Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 514
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Trebuie lămurite niște lucruri: 1. există 1,6 16v cu gpl de fabrică, cod K4M616 cu instalație Landi Renzo 1a. ai 1,6 16v (K4M616) pe Duster ph1 2a ai 1,6 16v (K4M642 dar și H4M740)pe Du

Va salut pe toti. Ma bag si eu pe aici cu instalatiile GPL. In mod sigur se face economie daca se monteaza o instalatie GPL. Cei de la firma care mi-au facut montajul au spus ca masina va consuma c

O grămadă de griji aveti cu gpl-ul asta..

Posted Images

pt cei care se indoiesc ca instalatie gpl isi aduce aminte ca are nevoie de revizie in functie de km imi poate spune si mie cineva cum stie calculatorul de gpl ca ai facut x km ? Instalatie e setata sa-ti piuie ( sa ti aduc aminte de revizie ) in functie de timp. Nr ore de functionare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat in carticica cu garantia si reviziile.

Din 6 in 6 luni trebuie sa merg la ei.

Deci nu pe nr de Km sau ore de functionare - pe perioada de timp este setat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Members să ști că eu am pe a treia Masina gpl montata la ei si nu am avut probleme.Credema ca nu am niciun interes și nu le fac niciun fel de reclama.Revenind la mașină am alimentat astăzi și am avut un consum de 14 la suta.Am început să stau în coloana si dimineața și seara la întoarcere acasă.Dar este gpl nu benzina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Instalatia de pe masina mea are peste 300.000 de km (a functionat vreo 270-280.000 pe Logan). Primul filtru de gaz l-am schimbat pe la peste 80.000. km (nu mai tin minte exact). Calculatorul meu de GPL (ca de altfel toata instalatia fiind de generatie mai veche), nu are posibilitatea sa ii poti seta ceva legat de timpul de functionare sau numarul de km pentru revizii. Instalatiile montate pe K4M au 2 filtre de GPL: unul pentru faza lichida si altul pentru faza gazoasa. Ca sa iti ajunga vreo mizerie in motor (prin admisie) e mai greu, avind in vedere cam cit este de mare orificiul de la injectorul de GPL. in momentul in care schimbati filtrele de GPL si va uitati in ele, nu e cazul sa va luati cu miinile de cap, chiar daca o sa gasiti o gramada de mizerie (in principiu e parafina si pilitura). La filtrul de aer oare cita mizerie nu se stringe? La motorul nou, (parca H4M), prin septembrie 2016, parca, nu avea inca omlogare. de montaj in Romania. Din ce am auzit eu, d.p.d.v electronic, ala ar avea alt sistem de control al injectiei, drept pentru care atunci nu prea se baga nimeni sa instaleze GPL pe el.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai am scris mai sus ca H4M are injectie duala. Intrebarea e de la care injector isi ia semnal ECU GPL (ma indoiesc ca s-au montat 2 injectoare de GPL per cilindru) si care ar fi riscul la adaptarea asta?

 

Filtrul de aer se murdareste si ala insa de-aia il schimbi la 15-20 mii km. Am mai zis ca dupa mine e aberant sa schimbi filtre la 80 mii km (speram sa fie un zero in plus din greseala) dar fiecare cu masina lui...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Instalatia de pe masina mea are peste 300.000 de km (a functionat vreo 270-280.000 pe Logan). Primul filtru de gaz l-am schimbat pe la peste 80.000. km (nu mai tin minte exact). Calculatorul meu de GPL (ca de altfel toata instalatia fiind de generatie mai veche), nu are posibilitatea sa ii poti seta ceva legat de timpul de functionare sau numarul de km pentru revizii. Instalatiile montate pe K4M au 2 filtre de GPL: unul pentru faza lichida si altul pentru faza gazoasa. Ca sa iti ajunga vreo mizerie in motor (prin admisie) e mai greu, avind in vedere cam cit este de mare orificiul de la injectorul de GPL. in momentul in care schimbati filtrele de GPL si va uitati in ele, nu e cazul sa va luati cu miinile de cap, chiar daca o sa gasiti o gramada de mizerie (in principiu e parafina si pilitura). La filtrul de aer oare cita mizerie nu se stringe? La motorul nou, (parca H4M), prin septembrie 2016, parca, nu avea inca omlogare. de montaj in Romania. Din ce am auzit eu, d.p.d.v electronic, ala ar avea alt sistem de control al injectiei, drept pentru care atunci nu prea se baga nimeni sa instaleze GPL pe el.

Am vazut ( si vorbit ) cu taximetristi care nu au schimbat filtrele niciodata ! Si aveau peste 100 000 km. E mult 80 000 km, dar e alegerea ta.

Si problema nu e ca ajunge mizerie in motor, problema e ca se infunda injectoarele de Gpl. La BRC unul costa 400 de lei. Si am inteles ca nu se pot inlocui separat,

ci pe perechi. Producatorul le garanteaza 500 000 km, dar e discutabil. Prefer sa fac o revizie la 30 000 km ( cam 3 ani la mine )

si sa platesc 200 lei cu drumul Braila - Vernesti cu tot, decat sa schimb injectoare. Parerea mea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...