Sari la conținut

funKys25

Martori esp și multifuncțional aprinși

Postări Recomandate

@szlehel anul trecut mie mi-au schimbat senzorul de ABS pe stanga spate (de fapt, au schimbat toata planetara, ca cica sezonrul asta e parte integranta a planetarei si nu se poate schimba doar el - cel putin asa mi-au spus la reprezentanta). A fost schimbat pe garantie.

La mine se manifesta in felul urmator problema: la viteze mai mari (>120 km/h) se aprindeau martorii ABS si ESP, impreuna cu  martorul multifunctional portocaliu. Chiar si dupa oprirea motorului si repornire ramaneau in continuare aprinsi. Singura varianta sa-i sting era sa stau cu motorul oprit peste 10 minute, probabil trecea un timeout si la repornire facea o scanare a senzorilor de la 0 si, evident, nu mai raporta nicio eroare senzorul de ABS.

Prima data am patit pe autostrada in Germania, unde la 150 km/h mi s-au aprins brusc luminile in bord ... interesanta senzatie :) Am sunat la reprezentanta din Iasi si mi-au zis ca nu am ABS si ESP, sa merg mai incet si sa ma duc la cea mai apropiata reprezentanta. Cat am oprit la o benzinarie sa mananc ceva si sa caut unde gasesc o reprezentanta, au trecut alea 10-15 minute si cand am plecat s-au stins toti martorii. Am venit mai cu grija pana in Romania si nu s-au mai aprins. Dar la cateva zile dupa aceea, pe la 120 km/h iar s-au aprins si atunci mi-a fost clar ca e ceva nasol. Am oprit motorul, am asteptat 15 minute, s-au stins martorii si apoi am reusit sa provoc din nou problema mergand un pic mai tare. A doua zi eram la reprezentanta si mi-au diagnosticat eroarea. Dupa vreo cateva zile a ajuns piesa si mi-au schimbat-o si de atunci n-am mai avut nicio problema, desi am mai mers cu 120-130 km/h de ceva ori.

Merita investigata si varianta asta, doar ca la mine tin bine minte ca era aprins si martorul de ABS, nu doar cel de ESP si cel multifunctional.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Era versiunea de 110 KW, deci 150 CP. Avea 6000+ in bord, achizitionata recent. Na, eu am spus ce am vazut 6 zile cat m-am dat cu ea si nu merg la consum, poate am piciorul mai greum Pana la urma cum e bafta fiecaruia, o fi fost prea strans motorul, vreun soft mai slab calitativ pe ECU, benzina mai slaba...oricum, nu mi-a placut deloc feeling-ul plus consumul (mult prea mare pentru motorasul asta, o fi prea grea caroseria).
    • mi-as dori sa fiu de acord cu tine insa cu parere de rau .. poate aia era de 130 sau avea ceva prbl. - balanganeala??? ce i aia? Motorul si cutia sunt extrem de "smooth".nici o legatura cu dieselul si smuceli! - consumul meu a fost intre 4.9 si 5.5. la drum intins. Deva - Sibiu - 6.1, apoi plinul si pana la rm valcea 4.9 si pana in Buc 5.5. viteze intre 90 - 127 ( mers intins cu 122, deh, rodaj) - nu stiu de 4000 ,- eu n am trecut de 3000 rpm. se duce instant catre 130 km /h fara sa ti dai seama - n o tin pe 2wd ( nu se recoomanda si nu ii vad rostul) dar la drive test cu varianta 4x2 asa era cum zici :)aia e boala lor. Trag intr o parte si patineaza. De asta am luat 4x4.  
    • Salut,   Eu o conduc pe a mea ( altă marcă - 1.6 T DGI  177 CP ) cum conduceam Dusterul ( 1.6 16 V 4x4 din 2011 ) și îmi consumă 10 % oraș, consum la pompă.
    • M-am dat cateva zile cu 1.33 TCE 4x4. Impresii dupa ture prin Iasi si imprejurimi: - aceleasi rapoarte ca la diesel 4x4, insa mai smuncita la schimbari plus o balanganeala ce se simte in schimbator la ridicarea piciorului de pe acceleratie. - consumul zboara efectiv daca o conduc normal spre 11-12% (la pompa) in mod Auto/2WD; daca 'mangai' pedala atunci sta pe la 9+. Daca o trec pe ECO mai bine ma las pagubas. - foarte anemic vs diesel pe partea de cuplu, desi e acelasi, dar 'noroc' ca fiind benzina se poate tura spre 5000+ si-ti faci treaba, insa dupa 4700+ turbina incepe la propriu sa suiere de zici ca nu mai are aer. - delearul mi-a confirmat ca 4x4 e out pt 1.3 TCE din cauza noxelor, momentan dieselul e singura varianta. Ramane de vazut pe viitor.   Mult mai usoara se simte fata de diesel, cu rotile de iarna si 2WD la plecari de pe loc (mai ales in rampa pe asfalt) dadeam ture pe loc.
    • Salut! La ce alt service autorizat ai fost, pentru ca in aprilie ar trebui sa merg la service si vroiam sa merg acilo de unde am cumparat masina, adica la Meridian Vest din Maniu, dar daca spui ca ai avut probleme....
×
×
  • Creează nouă...