Sari la conținut

mihnea

Iata-ma posesor de Duster...

Postări Recomandate

Stiu ca imi voi atrage niste injuraturi dar cred ca si bricolajele pe care le-ai facut la masina legat de montarea carligului au deranjat cu ceva functionarea dezaburirii .. mi-e cam greu sa cred ca a scapat neverificat aspectul asta de catre cei de la fabrica. P.S. : Parerea mea este ca Duster-ul e o masina totusi corecta pentru pretul cerut :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci pana la urma ai verificat acea siguranta de 5A? Mie mi se pare destul de clara schema de pe capac.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 4 ore, mihnea a spus:

Cercetarea masinii continua. Din pacate, se acumuleaza impresiile proaste. Astazi, fiind ploaie, s-au aburit geamurile. Am constatat ca nu functioneaza sistemul de dezaburire/dezghetare nici la luneta nici la oglinzi. Am recurs la clasica carpa metoda care se aplica la batrana Dacie 1300 din 1978. Pe ploaie, cu partea dorsala expusa in afara, am inceput sa cotrobai printre sigurantele din bord. Clestele galben din plastic aflat pe capac, dedicat chipurile (:gandire:), este inutilizabil pentru sigurantele implantate de "celebrul" constructor intrucat acestea sunt din cele fara bordura (nu pot fi prinse).:mrgreen:. Am apelat la clasicul cleste patent cu varf. Sa nu uit sa pun in trusa si eternul ciocan si niste sarma :-D!  Pana la urma, cu toata documentatia stufoasa (cata hartie risipita !) data de fabrica nu am reusit sa aflu care este de fapt siguranta. Oricum, cele indicate sunt de 5A, valori prea mici pentru o astfel de treaba. Sa fie vreuna din compartimentul motor ? "Nu scrie nimic nici pe capac nici in "documentatie". Ce mai deal-vale, spui Dacia si tragi apa... Treaba de mantuiala mai rau ca pe vremea "de aur". Ma ingrozesc cu gandul la ce ma mai asteapta daca fabricantul s-a poticnit la lucrurile simple.

Dezghetarea lunetei/ oglinzilor merge doar cu motor pornit !

Siguranța e de 40A și se află în compartimentul de siguranțe motor

  • Like 3
  • Mulțumesc! 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Asa este, precum spune colegul @tOrquemada. Este vorba de siguranta de 40A din compartimentul motor care... nu este marcata nici pe capac nici in documentatia cea stufoasa. Acea siguranta nu era arsa ci, pur si simplu, nu exista. Bine ca mi-a indicat  colegul nostru unde trebuie sa se afle. Misterul ? Eu sunt de vina fiindca, incepand inca de acum vreo 10 zile cercetarea instalatiei in lipsa totala de documentatie, prudent cum sunt (am avut o meserie plina de riscuri), am scos unele sigurante de acolo ca sa pot "suna" circuitele. Pe aceasta am uitat sa o pun la locul ei, ba, chiar mai mult, am si ratacit-o. Apoi, prins in "bricolaje", am uitat-o cu desavarsire. Se pare ca am nevoie de ceva lecitina ;). Dehh...varsta...

Releul se auzea cum actioneaza si era clar ca ii lipseste tensiunea pe 30.

Nu am acuzat fabrica Dacia pentru acest incident ci pentru faptul ca nu ofera nici macar documentatia unui tablou cu sigurante, fapt care ar trebui sa fie facut cunoscut utilizatorului. Deasemenea este caraghios si condamnabil sa faci referire in documentatie despre cum se schimba sigurantele cu "miraculoasa" scula cand acest lucru este imposibil. Pe de alta parte, tabloul din habitaclu care, neasteptat (!) este marcat, nu are toate simbolurile corespondente cu circuitele din documentatie. Deci, treaba "in dorul lelii"!  Parerea mea este deja formata. Este o Dacie asa cum erau cele de altadata dar, mult mai scumpa. Cred ca am gresit ca nu am mers pe mana Ford-ului cum de fapt incepusem...Diferenta nu era exagerata (cca 1000€). In sfarsit, am facut-o. Sper ca pe viitor sa nu mai intalnesc neajunsuri. Nu este locul aici sa va spun cum, o anumita firma vestita de automobile, in reprezentanta din Romania, ascundea codurile de acces la aparatele media pentru ca sa puna clientii sa plateasca "serviciul" daca scoteau borna bateriei. Cred ca pe-aici bate si Renault, mai ales ca o buna vreme au fost asociati.

Editat de mihnea

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos!Daca ai ceva dubii in legatura cu faptul ca e o Dacia ,sper ca vei fi cu adevarat satisfacul in momentul in care vei iesii la primul traseu cu rulota.Parca asa am inteles .Deci Dusterul asta nu va avea probleme sa te duca pretutindeni iti doresti in siguranta .Apropo de sigurante ...ar fi de preferat sa te organizezi mai bine cand faci interventii la partea electrica sa nu-ti faci mai multe probleme.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc ! Sper sa ma descurc...:)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Să o stăpânești sănătos și fără reparații. Și drumuri frumoase cu rulota. Eu am duster 4x4 cu motorul de 1,2 și 125 cp. Până acum sunt foarte mulțumit de el trage bine și consumă și decent ( 7 /7,5) în rest vom vedea. Acum o zi am făcut traseul de Călimănești Voineasa și am vrut să urc la Vidra dar era dumul închis de la Voineasa spre vidra și a mers impecabil. Drumuri bune.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, la fel iti doresc si tie, @Marian30 ! Doresc tuturor sa se bucure din plin de Dusterurile lor !

Dar, dragi colegi, sa va mai povestesc ceva:  Azi dimineata m-am apucat sa spal nouta masina, a carei parte dinapoi era plina, dupa ploaia de ieri, de tot materialul antiderapant imprastiat cu darnicie (demna pentru o cauza mai buna) de catre ciracii madam'-ei Firea si ai celor din MT. Am lucrat la fel ca pentru rulota : nu presiune, apa putina (dealtfel este si scumpa) dirijata prin periile dedicate (cu coada lunga pentru plafon, si numai cu maner pentru rest). Am degresat cu alcool diluat numeroasele pete de ceara pentru cavitati (imprastiate cu generozitate peste tot de lucratorii de la uzinele Dacia - bravo lor !) si am dat cu putin sampon.  Deci totul, daca nu ca la carte, cel putin, decent. Picaturile de apa le-am absorbit cu niste lavete noi, din microfibra. Cand eram la operatia de stergere a apei din canturile usilor, ce sa vezi ?!  Udatura in partea stanga a portbagajului (unde este acea adancitura langa lonjeron) !  Asa ceva nu am pomenit la nici una din masinile mele sau cele de serviciu. Unde mai pui ca multe au fost Dacii 1300 - 1310 berline sau break (pret cca 2700$ !!!), Oltcit, Cielo (8200E)...Chiar si "rabla" predata la Remat nu lua picatura de apa !  Si, in ultimul timp, foloseam la greu apa cu presiune de 100 bar.   Daca procedam asa la aceasta "bijuterie" cred ca puteam sa fac acvariu. Nu degeaba ilustrul producator nu recomanda spalarea cu pesiune deoarece stie el ce stie...   Cine, cine-o fi de vina ?

Probabil eu, cu "bricolajele" mele de la carlig, ca de altfel masina este foarte buna si ieftina "ca braga". Are dreptate colegul @andrei_s.;)  Sau sunt eu prea critic cu Dacia - Renault pentru "numai" 18300€ si sa iau de bun ceea ce mi "se da" (ca pe timpul Raposatului)...

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...