Sari la conținut

Duster Masina Pentru Romani?


Postări Recomandate

Sa inteleg ca Dacia are doua linii de asamblare? Una pentru Ro si una pentru restul lumii? Bullshit!

Care din voi ati fost intr-o fabrica auto? Eu am avut norocul sa vad 3 pana acum.

Va sfatuiesc sa lasati folclorul pe margine.

Ca pentru unele masini se pun ceva echipamente in plus, asta se poate, dac ca sunt izolate/vopsite alfel? Folclor mioritic de pe vremea lui 1989.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 93
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

astea is basme si povesti...asa era pe vremurile trecute.   acum Dacia e detinuta de Renault, care Renault, ne place sau nu, lucreaza in stil occidental. Adica lucreaza dupa niste norme/standarde, t

Este foarte interesanta mentalitatea romanilor vs straini referitor la dacii, daca te uiti pe forumuri din afara, din diverse tari, gasesti cei mai mult oameni multumiti de dacia, chiar daca pentu ei

Nu e ma vorba de PR. Io nu am nici un incentiv de la Dacia sa afirm daca is multumit sau nu de masina. M-am inscris pe forumul asta sa schimb opinii, probleme si solutii cu cei de aici. Daca vroiam sa

Posted Images

@capone, desigur, avansul se plateste (conform unui bon de comanda emis de dealer) direct in conturile producatorului - plus ca mai exista si ceva loturi pre-comandate de dealeri in functie de niste estimari, dar nu asta ii point-ul esential in post-ul lui @kidu...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Avansul nu se plateste la dealer...

 

Super .... acu 11ani am luat masina noua .... si am platit 50 milioane avans la dealer, restul la livrarea masini, tot la dealer, tot in Timisoara si mai ales banii erau in contul dealerului, inca am tranzactia salvata in online banking cu restul de plata la livrare asa ca stiu exact cui am platit banii.... nu a trebuit sa merg la fabrica Opel sa fac platile si nici la Opel SRL nu am transferat banii, ci la Autoglobus2000 SRL din Timisoara, stii cum zic ? :-)

 

E adevarat ca tata, la prima Dacie a mers cu banii "caramida" la Pitesti .... sa aleaga "una de export"... da' asta era acu 32 de ani....

Editat de kidu79
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce voiam sa spun este ca informatiile de mai sus date de kidu sunt apa de ploaie. evident ca pot exista diferente intre masini d.p.d.v al calitatii. calitatea este un parametru ce poate fi ajustat. daca dacia vrea sa ieftineasca masina atunci scade calitatea pe anumite loturi. cine vrea sa priceapa asta bine cine nu... sa traiasca cu povestile lui @kidu.

cum se explica faptul ca aceeasi echipare costa mai scump in tari din vest fata de tari din est?

Si nu tb sa existe o linie de fabricatie separata, gen una pt romania si alta pt restul lumii. pe aceeasi linie de fabricatie poti obtine acelasi produs dar de calitati diferite...este un lucru stiut.acelasi reper de la acelasi producator poate avea calitati diferite. si implicit pret diferit. nu in teleg ce e asa greu de priceput.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...