Sari la conținut

Activare funcții Duster 2018


Postări Recomandate

In real life usage, nu ii vad multe beneficii, sau castiguri reale de vizibilitate.  E adevarat nu am mers ft mult in bezna totala, la viteze mici, cu conditii de vizibilitate slaba.

Becurile sunt cele stock. Ma gandeam ce-i drept sa schimb becurile de pe faza scurta cu unele o idee mai albe si mai puternice.

In rest apa, paie si bataie

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 69
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Atentie, proiectoarele de ceata sunt pentru a fi vazut in conditii de ceata si nu pentru a vedea tu, nu e musai sa iti asigure un flux luminos suplimentar.

Butoanele de încălzire scune cu simboluri albe au leduri pentru iluminare pe timp de noapte, iluminare care nu e cablată la Dacia indiferent de model

Nu poți pune LED pe proiectoare, 99% vei are calculatorul de lumini - au încercat alții pe banii lor

Posted Images

Vorbeam de cornering - am înțeles că la cornering se aprinde proiectorul de pe partea respectivă, deci nu e cazul să orbești pe cineva (doar nu mergi cu proiectoarele, e ilegal dacă nu e ceață). Plus că la cornering, proiectorul se aprinde numai în anumite condiții (viteză mică, curbă) - și bănuiesc că nu pentru mult timp.

Era un tip (nume de utilizator @Pro), într-un topic lung (Achizitie Noul Duster 2018) - cam secretos, zicea că e primul care și-a activat cornering, alarmă, senzor de ploaie... nu a vrut deloc să spună unde și cum... tot el recomanda becurile astea LED de 45W - repet, pe proiectoare și pentru cornering... becul normal halogen actual de pe proiectoare are 55W, un 45W n-ar trebui să aibă probleme...

Personal, ceea ce este acum pe proiectoare mi se pare cam slab - când le-aprind, parcă e puțin mai multă lumină - dar nu prea multă. Becuri de firmă pe faza scurtă am tot avut (și Osram, și Philips), ce-i drept pe Duster 1 - foarte bune, nimic de zis, dar se ardeau într-o veselie și mă durea sufletul că nu-s chiar ieftine.

Am pus LED în interior - super, te dor ochii dacă te uiți în plafonieră - și pe becul de marșarier... diferența e uriașă, în cameră se vede cel mai bine.

În fine - dacă nu se poate - atunci asta e... încep să am dubii acum la cât de utilă ar fi funcția asta...

 

În altă ordine de idei - ce este deschidere selectivă? Să poți deschide numai portbagajul?

Dacă activezi alarma internă - cineva spunea că nu va funcționa la șocuri, numai la uși... asta înseamnă și capota motorului?

Editat de ig2109
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din ce ma observat eu, lumina proiectoarelor la noul Duster  bate in față si mai deloc în lateral, ca la alte marci. Asadar, corneringul nu te ajuta la viraje, chiar daca pui becuri mai puternice.

Deschidere selectiva, daca e acelasi lucru ca la vw, inseamna deschiderea ușii soferului la prima apasare si deschiderea celorlalte uși la a doua apasare.

Unde ai auzit de alarma interna (preinstalata din fabrica) la Duster?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

M-am cam lămurit cu cornering-ul... nu mai pare așa interesant...

Am card, nu cheie - așa că nici deschiderea selectivă nu-și are rostul...

Sunt mai mulți pe forum care vorbesc de alarma internă - unii și-au activat-o deja. Chestia asta e demult pe Dacii, a avut-o un amic pe un Logan MCV, primul model din 2007. Am înțeles că @t0rquemada te poate ajuta cu activarea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. După mine proiectoarele de pe Dusterul 2018 nu sunt prea strălucite. În schimb cele de pe Loganul din 2005 credeți mă că preferam să merg pe înserat cu proiectoarele decât cu farurile. Cred că o să cumpăr proiectoare de Logan să pun pe Duster. Știe cineva dacă se potrivesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La Duster ph3 becurile din proiectoare au 19W nu 50W ca la Logan I, spor la schimbat instalație și calculator.

Dacă nu ați mers pe iluminare zero cu un Duster ph3 (sau Logan II  care are) cu funcție cornering nu comențati aiurea se vede ok

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • 1. Lichid de frână incorect (uzat/neschimbat total/schimbat cu alt tip) 2. Aerisire insuficientă rulment hidraulic. 3. Pompă comandă ambreiaj uzată (e din plastic). 4. Rulment hidraulic defect  
    • Am mutat eu topicul! Durează mult sa cauți secțiunea potrivita!
    • Salut. Nu stiu daca ai postat in sectiunea potrivita si nici daca are sau nu legatura (daca totul s-a facut in mod conform, inclusiv purjarea circuitului) cu asta: https://forumduster.ro/topic/5855-ambreiaj-15dci-șuruburi-placa-de-presiune/ sau cu asta: https://forumduster.ro/topic/5881-rulment-de-presiune-15dci-sachs-3182-654-301-pentru-cutie-6-trepte/ dar faptul ca “…  nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. …” poate avea cateva cauze iar acestea trebuie vazute /verificate fizic pe masina. Totusi am urcat (sunt prea multe sa le atasez pe forum) cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi, pe: https://postimg.cc/gallery/wJf97bt
    • Salutări, Am o situație neplăcută cu ambreiajul Dusterului meu: 1.5 DCI, 4x4, ambreiaj schimbat în urma cu cam 20.000 km, nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. Pare ceva problemă pe rulment de presiune, placă, sau disc de ambreiaj care nu mai culisează ok pe caneluri (a fost gresat corespunzător, doar cu vaselina din kitul de ambreiaj). Cunoașteți vreo situație specifică Dusterelor? Nu as da cutia de viteze jos fără sa fiu sigur... Este destul de mult de muncă la Duster 4x4.   Mulțumesc anticipat!
    • Salutare! Revin cu un scurt update la postarile de mai sus.  Am parcurs cam 400 km (urban) de la schimbul de ulei din cutie si .... mașina funcționează perfect. Nu ”agață” si nu mai are nici un simptom din cele menționate anterior. Sper să folosească și altora experiența prezentată de mine.  Drumuri bune să aveți!  
×
×
  • Creează nouă...