Sari la conținut

Postări Recomandate

kreeper

Ce model de Duster ai? An fabricatie, s.a.m.d. Ca nu ai completat informatiile astea la descrierea masinii.

La dusterul vechi merge scutul de aluminiu peste cel de otel. Asa am eu la vechiul Duster. Este scut de origine, 6 mm grosime. E super ok. Ai doua scuturi unul peste altul. Cel de aluminiu vine cu distantiere si suruburi noi, ala se prinde pe fata in 2 suruburi lungi care inlocuiesc suruburile de prindere a cadrului motor pe sasiu si pe spate in alte doua suruburi care vin prinse pe lonjeroanele masinii, nu se prinde in suruburile scutului de otel.

La modelul nou de Duster, ma refer la ultimul aparut, am scut tot original de alumiu dar este mai subtire, are 4 mm grosime, este si el ok. Dar acesta nu se poate monta peste scutul de tabla, deci ai doar un scut. Acest scut se prinde in locul scutului de tabla, doar cele 3 suruburi din fata vin prinse pe un cadru pentru al distanta un pic de bara fata (protejeaza si o parte din radiatoarele din fata, "urca pe bara"). Cadrul vine la pachet cu scutul daca iti iei pe origine.

Eu zic ca este ok si doar un scut, chiar de aluminiu fiind. Ma gandesc ca nu ai de gand sa dai cu masina in asa hal incat sa-l indoi rau. In principiu daca ii dai una incat sa-l rupi, eu zic ca doar un tanc ar merita investitia :).

O zi buna va doresc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 679
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Între produsele Dacia, Duster este mașina despre care s-a vorbit cel mai puțin ”de rău”, atât în țară cât și ”dincolo”. Dacă nu esti între cei care preferă doar ”high class” (chiar si la mâna 3,

Posted Images

Salut! Am și eu o întrebare la care nu am prea găsit răspuns: la Duster-ul ăsta nou nivelul de benzină afișat pe bord se scurge cursiv, sau sare din linie în linie? Adică nu e ca la Logan, unde dispare câte-o dungă, ceea ce e ucigător.

E un detaliu despre care nu vorbește nimeni în filmările de pe YouTube și chiar eram curios. 

AMR: circa o săptămână 😁

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa mai si radem : La Duster 1.6 Sce 4x2 circuland doar prin Bucuresti se scurge si foarte repede, nu doar cursiv :)). La fostul Logan mergeam ce mergeam si mai disparea o liniuta.. parca nu constientizam asa tare consumul desi si ala era destul de gurmand (motor 1.6 16v).

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • Mak featured și pinned this topic
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...