Sari la conținut

Postări Recomandate

Fiindca nu imi mergea AC-ul am fost si am facut o verificare. Pierde freonul prin mufa de pe furtunul negru din poza de jos. Am inteles ca vine conducta cu totul. Poate fi obiectul garantiei? L-or schimba pe garantie?

post-2259-0-32692900-1367365082_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 89
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

@CristiZ poți sa pui ignore user în setări și citești liniștit fără sa mai dai de comentarii nihiliste gratuite și fără vreo valoare pt ceilalți useri   Tapatalk    

Capone, eu cred ca ti-ai facut inteleasa parerea ta despre Dacia pana acum si nunte supara dar devii deranjant sa o tot repeti. Stii cum e, nu te obliga nimeni sa o cumperi, poti oricand opta pentru o

A ta e pe 1234YF, ar trebui să ai un abțibild pe bară vizibil când ridici capota. Problema e că în ultimul timp a apărut "freon" contrafăcut, deci atenție unde și cu ce se umblă la AC

Posted Images

Trebuie sa fie obiectul garantiei atata timp cat piesa a cedat in perioada de garantie in regim de folosire normala si nu s-a intervenit asupra ei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat,raceste cam slab instalatia de aer conditionat....am fost in service,au verificat,mi-au spus ca totul e in ordine - la insistenta mea mi-au reancarcat freonul,dar rezultatul e acelasi.Cand e foarte cald,trebuie sa pun pe pozitia a 3-a ca sa simt rece

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit AC in ultima saptamana in fiecare seara la intoarcerea de la servici pentru ca statul in trafic+soare exact pe zonele unde stau in trafic nu e ok pentru mine care nu ma impac de nici un fel cu caldura.

Ce e drept masina sta in parcare subterana la servici asa ca la plecare e suficient sa pornesc ACul cat inca sunt in parcare si masina este cat de cat rece si face fata ok pe treapta 1.

Daca ma urc si plec la drum dupa ce masina a stat in parcarea din spatele blocului(unde de la 10-11 dimineata pana la 5 dupa-masa bate soarele) trebuie neaparat sa:

1. pornesc ac si data ventilatia pe treapta 3

2. mers putin cu geamurile lasate sa iasa caldura

3. ventilatia o las pe treapta 3 pentru inca 1-2 minute cat sa "dispara" caldura si apoi treapta 1 restul traseului

 

Spre bucuria mea nu am avut probleme pana acum cu ACul, nici la Duster care face 3 ani in viitorul apropiat si nici la vechiul logan la care dupa 5 ani baga in continuare rece si nu-i facusem nici o reumplere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Io am o problema ' majora ' cu AC-ul. Pun ventilatorul pe 2 si nu ajunge. Il mut pe 3 si tot nu ajunge. Il mut pe maxim parca...dar tot nu ajunge. Atunci ma uit cu atentie si observ ca am uitat sa apas bumbicul de la AC. :flowers:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat,raceste cam slab instalatia de aer conditionat....am fost in service,au verificat,mi-au spus ca totul e in ordine - la insistenta mea mi-au reancarcat freonul,dar rezultatul e acelasi.Cand e foarte cald,trebuie sa pun pe pozitia a 3-a ca sa simt rece

 

păi dacă este cald, sau foarte cald, tre folosită poziția 3 sau 4, că acesta este motivul pentru care ele există.....

nu este ceva anormal, dar după 10-20 de minute se rezolva situația...

și eu folosesc treapta 3 sau 4 câteva minute sau zeci de minute, depinde de situație, după care reduc la 2 și apoi la 1.....

am învațat șmecheria asta de la cei care au climă....

la mașinile cu climă, dacă este dat pe automat, atunci când pleci cu mașina din parcare și este incinsă, aerul condiționat pornește în forță, ceea ce este echivalent cu treapta 3 sau 4 de la aerul condiționat manual.....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...