Sari la conținut

'18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 134
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Este vorba de al doilea meu Duster, de data aceasta un model 2018 4WD, motor tip K9K 1.5 dCI 110 cp, cutie de viteze M6, culoare Beige Dune, echipare Prestige la care am adaugat ca optionale BSW (aver

Pune mâna și citește legea DRL-ul e legal, deci nu trebuie să aprind nimic (DRL-ul se aprinde automat la pornirea motorului) Ai senzor de lumină și ploaie, cel de lumină asta face aprinde DRL pe

54545 km Pe 15 septembrie a fost schimbata pe garanție lampa marșarier; nu mai funcționa din cauză că ruginise soclul, așa că au preferat s-o schimbe cu totul. Consum mediu calculat la pompă

Posted Images

  • 2 weeks later...

For the record, revizia 2 făcuta la 30500 km pe 31 ianuarie a fost 873 lei: 250 lei ulei Elf Evolution Full Tech FE 5W-30 bidon 5 litri, 11 lei garnitura bușon ulei 110265505R,  58 lei *filtru ulei 152089599R, 85 lei filtru aer 165467674R, 100 lei *filtru motorina 164039594R, 111 filtru habitaclu 272773277R, 258 lei operațiuni generale revizie. Tot n-am aflat la ce se refera asteriscul (semnul *) trecut pe factura la filtru ulei și filtru motorina; consilierul de service nu știa nici el.

Astăzi, la 31500 km, am repus roțile de 17" cu care mașina a venit din fabrică, anvelope allseason Bridgestone Dueler. Cauciucurile de iarnă de 16" Nokian WR D4 au deja 4 sezoane iar banda de rulare a ajuns la 6 mm, așa că probabil le mai țin maxim 2 ani.

Consumul mediu real din ultimele 6 luni e cel obișnuit: 6.22% pe drumuri naționale laolaltă cu localități fără ambuteiaje și 7.76% pe autostrada, la mers aproape constant cu 130 km/h pe gps. Fără încărcătura și fără cutie deasupra probabil ar fi undeva la 7.2%.

Pentru câteva ciobituri adunate pe vopsea, mă bate gândul să comand un touch up paint HNP Beige Dune, cod 7711782327. L-am găsit doar pe amazon.it la 26 euro cu transport inclus; în țară văd că nu are nimeni.

Reînnoit si asigurările tot prin sistemul co-branding: 358 euro casco fără fransiza la suma asigurata 13504 euro si 404 lei RCA-ul pe 12 luni, ambele polițe la Allianz.

  • Like 3
  • Mulțumesc! 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Stef13

Se poate comanda creion de retus original Renault care e fix culoarea masinii.

Poti sa comanzi din orice reprezentanta Dacia sau Renault, inclusiv service-uri autorizate Dacia.

Trebuie doar sa vada poza de pe stalpul dreapta, jos.

Costa pana in 100 lei, daca nu chiar in jurul la 50.

  • Like 3
  • Mulțumesc! 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru pont!  Creionul de retuș cred ca ar merge bine la mici zgarieturi. Acolo unde însă vopseaua sărită de la pietre, trebuie ceva mai plin.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Sper sa fiu cat de cat la subiect. Am comandat un touch-up set 7711782327 la reprezentanta Dacia in Timisoara. Setul consta intr-o sticluță ca de oja cu vopsea, respectiv una de lac. A costat 60 ron. L-am primit de pe o zi pe alta. Atât vopseaua, cat si lacul arata identic cu ceea ce am pe masina (beige dune), însă momentan nu m-am aventurat sa fac reparația (am o zgarietura minoră). Cred ca poate umple si vopseaua sărită de la pietre, însă procesul mi se pare destul de anevoios, iar la final se recomanda polisharea zonei unde a fost aplicată vopseaua, respectiv lacul.

15905215890097060808373977408276.jpg

Aici am gasit o modalitate (profesionala in opinia mea) pentru a face reparația cu acest touch-up set. Cand am văzut ce presupune de fapt m-am hotarat sa mai astept putin pana imi fac curaj. :-) Am incercat intre timp pe un capac de tabla pe care l-am zgariat si am incercat sa pun vopseaua, respectiv lacul. Procedura e migaloasa si trebuie folosit ceva ascutit pentru a pune vopseaua exact unde este nevoie de ea. (de aplicat vopseaua direct cu pensula inclusă nu mi se pare o idee prea bună). Am concluzionat că mai trebuie sa testez inainte sa incerc direct pe masina. O lupa ar fi de ajutor la aplicarea vopselei sa nu pui pe lângă zgarietura.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

34000 km. Filmulețul de mai sus m-a convins.. sa mă-ntorc spre util. I-am pus mașinii un cârlig de remorcare și priză cu 13 pini. Tot ansamblul (coduri 8201698535, 8201698536, 82017001320) a costat la reprezentanță 1303 lei plus 530 lei instalarea. Vreau sa cumpăr și o remorcă, iar pana la urmă cred ca voi alege un model de la Stema cu sistem de frânare inerțial și masa maximă 750 kg.

Poza de sezon..

 

hook.jpg

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...