Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 96
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca vrei sa nu ajungi cu motorul in batista, ce ai spus aici se aplica si fara resoftare

Eu am facut resoftarea la DOK la scurt timp dupa ce am luat masina. Am facut de atunci 80.000 km si sunt foarte multumit. DOK este profesionist (poti citi si pe  forumlogan cate resoftari a facut acol

Nu se face trecerea de la 90 cp la 110 cp doar din soft. Sunt curios cati din cei care au "resoftat" au si masurat care sunt puterea si cuplul maxim si mai ales cum au masurat. Degeaba ii bagi mo

Posted Images

Ummm... uzura masini in general, starea turbinei si a injectoarelor, colmatarea traseelor. Sunt multe aspecte care pot afecta performantele unei masini :getlost:

P.S. Ii zice rezistor lu' ala mic de se opune, nu rezistenta, asta pt cunoscatori.

Editat de dragosb
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ce sa difere in parte huskyuk??? este 1,5 dci este 110 da pai ce crezi cai face ??? tuning poti sa ii faci si cu o rezistenta de 2-5 k asta pentru cunoscatori..si costa 10 bani

Cum spunea si @dragosb... Dar in fine, se pare ca mi-am luat teapa ca am dat aproape 200 de euro pe remapare la "cunoscatori", cand rezolvam cu un rezistor din "piata de la rusi.." :)

Daca are Dok rabdare sa-ti explice ce si cum, bine... Eu am vazut procesul live si la Boosted.ro si la Ceky Tuning (despre care zice lumea ca sunt cunoscatori) si nu pare deloc atat de simplu cum il descrii tu.

Daca tu crezi ca toate K9K de 110cp au 110cp pe Dyno, sau ca injectoarele lor au aceleasi valori, sau ca turbinele genereaza aceeasi presiune, s-ar putea sa ai o surpriza. Masinile au diferente minore intre ele de cand ies pe poarta fabricii, diferente care se amplifica exponential dupa fiecare km parcurs. Depinde de aerul in care au circulat, de stilul de mers, de motorina pe care le-ai dat-o...

Se poate pune un soft "generic" facut de chinezi, dupa niste valori generice ale motorului. Sau se pot citi mapele ECU-ului individual pentru fiecare masina in parte, iar modificarile sa fie facute personalizat, si perfect compatibil cu masina ta.

Aici apar diferentele intre masini care merg bine-mersi sute de mii de km dupa remapare, si masini care aprind bordul ca pomul de craciun la o talpa mai apasata (pentru ca a uitat chinezul sa puna nu-stiu-ce linie de cod acolo), asta in cazul fericit in care nu culegi pistoanele din toba de esapament.

Daca rezolvau "cunoscatorii" treaba asta cu un reostat pus in serie pe undeva, si tie iti luau 200 de euro pentru treaba asta, cred ca erau toti multimilionari acuma.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus pe dyno o skoda 1 motorizare 1.9TDI teoretic cu 101.La test au iesit 109.Baiatul ce se ocupa de dyno spunea ca a avut situatii cand au iesit mai putini cp...depinde de starea pieselor...egr..turbo..etc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

M-ar interesa si pe mine un tuning la duster 1.5 DCI 110CP euro 6 din 2015

 

Se poate face acest tuning si pentru motoarele euro 6?

 

Si as vrea sa stiu daca imi poti da vreo diagrama cu performantele inainte si dupa tuning (ma intereseaza mai mult cea de dupa tuning)

 

Si as mai vrea sa stiu la ce cost se poate pune dinnou softul original(in caz ca nu imi place modificarea) ?

 

1. Da, se poate face remapare si la aceasta motorizare. Am deja in portofoliu si variantele Euro 6.

 

2. Fisele dyno difera de la o masina la alta. Putem face direct pe masina ta si vedem exact graficul motorului tau.

 

3. Nu te costa nimic revenirea la valorile de fabrica.

 

Salut Dok pt dusterul meu 1,5 dci 110 cai din 2012 cat costa remaparea,merci.

 

Ti-am trimis PM cu oferta de pret.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...