Sari la conținut

iuli23

Members
  • Număr conținut

    27
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

4 Neutral

Despre iuli23

  • Rang
    Membru
  1. Zgomot la denivelari

    am mai dat o fuga la service si cica sunt amortizoarele si flansele ... Daca balansezi masina tare si sta cineva in ea se aude. Bucsele bara stab sunt bune. Bielele antiruliu schimbate + bascule. De acolo mai ramane sa se auda. La gropi nu se aude ci doar cand masina trece peste denivelari sau gropi care balnseaza masina.. A schimbat cineva de curand amortizoare fata + flanse sa-mi spuna cat l-a dus?
  2. Zgomot la denivelari

    Salutare, Am un duster 1.6 cu 180k km. Am un cloncanit/ bataie pe fata atunci cand sunt gropi sau denivelari pe ambele roti. Gen iau o groapa cu roata stanga dupa denivelare cu dreapta... Am schimbat azi bascuele si barile antiruliu(erau duse) dar tot se aude zgomotul ala. Daca iau o groapa pe una din roti sau orice groapa nu se aude. Sunetul apare cand sunt multe gropi pe drumul respectiv sau denivelari si sunt supuse ambele roti.
  3. GPL pe Duster 1,6 16V

    pt cei care se indoiesc ca instalatie gpl isi aduce aminte ca are nevoie de revizie in functie de km imi poate spune si mie cineva cum stie calculatorul de gpl ca ai facut x km ? Instalatie e setata sa-ti piuie ( sa ti aduc aminte de revizie ) in functie de timp. Nr ore de functionare.
  4. GPL pe Duster 1,6 16V

    calculatorul nu stie ca ai facut 10.000 km. El e programat la 500 de ore de functionare... sau cat vrei tu sa pui acolo
  5. GPL pe Duster 1,6 16V

    Vezi ca cei de la ilioara fac treaba cam de mantuiala. Montat acum 2 ani la ei o instalatie si mergeam cam la 2 3 luni la ei. Montat un stag 200 ( rampa de injectoare este o prostie ieftina de plastic ) Tipul de acolo daca poate baga 8 masini in curtea aia mica le-ar baga pe toate si nu scoate una buna. Mereu mi-au uitat sa mi stranga suruburi, masina pierdea antigel pe la conexiunile facute de ei. Cand am avut probleme legate de instalatie mi-au luat ceva vechituri din curtea lor si pus pe masina ( pistonase injectoare ). Eu unu nu am fost multumit. Totul pe maxima graba sa pleci cat mai repede. Lipsa de putere pe gpl este sesizabila...nu foarte mare dar este
  6. Nu A Pornit La Prima Cheie. E Grav?

    si eu am avut problema cu bobina de inductia (cea de sub furtunul care duce lichid la parpriz ) Mi-au rupt cei de la service mufa in care intra furtunul si cand am vrut sa dau pe parpriz toata apa a curs pe motor ( in boboina de inductie ) Era multa rugina chiar si pe capul exterior al bujiei ) Oricum astia la dacia schimba bujii in prostie chiar daca sunt ok. Cat despre zgomotul de la esapament ca sicum ar merge in 3 timp l-am avut si eu si era de la gpl. Au calibrat cei de la gaz ceva pe acolo si nu mai face. Din ce vad eu gazul montat de tine pe duster nu prea ii place. Iti da peste cap calc de injectie, figuri la pornire... cel putin la mine si totul datorita gazului
  7. Masina de serviciu luata la 40 K iar la 60 K pus GPL. Ceva probleme cu pornirea la rece si cald ( nimic concret din partea celor de la renault/dacia doar resetar caculator injectie ) Schimbat o bobina de inductie si cam atat ce nu este consumabil. Cardanu face uneori figuri si vibreaza masina intre 60-90 km/h . Masina condusa 95% asfalt. Rar vede un deal sau ceva offroad
  8. Problema Pornire

    Revin cu aceiasi problema. Ori cei de la dacia/renault sunt incompetenti ori dusteul are tehnologie extraterestra si nu-i dau de cap. Masina porneste f greu dimineata, tin cheia 6-10 secunde pana o ia si mi s-a aprins si martorul portocaliu Check engine....
  9. Problema Pornire

    @Señor Stiu sa folosesc acels spray, nu dau si nu am dat mult ( stiu ca daca dai la gramada porneste de-i sare distributia). Am dat atat de putin incat abia pornise. Cat despre instalatie ( nu-i cea mai cea, este de buget 2500 lei ) dar de la la 60 k de cand am pus-o pana acum la 130 k nu mi-a facut probleme. Problema a reaparut astazi. Masina porneste repede daca tin pedala dea accelertie la podea si ii dau 2 3 pedale... Am constatat ca daca opresc masina cand merge pe gaz porneste mai greu decat atunci cand am mers pe benzina si am oprit o pe benzina. Cat despre topic Atat timp cat scrie probleme pornire si nu este specificat motorina sau benzina am zis sa nu deschid altul aiurea. Am zis si eu ca descopera mecanicii ceva dar m-au rezolvat cu reset calc injectie .Bujiile au cam 20k urmeaza sa le schimb peste 10k odata cu distribtia.
  10. Problema Pornire

    Raspunsul celor de la service dupa ce nu au gasit nici o eroare nimic la masina a fost : Motorul s-a inecat pe benzina si calculatorul de injectie invatat predominant pe gaz a fost dat peste cap si nu mai putea porni pe benzina . Refertor la pornirile greoaie la cald , ar fi devina GPL-ul pentru ca nu merg destul de mult si pe benzina. Calculatorul de injectie isi prestabileste el cica o harta in timp si motorul pornind pe benzina se chinuie putin. Sfatul lor sa merg mai mult pe benzina. 80 de lei diagnoza si resetarea calculatorului de injectie. Vad daca mai face figuri.
  11. Eu am ajuns cu al meu duster 133.000 cu 95% oras. L-am luat cand avea 40.000 si fac cam 40-45k pe an si in 2 ani am schimbat o bobina de inductie ( nu pun consumabile ).
  12. Problema Pornire

    mda o sa vad daca mai face figuri nu stiam. Instalatia e un tomaseto stag 200 parca . Ma gandesc o alta solutie ai mai fi senzorul de pe volanta care nu citea pozitia arborelui si nu stia sa dea scanteie sau benzina...
  13. Problema Pornire

    Cum s-o pornesti in gpl ? Eu nu am auzit de asa ceva. Masina porneste pe benzina si comuta imediat daca apa are 30-40 grade
  14. Problema Pornire

    Am maine programare la serus renault sper sa nu ma ifaca figuri dimineata
  15. Problema Pornire

    Sambata seara am fost cu ea prin oras si am lasat-o in parcare. Duminica seara cand am vrut sa plec supriza nu a mai vrut. Am mai plecat acum cu ea si porneste la prima cheie. Si cu spray a pornit la a doua mana de pulverizare. Ma gandesc ca pompa sa nu fi fost amorsata dar la cate contacte si la cat automat i-am dat trebuia sa vina. O alta cauza ar fi benzina cam veche ( in jur de o luna ) avand in vedere ca merg pe Gaz. Rezervorul este mereu plin si mai bag la 2 saptamani cate 5 7 litri peste cea veche dar tot nu se justifica de ce nu a vrut sa porneasca .
×