Sari la conținut

Postări Recomandate

4x4 blue diesel = 2000 euro în plus ( nu știu dacă se merit pt 2-5% DIN situatii). Am văzut ca sunt probleme cu adblue. Sau rezolvat oare problemele?? De asta întreb ce consum iese la benzina 130cp?? Dacă ar fi diferența mica as merge pe benzina. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 301
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Ge

Am avut 14 ani 1,5 dci-ul si pot sa spun ca e un motor foarte bun! (In afara de furtunul de la turbo nici un fel de probleme in 200 mii km) De aproape un an conduc 1,33 TCE-ul. Fara sa intru in detali

Am facut media consumului in 16059 km parcursi cu Duster 4x4 1.2 tce si 16094 km parcursi cu Duster 4x4 1.5 dci. Am mers in aceleasi stil si conditii cu ambele. La 1.2 tce a iesit o medie de 7.93%. ia

Posted Images

Acum 11 minute, maticiuclucian a spus:

4x4 blue diesel = 2000 euro în plus ( nu știu dacă se merit pt 2-5% DIN situatii). Am văzut ca sunt probleme cu adblue. Sau rezolvat oare problemele?? De asta întreb ce consum iese la benzina 130cp?? Dacă ar fi diferența mica as merge pe benzina. 

Diferenta, daca mergi cu benzinarul la fel de linistit cum mergi cu dieselul, este de 1l/100km.

Asta inseamna maxim 1500 lei pe an la un rulaj de 15000 km. 

Acum, tu calculezi, avantajele și dezavantajele. Fa un test drive si tine cont si de motorul care iti place mai mult la condus. 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Părerea mea că benzinarul 4x4 este cel mai convenabil mai ales pt oraș și chiar dacă faci și un pic de of road. Fiecare trebuie să aleagă ce e cel mai bine pt el o zi bună tuturor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

SALUT , numele meu este cosmin , sunt posesorul unui duster prin rabla din data 20 aprilie ....masina e comfort , 150 cp , merge f. ok , chestia cu turatia ridicata la pornire este normala , asa aveam si la 1.5 diesel nissan juke , am pus navigatie care este ok , nu am pus senzori si camera parcare desi acum ar fi buna camera , dar e scumpa la renault , cred ca am sa iau una de se monteaza pe oglinda si are si camera spate , ramane sa vad cum montez camera spate in interior sau afara .Consumul , caci acesta il intereseaza pe toti , pina acum mi se pare ok , masina la un drum tg-jiu-timisoara , pe petrosani -lugoj -autostrada si iesire timisoara , oras incarcat portbagaj cu ceva materiale , 3 persoane si un copil , benzina 95(scrie undeva ca trebuie de 98 exclusiv?)si retur la fel cu un regim de viteza normal in limite 70-90 si max 110 autostrada ...am avut consum mediu la intoarcere 5.6pe calculator , sigur nu e cel real dar tinand cont de motor nou cred ca este ok .Apoi drum facut tg-jiu -calimanesti- valea oltului -avrig -porumbacu de sus -sambata de sus -calimanesti -tg-jiu  ceva mers prin oras si ajuns acasa , regim viteza la fel regulamentar , max 90-100 pe anumite zone , consum 6.6 mediu pe calculator tot cu benzina 95....masina silentioasa , trage bine la solicitari se simte nr.de cai si cuplu ...sunt multumit deocamdata de ea ....restul mai vedem pe parcurs. as vrea sa stiu din ce am citi pe aici pe colo daca e nesar un tratament suplimentar cu solutie antifonare interior aripi parte metalica si pe sub ea , ziceau unii ca cei de la renault sunt cam zgarciti cu materialele folosite fata de nemti ....altceva daca vrea sa stie cineva ii pot raspunde cu placere .

 

scuze eventuale greseli , de la tastatura..

Editat de cosmin72
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 7 ore, maticiuclucian a spus:

Consumul real la 1.3 tce 130 cp care ar fi?? 

Avand in vedere ca ambele versiuni de putere ,130  cp .respectiv 150 cp. au filtru de particule pentru reducerea emisiilo de CO2 e foarte posibil sa nu poti scoate un consum mic in oras.Depinde de stilul de condus ,dar decat sa ai un benzinar si sa mergi la consum mai bine un diesel .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alege benzinar nu faci foarte multi km ca sa te ajute diesel-ul , iar diesel-ul este si mai costisitor de intretinut.Pe viitor nu vei avea nici probleme cu diesel-ul daca se va scoate.Ca si cuplu valorile sunt asemnatoare plus minus 10Nm

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca precizati onsumul afisat atunci si la viteza ar trebui sa va referiti la viteza medie afisata.

Zice in manual ca tipul combustibilului este specificat pe usa rezervorului.

Eu, personal, n-as alimenta un motor nou cu 95, mai ales la noi si mai ales TCE.

Poate nu scrie inca, dar va scrie cu siguranta mai tirziu pe factura de raparatii

Dar este masina ta, sa ai noroc de ea si drumuri bune!.

Duster fluel type.jpg

 

Editat de ISZY56
de nylon
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...