Sari la conținut

ggo89

Members
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

2 Neutral

Despre ggo89

  • Rang
    Nou venit

Informații profil

  • Stare:
    Îmi doresc un Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2019

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Eu am cam patit-o cu motoarele noi dar ma bazez putin si pe investitia Daimler-ului si a mizei pe care o are succesul acestui motor. Mai adauga si procesul de acoperire cu strat metalic (NMRP) a pistoanelor preluat de la Nissan si e clar ca internele motorului vor fi durabile. Este doar bizar cum masina de test drive scotea acel fluierat in sarcina ca si cum un furtunas de vacuum era scos din loc.
  2. Din nefericire, ai dreptate. Am dorit sa intru in discutii mai detaliate cu agentul de vanzari, inclusiv despre sistemul de tractiune dar pana a ajunge asa departe, ne-am blocat la detalii gen "cum adica e facut de daimler acest motor? e facut de mercedes!". Atunci am realizat ca nu am cu cine ma sfatui si de acolo si frica legata de eventualele urmari Sunt convins ca pe forum gasesc mai multe despre Duster decat la reprezentanta. Sunt foarte pornit pe Duster doar ca nu as dori sa am parte de probleme majore legate de fiabilitate. Asadar incerc sa invat si din experienta altora.
  3. La eventualitatea in care mi s-ar fi reprosat ca as fi fost responsabil de acel zgomot.
  4. Salutare, Vazand pe canalul lui Robert (Turatii), noua recenzie a modelului 4x2, 1.3 tce, 150 hp si auzind despre lansarea in curand a configuratiei 4x4 cu aceasta motorizare, am devenit extrem de interesat de Duster. Sunt in cautare de masina mai mare, capabila si pe sosea dar si in offroad usor iar Duster-ul de departe ofera cea mai buna optiune raportata la pret si luata de noua. Am fost la un test drive cu varianta 4x2 150 hp si am ramas socat de capacitatile dinamice si chiar si de (va rog nu radeti) rafinamentul in rulaj. Masina avea undeva la 6k km, avea un consum de 9.1, deci a fost calcata, dealer-ul mi-a spus ca a fost testata si pe teren accidentat si totusi nu exista nici urma de greieras sau scartait in interior, ba chiar era antifonata excelent si foarte confortabila din punct de vedere al zgomotului. Masina de weekend este un Seat Leon Cupra de 300 de cai si pot spune ca fiind obisnuit cu brutalitatea acesteia, Duster a reusit sa ma surprinda in mod placut pe plajele medii de turatie si cu modul in care iesea din curbe. Desigur, nu este o masina de condus sportiv dar faptul ca exista o varianta care sa fie atat de capabila inafara carosabilului cat si pe el, mai ales la pretul cerut, imi starneste interesul. Singura problema si motivul principal pentru care scriu acest mesaj este ca am sesizat un vajait, un sunet inalt la accelerarea mai brutala, la peste 3000 ture. Am fost in test drive singur si nu am intrebat agentul despre problema asta pentru a nu-mi aduce diverse necazuri. Ma gandesc ca printre atatia posesori de Duster 1.3, cineva probabil a intalnit problema asta si poate sa-mi detalieze potentialele probleme pe care le-as avea la o eventuala achizitie.
×
×
  • Creează nouă...