Sari la conținut

'18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige


Postări Recomandate

18 hours ago, Sirius said:

Bine, dar cand pornesti cu masina ziua sau noaptea trebuie sa ai luminile de drum (faza scurta) pornita, deci la ce iti mai trebuie senzor. Nu era mai mult confort daca punea senzorul la stergatoare pentru ploaie?

Pune mâna și citește legea DRL-ul e legal, deci nu trebuie să aprind nimic (DRL-ul se aprinde automat la pornirea motorului)

Ai senzor de lumină și ploaie, cel de lumină asta face aprinde DRL pe lumină sau lumini pe întuneric, cel de ploaie nu e activat.

Dacă se activează senzorul de ploaie merge și stergerea automată cînd plouă

Editat de t0rquemada
  • Like 4
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 134
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Este vorba de al doilea meu Duster, de data aceasta un model 2018 4WD, motor tip K9K 1.5 dCI 110 cp, cutie de viteze M6, culoare Beige Dune, echipare Prestige la care am adaugat ca optionale BSW (aver

Pune mâna și citește legea DRL-ul e legal, deci nu trebuie să aprind nimic (DRL-ul se aprinde automat la pornirea motorului) Ai senzor de lumină și ploaie, cel de lumină asta face aprinde DRL pe

54545 km Pe 15 septembrie a fost schimbata pe garanție lampa marșarier; nu mai funcționa din cauză că ruginise soclul, așa că au preferat s-o schimbe cu totul. Consum mediu calculat la pompă

Posted Images

Acum 2 ore, t0rquemada a spus:

Dacă se activează senzorul de ploaie merge și stergerea automată cînd plouă

In sfarsit ajungem la ceva interesant, ca prea devenise obositoare discutia asta contradictorie despre care-i mai folositor si care nu..

Senzorul de ploaie este greu de activat? Ce implicatii ar fi?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Ieri, la 15013 km, s-a facut prima revizie la dealer Dacia Auto Moldova P.Neamt.

Ulei ELF Evolution FullTech 5W30, garnitura buson golire ulei, filtru ulei, filtru motorina, filtru aer, filtru polen, 850.22 lei.

Reinnoit si asigurarile pe inca un an, la Allianz; RCA 381 lei (B8), Casco Gold fara fransiza 371 eur (SA 15433 eur).

Tot de ieri am trecut la rotile de vara de 17".

 

Cu ocazia primei revizii, fiind vorba de prima intrare in service, am cerut sa se rezolve si problema cu blocarea butoanelor de pe volan. Ei zic ca s-a rezolvat, insa n-am avut cum sa verific; 'om vedea cand se face mai cald.

In schimb, legat de cealalta problema cunoscuta, cu portierele care uneori nu se inchid automat la indepartarea de masina, s-au apucat ei sa reseteze ambele carduri de acces (desi le-am spus ca nu asta e problema) si intr-un final binenteles ca nu s-a schimbat nimic. Au incercat apoi sa ma abureasca cu tot felul de explicatii si pana la urma a ramas ca mai dau ei niste telefoane sa se informeze.  Pana una-alta, am scos astazi borna minus de la baterie(*) timp de circa 20 minute si acum inchiderea automata a portierelor functioneaza normal. Sa vedem cat dureaza minunea.

 

(*)Dupa repunerea bornei bateriei si pornirea motorului au ramas aprinsi martorii servodirectie, cheita portocalie si ESP, dar s-au stins dupa ce am mers cu masina aproape 1 km.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 15.03.2019 la 7:11, Stef13 a spus:

Ieri, la 15013 km, s-a facut prima revizie la dealer Dacia Auto Moldova P.Neamt.

Ulei ELF Evolution FullTech 5W30, garnitura buson golire ulei, filtru ulei, filtru motorina, filtru aer, filtru polen, 850.22 lei.

 Reinnoit si asigurarile pe inca un an, la Allianz; RCA 381 lei (B8), Casco Gold fara fransiza 371 eur (SA 15433 eur).

Tot de ieri am trecut la rotile de vara de 17".

 

Cu ocazia primei revizii, fiind vorba de prima intrare in service, am cerut sa se rezolve si problema cu blocarea butoanelor de pe volan. Ei zic ca s-a rezolvat, insa n-am avut cum sa verific; 'om vedea cand se face mai cald.

In schimb, legat de cealalta problema cunoscuta, cu portierele care uneori nu se inchid automat la indepartarea de masina, s-au apucat ei sa reseteze ambele carduri de acces (desi le-am spus ca nu asta e problema) si intr-un final binenteles ca nu s-a schimbat nimic. Au incercat apoi sa ma abureasca cu tot felul de explicatii si pana la urma a ramas ca mai dau ei niste telefoane sa se informeze.  Pana una-alta, am scos astazi borna minus de la baterie(*) timp de circa 20 minute si acum inchiderea automata a portierelor functioneaza normal. Sa vedem cat dureaza minunea.

  

(*)Dupa repunerea bornei bateriei si pornirea motorului au ramas aprinsi martorii servodirectie, cheita portocalie si ESP, dar s-au stins dupa ce am mers cu masina aproape 1 km.

  

 

Când scoți borna de la baterie - ai nevoie de cod pentru MediaNav?

Ai idee unde e filtrul de polen?

Mersi!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, trebuie reintrodus codul Medianav. La mine era notat pe certificatul de garantie.

Filtrul de polen e sub torpedou, dar spunea cineva pe forum ca acum trebuie desfacut un surub ca sa-l poti scoate. N-am incercat si nu stiu mai multe, i-am lăsat pe ei sa-l schimbe.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
La 15.03.2019 la 9:11, Stef13 a spus:

Pana una-alta, am scos astazi borna minus de la baterie(*) timp de circa 20 minute si acum inchiderea automata a portierelor functioneaza normal. Sa vedem cat dureaza minunea.

 

(*)Dupa repunerea bornei bateriei si pornirea motorului au ramas aprinsi martorii servodirectie, cheita portocalie si ESP, dar s-au stins dupa ce am mers cu masina aproape 1 km.

dupa repunerea bornei, trebuie "setat" capatul de cursa al  servodirectiei electrice : rotit de cateva ori volanul stanga -dreapta pana la capat -> martorul se stinge. Probabil tu ai facut treaba asta in mers, de asta s-a stins dupa 1km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...