Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 514
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Trebuie lămurite niște lucruri: 1. există 1,6 16v cu gpl de fabrică, cod K4M616 cu instalație Landi Renzo 1a. ai 1,6 16v (K4M616) pe Duster ph1 2a ai 1,6 16v (K4M642 dar și H4M740)pe Du

Va salut pe toti. Ma bag si eu pe aici cu instalatiile GPL. In mod sigur se face economie daca se monteaza o instalatie GPL. Cei de la firma care mi-au facut montajul au spus ca masina va consuma c

O grămadă de griji aveti cu gpl-ul asta..

Posted Images

In italia e mai mare diferenta de pret intre GPL si benzina. Momentan la noi e cam la jumate pretul gazului, insa consumul litric e ceva mai mare ca la benzina. Imi mentin aproximarea de cost, care e facuta pe concret nu din auzite, si nume ca se reduc cu cca 30-35% costurile la final (adica vei da 65-70% din banii dati pe benzina, cu toate filtrele si benzina consumata pe langa gaz).

 

Atentie totusi ca la motoarele Euro 6 1.6 H4M (Nissan) nu exista inca feedback relevant pe GPL (dupa 50.000 km macar, de ex).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa e Killer82, pe langa faptul ca nu stiu cum e pe gaz (nu am mai avut pe alte masini) mai e si faza ca pe H4M e motor nou...

Va multumesc pentru informatii, ma mai documentez.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

În urma unei întrebări prin email la vocea clientului am fost sunat să mi se explice că mașina va suferi un proces tehnologic care nu se face in uzinele Dacia, si astfel nu există suport în nici o reprezentantă, deci voi pierde garantia dacă o voi face la un tert.

Asa că restul de 4 ani si juma nu pot face montaj GPL :(

M-au linistit...

Editat de Marcko
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Eu nu vreau sa fac nimic ! Doar sa circul fara sa ii imbogatesc (prea mult ) pe petrolisti.

Nu, nu e relevant. Ar fi daca ne-ai spune cu ce masina / motor si in ce conditii ai scos consumul asta. Asa pot sa spun si eu ca am scos 6,5 l / 100 benzina, cu Dusterul, dar condus ( nu spun de cine ) fara sa sara de 60 km / h ! Caci 21,11 lei / 100 km ( atat iese din datele pe care le-ai dat ) NU poate fi consumul unui Duster. Iese echivalent 4,2 l benzina ! Daca totusi e un Duster, as fi curios ce instalatie ai, unde ai montat-o, si de unde pui gaz. Ca am auzit de la taximetristi ca merg sensibil mai mult cu gaz de la Lukoil. Si instalatorul mi-a recomandat sa evit pe cat posibil Lukoil, pe motiv de gaz foarte murdar.

Salutare.Doar ce mi-am luat un Duster 1.6 cu GPL din fabrica si cu acelasi consum am venit si eu Tg. Jiu-Bacau (590 km),mai exact 50 l-112 lei,fara fugareala ,120 autostrada,90 in rest,nici sa nu adorm pe drum.Momentam foarte multumit,ramane sa ma interesez daca la instalatia de fabrica e recomandat sa folosesc ceva aditivi sau alte chestii.Toate cele bune.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

În urma unei întrebări prin email la vocea clientului am fost sunat să mi se explice că mașina va suferi un proces tehnologic care nu se face in uzinele Dacia, si astfel nu există suport în nici o reprezentantă, deci voi pierde garantia dacă o voi face la un tert.

Asa că restul de 4 ani si juma nu pot face montaj GPL :(

M-au linistit...

 

Mda, mai asteptam putintel pana trecem de garantie si mai vedem. Poate trecem direct pe hybrid.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
    • Schimbarea uleiului întotdeauna face bine, atâta timp cât este respectată norma folosită de producător. Cu atât mai mult în cazul în care avem angrenaje și plăci de fricțiune în același ulei ca în cazul acestui diferențial. Dacă norma este respectată și componenta cedează, uzura era prea mare din alte motive. Depinde și dacă vrem să vindem subansamble OE, sau să asigurăm mentenanță și viață lungă componentei de pe mașină. Bineînțeles că toate reperele din schemă au coduri OE... au si echivalențe în aftermarket. Nu cred că are rost să dezbatem moduri de interpretare ale fiecăruia, sau semantica... Diagrama de piese este foarte clară pentru oricine are opt clase și a lucrat câteva zile într-un service auto. Informația pentru care am făcut rugămintea este disponibilă în Dialogys, am găsit-o, cupluri, metode de verificare etc. Cu un ceas comparator, lere, dinamometrice, spray revelator și multă răbdare...se face Nu este nici pe departe atât de complicat, cum nu a fost nici pentru montajul ambreiajului. Sunt alți producători auto cu sisteme mult mai complexe, și mai greu de reglat. Totuși Dacia este un brand low cost, cel mai bun pe segmentul lui de altfel, de câțiva ani. Sistemul tip Haldex este folosit de vreo 30 de ani deja, iar reglajele toleranțelor sunt în procedura de asamblare, de aceea am întrebat de această procedură încă de la început. Dacă vorbeam de recondiționarea unui diferențial de pe un sistem 4Matic, sau de diferențialul cu torque vectoring de pe Golf R, atunci puteam considera că este ceva complicat. Diferențialul de pe Duster este destul de simplu, pentru a rezista la cuplul și nevoile pe care le vede micul nostru off-roader național. Toate cele bune!
×
×
  • Creează nouă...