Sari la conținut

Postări Recomandate

La mine nu a dat niodata in "nas". E adevarat ca nici aer rece nu face, am mers cu treptele 2 si 3 sa fie bine.

Eu stiam ca daca aceleratia este la podea calculatorul opreste AC ul si chiar alternatorul astfel incat sa fie disponibila toata puterea.

Ai SS? Ma gandesc ca odata cu euro 6 au bagat spurcaciunea asta de compresor eco :D

 

Editat de MAK
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 89
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

@CristiZ poți sa pui ignore user în setări și citești liniștit fără sa mai dai de comentarii nihiliste gratuite și fără vreo valoare pt ceilalți useri   Tapatalk    

Capone, eu cred ca ti-ai facut inteleasa parerea ta despre Dacia pana acum si nunte supara dar devii deranjant sa o tot repeti. Stii cum e, nu te obliga nimeni sa o cumperi, poti oricand opta pentru o

A ta e pe 1234YF, ar trebui să ai un abțibild pe bară vizibil când ridici capota. Problema e că în ultimul timp a apărut "freon" contrafăcut, deci atenție unde și cu ce se umblă la AC

Posted Images

Incepand de la SuperNova pana la penultima generatie de dacie au montat compresor cu geometrie variabla care functiona incontinuu. La ultima generatie (Logan/Sandero 2, Duster ph2, etc.) au pus compresor cu geometrie fixa, care functioneaza in cicluri pornit-oprit (durata depinde daca e activ sau nu ECO, de treapta ventilarotului climatizare, etc.).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 years later...
La 29.06.2016 la 22:08, t0rquemada a spus:

Pentru cei cu S&S presupunând că toate condițiile de oprit motorul sunt îndeplinite cu excepția: AC pornit + compresor ON + ventilator ON + temperatură lichid răcire(față de temperatura externă) atunci oprirea motorului nu e permisă deci ai AC.

Va salut! Am tot citit acest topic de cand el s a deschis deoarece sunt si eu nemultumit se calitatea aerului conditionat din duster. Am un ph2 care anul acesta implineste 3 ani. Revenind la topic si facand o mica paranteza, sunt sofer de cand mi am luat permisul si am avut ocazia sa conduc foarte multe masini si cele normale si cele din clasa de lux deci consider ca am o oarecare experienta in ceea ce inseamna aer conditionat in masina si pot sa va spun ca dusterul nu baga aer satisfacator. Efectiv il tin pe treapta 3 cu recirculare si fara nici un eco si abia face fata. Nu vreau sa i supar sau sa i deranjez pe colegii care spun ca sunt multumiti si merg pe treapta 1 sau 2. Fratilor am folie pe spate + luneta cea mai inchisa si pe fata am folie doar cu grad uv fara a fi fumurie si vreau sa imi pun si pe parbriz si tot sunt nemultumit. Adica am un rahat de vectra din 2002 cu climatronic si pot sa va spun cu proba pentru cine nu ma crede ca dupa 5 min de aer dat pe low iti ingheata capul. Ala inseamna ac. Din punctul meu de vedere problema la duster este compresorul ala idoot care tot se opreste si porneste. Nu stiu daca se poate inlocui sau rezolva cumva problema asta. Am sa iau legatura cu un amic foarte bun in tot ce tine d gama dacia sa vad daca exista o solutie.. si inca ceva care cred ca toata lumea a sesizat este zgomotul care il face aeroterma pe treptele 3 si 4 de te scoate din masina. Deci mare "-" pentru INTELIGENTII de la renault care au gandit rahatu asta de climatizare. Va salut cu respect!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 9 ore, AlexAxx a spus:

....Am un ph2 care anul acesta implineste 3 ani. .... Efectiv il tin pe treapta 3 cu recirculare si fara nici un eco si abia face fata. ....

1. Completează corect profilul

2. La 2 ani se face igienizare la AC

3. Filtrul de habitaclu se schimbă la an sau când se simte îmbâcsit (miros) obligatoriu cu igienizare

Dacă nu se rezolvă după 2+3:

4. Pe garanție se poate cere verificare și reumplere instalație AC, atenție ai 1234YF nu R134a

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 6 ore, t0rquemada a spus:

1. Completează corect profilul

2. La 2 ani se face igienizare la AC

3. Filtrul de habitaclu se schimbă la an sau când se simte îmbâcsit (miros) obligatoriu cu igienizare

Dacă nu se rezolvă după 2+3:

4. Pe garanție se poate cere verificare și reumplere instalație AC, atenție ai 1234YF nu R134a

 

salut. sti cumva , la Duster 2014 ce tip de freon se foloseste?

Am completat de curand cu freon ...la un service, este posibil sa puna freon diferit fata de ce avea masina?

este adevarat ca inainte de completare cu freon nu prea mai facea rece, insa acum este ok.

Editat de mikail
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...