Sari la conținut

Postări Recomandate

Sa complectezi datele in fisa personala.

De luni incolo poti sa mergi sa/l filezi in parc, depinde doar de cei din Tg Mures cit de repede se misca cu pregatirea pentru vanzare.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 301
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Ge

Am avut 14 ani 1,5 dci-ul si pot sa spun ca e un motor foarte bun! (In afara de furtunul de la turbo nici un fel de probleme in 200 mii km) De aproape un an conduc 1,33 TCE-ul. Fara sa intru in detali

Am facut media consumului in 16059 km parcursi cu Duster 4x4 1.2 tce si 16094 km parcursi cu Duster 4x4 1.5 dci. Am mers in aceleasi stil si conditii cu ambele. La 1.2 tce a iesit o medie de 7.93%. ia

Posted Images

La 21.05.2019 la 9:16, dolig a spus:

Bună ziua

Ieri după amiază m-a anunțat dealerul că mașina este gata și așteaptă transportul . 

Cam cât durează livrarea la dealer?

Salut,

Luni am luat-o si eu pe a mea de la dealer. Hai sa-ti spun cum a fost.

Masina a fost scoasa din fabrica de pe 09.04 si a ajuns la dealer pe 17.05. Dealerul imi tot spunea ca spera "saptamana viitoare".

Dupa 2 amanari am scris direct la vocea clientului de pe adresa personala de mail, ca sa pot atasa bonul de comanda si dovada platii. Am trimis 3 mail-uri din 2 in 2 zile plus am sunat o data. Mi s-a spus ca la al 2-lea mail s-a implicat si seful ierarhic superior. Si la 3 zile de la ultimul mail m-au sunat ca masina va ajunge vineri 17.05 la Mangalia. Si a ajuns.

Concluzia: stai pe ei cu mail-uri si cu telefoane non stop. La Vocea Clientului. Eu le dau dreptate ca sunt foarte aglomerati, dar daca nu faci valuri nu te vor baga cu prioritate la transport.

Bafta si tine-te tare.

Toate bune.

Uite si o poza cu "Duster-ul de la mare cu pestele in gheare!" :)

IMG-20190517-WA0008.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa te bucuri de ea!

O întrebare pentru cei ce au achiziționat recent masinile. La mersul - Inapoi - cand actionati frana , se aude un scurt sunet metalic in fata? Ceva ce seamana cu un cuplaj , o atingere ?

( doar initial, chiar cand apesi prima data pedala , daca franez a doua oara nu mai exista sunetul )

Precizez ca la franarea pe inainte nu exista acest sunet. 

O fi de la suspensie, planetara, placute? 

As vrea sa stiu daca la voi se aude, daca e ceva normal sau nu. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 51 minute, adi2203 a spus:

Salut,

Luni am luat-o si eu pe a mea de la dealer. Hai sa-ti spun cum a fost.

Masina a fost scoasa din fabrica de pe 09.04 si a ajuns la dealer pe 17.05. Dealerul imi tot spunea ca spera "saptamana viitoare".

Dupa 2 amanari am scris direct la vocea clientului de pe adresa personala de mail, ca sa pot atasa bonul de comanda si dovada platii. Am trimis 3 mail-uri din 2 in 2 zile plus am sunat o data. Mi s-a spus ca la al 2-lea mail s-a implicat si seful ierarhic superior. Si la 3 zile de la ultimul mail m-au sunat ca masina va ajunge vineri 17.05 la Mangalia. Si a ajuns.

Concluzia: stai pe ei cu mail-uri si cu telefoane non stop. La Vocea Clientului. Eu le dau dreptate ca sunt foarte aglomerati, dar daca nu faci valuri nu te vor baga cu prioritate la transport.

Bafta si tine-te tare.

Toate bune.

Uite si o poza cu "Duster-ul de la mare cu pestele in gheare!" :)

IMG-20190517-WA0008.jpg

Mulțumesc de informații. Cu siguranță dacă mă amâna am să procedez la fel. 

Drumuri bune😁

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Preturi ca la dCi.

Consum pe 'hartie' cu 2L mai mare (cam ca de obicei).

Vedem cand vin pe teren la utilizatori cum presteaza/se aseaza pe drum.

Editat de eman4x4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Vazand pe canalul lui Robert (Turatii), noua recenzie a modelului 4x2, 1.3 tce, 150 hp si auzind despre lansarea in curand a configuratiei 4x4 cu aceasta motorizare, am devenit extrem de interesat de Duster. Sunt in cautare de masina mai mare, capabila si pe sosea dar si in offroad usor iar Duster-ul de departe ofera cea mai buna optiune raportata la pret si luata de noua. Am fost la un test drive cu varianta 4x2 150 hp si am ramas socat de capacitatile dinamice si chiar si de (va rog nu radeti) rafinamentul in rulaj. Masina avea undeva la 6k km, avea un consum de 9.1, deci a fost calcata, dealer-ul mi-a spus ca a fost testata si pe teren accidentat si totusi nu exista nici urma de greieras sau scartait in interior, ba chiar era antifonata excelent si foarte confortabila din punct de vedere al zgomotului. Masina de weekend este un Seat Leon Cupra de 300 de cai si pot spune ca fiind obisnuit cu brutalitatea acesteia, Duster a reusit sa ma surprinda in mod placut pe plajele medii de turatie si cu modul in care iesea din curbe. Desigur, nu este o masina de condus sportiv dar faptul ca exista o varianta care sa fie atat de capabila inafara carosabilului cat si pe el, mai ales la pretul cerut, imi starneste interesul.

Singura problema si motivul principal pentru care scriu acest mesaj este ca am sesizat un vajait, un sunet inalt la accelerarea mai brutala, la peste 3000 ture. Am fost in test drive singur si nu am intrebat agentul despre problema asta pentru a nu-mi aduce diverse necazuri. Ma gandesc ca printre atatia posesori de Duster 1.3, cineva probabil a intalnit problema asta si poate sa-mi detalieze potentialele probleme pe care le-as avea la o eventuala achizitie.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...