salbaticia noastra mioritica...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am sa incerc. Mise pare ca este de datoria mea.

Numai ce am terminat de montat blindajul care acopera si protejeaza clapeta de gaze evacuate (o adevarata minune a ingineriei cu care cei de la Dacia s-au depasit pe ei insisi !:roll:), ca a si inceput o "binefacatoare" ploaie. Trebuia sa fac si acest lucru ca doar nu am dat 400 lei degeaba. Vine destul de bine dar l-am mai completat in dreapta cu un autofiletant de 6 (scutul este prevazut cu decupaj in locul respectiv dar lonjeronul, ba). Unde o fi masurat "ilustrul" constructor 220 mm garda la sol ?? Probabil au masurat cand prototipul era pe elevator !;) Cielo are cam aceeasi garda cu acest "offroader"!  Minciuni si lucru prost facut. Deci daca agati ceva cu porcaria aceea, care atarna ca un fund de maimuta, poti sa le ceri daune pentru neconformitatea produsului. Nicidecum sa scoti din buzunar 6000 lei (ca asa vrea muschiul lor !).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

      Draga coleg @Marian30, am rugamintea sa nu mai postezi date despre masina ta in topicul despre a mea. Nu de alta, dar dezordinea creaza confuzie:   Dusterul meu o fi Diesel sau MAS ? - se va putea intreba un vizitator al forumului. Exista topic dedicat performantelor despre consum.  Scuze pentru observatie; nu am facut-o cu intentie rea.  Multumesc pentru intelegere !

      Am facut si cateva poze, asa, in pauza dintre averse :):

      In ultimele 4 poze:

-Carligul cu instalatie UK si senzorii pentru parcare (instalatie cu semnalizare exclusiv acustica, recuperata de la vechea Dacie);

-Blindajul pentru clapeta de gaze;

-Locul unde am gasit apa dupa spalarea masinii (acum s-a uscat);

-Camera de vizualizare inapoi (imi este de folos pentru celeritatea realizarii imperecherii cu rulota fiindca se vede bine linia barei si carligul; in rest nu ma intereseaza in mod deosebit...).  Lucrul cel mai important in definitivarea lucrarii l-a facut un coleg al nostru (a carei identitate nu o mentionez aici intrucat nu i-am cerut acordul). Cred ca banuiti cine; nu este greu, fiindca nu sunt multi ca el. Tin sa-i multumesc din nou, inclusiv pe aceasta cale.

 

 

IMG_20190517_101953.jpg

IMG_20190517_102004.jpg

IMG_20190517_102017.jpg

IMG_20190517_102251.jpg

IMG_20190517_102310.jpg

IMG_20190517_102818.jpg

IMG_20190517_103221.jpg

IMG_20190517_102743.jpg

IMG_20190517_102856.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...