Sari la conținut

Vreau Un Duster. Nou.


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

ca idee...   am trecut azi prin zăpadă ca să intru pe locuri de parcare neocupate ( necurățate și blocate de acea zăpadă care rămâne când trece lama să curețe strada...) cu 4x2 nu prea am reușit .

Partea de injectoare și pompa injecție e rezolvata de prin 2012 sigur pe diesel. Nu se mai folosește sistem Delphi, este Siemens, respectiv Continental. Despre turbina nu știu de probleme, doar poves

4x4! motorul diesel este foarte fiabil. Deasemenea ai mentionat zapada pana la genunchi... un Duster 4x4 OEM face fata la zapada pana la genunchi (*poza atasata). Daca ai anvelope bune si late de iarn

Posted Images

4x4! motorul diesel este foarte fiabil. Deasemenea ai mentionat zapada pana la genunchi... un Duster 4x4 OEM face fata la zapada pana la genunchi (*poza atasata). Daca ai anvelope bune si late de iarna, face fata cam pana aproape de placuta inmatriculare din fata a masinii. Vorbesc de zapada afanata nu tasata. Spor la alegere.

 

8_zpssrz6a1gs.jpg

Editat de Cain
  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa adaug si eu la confuzie :) Daca iei 4x4 ai cutie scurta, ceea ce inseamna schimbari dese in oras (cu care te obisnuiesti), dar consum foarte mare pe autostrada (peste 110 deja consumi mai mult decat Mazda CX5 cu motor de 2.2l) Daca faci drumuri scurte, as merge pe benzina. Mie imi place foarte mult cu suna motorul de 1.2l din descriere, dar se pare ca au existat probleme la el pe toate marcile grupului - n-am idee daca s-au rezolvat. Un alt avantaj al 4x2, in afara de cutia etajata ca pentru o masina normala, este faptul ca e pe cale sa se lanseze cutia automata (nu easy-R!), care, pentru o masina de oras, cred ca merita. Puntea rigida, in schimb e naspa atat dpdv stabilitate cat si dpdv confort. Pana la urma totul se reduce, in primul rand, la cum va fi folosita masina si apoi la gusturi personale. Personal, nu cred ca merita 4x4 daca il folosesti doar cateva zile pe an, cand vine zapada mare. In schimb, daca iesi macar de doua ori pe an in offroad, atunci decizia dpdv tranmisie e deja banala!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@77Dan, cred ca ar fi util sa spunem si ce consum daca facem referire la sintagma "consum foarte mare", sa nu speriem omul. Din ce imi aduc aminte la 110km/h cred ca se duce undeva la 6.5-7 % pt diesel, pt benzina poate ne ajuta colegii. Avand in vedere ca e un SUV , chiar si Dusterul, nu se poate compara cu o berlina la consum, mai degraba putem pune langa o masina de clasa similara (Tiguan, Yeti, Panda sau mai stiu eu ce).

 

Iar la 150km/h ai consum 10% , tot pt diesel.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

4x4 frate la ce drumuri avem, la ce probleme sunt iarna plus avantajul de a face plimbarici mai deosebite cu un grad de confort psihic mai ridicat, mai urci la o cabanuta unde nu urca orice turism, te mai bagi pe o margine de apa undeva, despre motorizare nu imi dau cu parerea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Consumul meu e irelevant (peste 10l/100km cu AT-urile la 130 kmph), pentru ca al meu e modificat. Oricum, din cauza cutiei scurte, ai 3000rpm la 130kmph, Dusterul 4x4, din fabrica, consuma la fel ca (sau mai mult decat) alte SUV-uri din clasa lui, dar cu motoare mai mari bine. Daca il comparam cu cele cu motoare de 1.6l td la viteza legala de autostrada, deja il facem de ras rau. E unul din punctele lui negative foarte importante pentru cineva care si-ar dori aceasta masina ca sa mearga mult in afara si trebuie sa prezentam si neajusurile chiar daca ne place utilajul. Am plecat 3 SUV-uri in Grecia si la 130-140 eu consumam cat mazda cx5 automata (2.2l) cu portbagajul exterior pe ea. La 110 consumul se apropie de decent, dar daca il compari cu altceva decat Jeep Wrangler (2.8l si aerodinamica de caramida) in clasa lui, e peste medie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

... inca nu sint lamurit cu mine insami daca va fi 4x2 sau 4x4....mai am unele dubii privind partea de 4x4. ... Nu sint lamurit pe deplin cu filtrul de particule si cu turbina de pe motor, iar de aici apare inclinatia spre... benzina, plus ca stind mai mult pe apa anual fac in jur de 6800 - 8500 km.

 

Benzinarul consuma ceva mai mult ca Dieselul oricum ai da-o - la mine media globala este de 9.5 (nu am resetat CBul de vreo juma de an insa cred ca e cel mai gurmand motor din gama). Oricum parerea mea e ca la rulaj de pana in 10 mii KM pe an nu mai conteaza daca e Diesel sau Benzina la nivel de consum. In rest e chestie de gusturi legat de cum se conduce un Diesel versus Benzina (plus "drobul de sare" la diferite motorizari).

Legat de consum e discutie lunga: http://forumduster.ro/topic/111-consum-dacia-duster/

 

Iar cu 4x4 e exact cum au scris colegii - daca vrei musai un cross-over SUV (si sa nu dai o galeata de bani in plus pe el versus concurenta), ia un 4x4 (care se comporta peste medie pe teren ceva mai greu).

Daca nu, poti merge linistit pe un 4x2 (unde ai parte de unele mici optionale mai interesante) sau Sandero Stepway (generatia 2) sau de ce nu, Dokker Stepway (depinde ce ai de gand sa faci / cari cu masina).

Cu 4x2 vs 4x4 a fost inceputa aici o discutie cu pro si contra: http://forumduster.ro/topic/2143-compara%c8%9bie-duster-4x4-cu-duster-4x2/

 

Insa... in 2017 parca ar trebui sa apara noul Duster - adica generatia 2 (versus actualul generatia 1 faza 2). Deci probabil depinde si cat de mult te grabesti sa iei maina, respectiv daca vrei un model vechi (cu feedback din piata) sau vrei sa fii "early adopter" la un model nou.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, 4x4 este cea mai buna optiune.

Nu ai nevoie in fiecare zi de 4x4, dar atunci cand ai nevoie si folosesti acest tip de tractiune esti deasupra a tot ce se cheama 4x2. Asta o spun in cunostinta de cauza.

Iarna aceasta cu capriciile ei, te poate determina in mod hotarator spre 4x4.

Daca ar fi sa aleg o motorizare ... as alege benzinarul de 1.6 cu 16v si GPL-ul pentru un consum civilizat.

Ideea este sa te bucuri de dotarile masinii, de frumusetile naturii, de locurile frumoase si sa mergi mult si ieftin.

Daca optiunile sunt altele, va rog sa nu luati in seama cele relatate mai sus.

  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...