Sari la conținut

Bluedci, la rece intrerupe


Postări Recomandate

La mine dusterul iunie 2018 si 15k km varianta fara adblue , are mici fluctuatii la turometru la rece. 

La faza cu aeroterma la fel face si la mine pe clima fluctueaza turatia , dar fluctueaza cand se aude un releu pe la sofer cum cupleaza ceva si cei cu fluctuatii de turarii uitati-va si la faruri sa vedeti intensitatea lor ca difera. 

Eu am facut si un video pe tema aceasta.(nu stiu cum sa il atasez sa arat) 

Editat de tolo
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 48
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Așa face și a mea. Dar eu m-am obișnuit, că la fel face și cea veche, Duster facelift euro 5, 140.000 km avută de nouă. Când e rece îi dau cheie și o las 1-2 minute să se bâlbâie singură, după care pl

Cand citesc aici imi dau seama ca la munca avem un Doker dci de 90 cp euro5 si am observat ca atunci cand plecam cu ea(acum cand e frig) se balbaie..Din fabrica ies balbaite..E si asta o caracteristic

Salut , eu m-am lăsat păgubași sa mai incerc la service răspunsul este același. Daca ajungi fi și se rezolva situația sa ne spui și nouă ce și cum ,eu ultima oară când am fost am primit răspunsul

Uch nu știe să compenseze consumul electric , când turezi motorul nu mai fluctuează . Ușor ușor începem să vedem din ce in ce mai multe defecte pe care normal ar trebui sa le notăm și să mergem la gantie cu ele.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

...daca oscileaza intr-adevar si turatia motorului ( la ureche ). Daca numai turometrul ( afisajul ) = a fost o aemenea reclamatie la Duster modelul 2 si s-a rezolvat prin resoftare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Salut. Am un duster 1.5  4x4 adblue 115cp - 2000km. Confirm o fluctuatie la relanti cand motorul e rece - am observat ca la 0 grade temp exterioara daca masina este stationara cu motorul pornit, nu se incalzeste si fluctuatia apare cam la 10-15sec  , 15min de stationare a facut asa in continuu. Sper sa nu fie corelat cu zgomotul pompei de motorina din rezervor care si  acesta este continuu. De asemenea confirm fluctuatia aerotermei chiar si la treapta a 2-a. Tind sa merg la service pt investigatii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 5 ore, armand a spus:

Salut. Am un duster 1.5  4x4 adblue 115cp - 2000km. Confirm o fluctuatie la relanti cand motorul e rece - am observat ca la 0 grade temp exterioara daca masina este stationara cu motorul pornit, nu se incalzeste si fluctuatia apare cam la 10-15sec  , 15min de stationare a facut asa in continuu. Sper sa nu fie corelat cu zgomotul pompei de motorina din rezervor care si  acesta este continuu. De asemenea confirm fluctuatia aerotermei chiar si la treapta a 2-a. Tind sa merg la service pt investigatii.

Salut , eu m-am lăsat păgubași sa mai incerc la service răspunsul este același.

Daca ajungi fi și se rezolva situația sa ne spui și nouă ce și cum ,eu ultima oară când am fost am primit răspunsul , domne toate fac așa .

M-am conformat și am dat înainte , atâta timp cât este în garanție merg așa până cedează și gata ..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 years later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...