Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

Stefan a inceput procedurile juridice, a dat in judecata ANPC-ul. Totusi nu inteleg de ce vrea ca asociatia sa lupte in justitie pentru el, atunci cand are toate dovezile necesare pentru a demonstra obilgativitatea uzinei de a-i repara/inlocui motorul in pofida montarii instalatiei GPL.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

Nu vreau asta. Hai sa fiu mai concret! Pentru mine este suficient ca asociatia sa ia pozitie in fata producatorului auto in a sesiza deja multiplele cazuri de motor 1.2 tce care consuma ulei in vederea unui eventual recall al posesorilor de 1.2 tce pentru motivele din notele tehnice Renault sesizate deja de presa straina! Notele tehnice Renault arata clar cauzele acestui consum excesiv de ulei! Nu vreau sa imi duca mie cauza personala! Ce poate face insa pentru mine este obtinerea cauzei concrete a constatarii facute in 31 martie cand motorul era gol, distrus si cu scurgeri pe la capacul de distributie, iar inauntru....se vede in poze!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Uzina oricum rezolva aceste cazuri, individual, acolo unde apar si unde conditiile de garantie sunt indeplinite. Asociatia nu are de ce sa intervina in acest sens.

 

Ai dovezi clare, irefutabile (i.e. nu articole din presa), care pot demonstra ca toate motoarele produse intr-o anumita perioada ar avea aceasta problema? Pentru ca altfel nu vad justificarea unui recall, atunci cand problemele apar izolat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

 

(...) v-as ruga sa primesc acest raspuns in privat. Asta pentru a nu mai lasa loc de interpretari! Indiferent de el eu nu voi mai comenta deloc pe marginea lui!

(...)

 

Raspunsul ACD il vei primi in scris si public! Exact in acelasi mod in care si tu ai facut cererea! Nu mai pun la socoteala nenumaratele solicitari de a "urgenta" decizia ACD vis-a-vis de cererea ta.

Raspunsul va fi public si argumentat, tocmai pentru a nu lasa pe mai departe loc de interpretari

 

(...)Pentru mine este suficient ca asociatia sa ia pozitie in fata producatorului auto in a sesiza deja multiplele cazuri de motor 1.2 tce care consuma ulei in vederea unui eventual recall al posesorilor de 1.2 tce pentru motivele din notele tehnice Renault sesizate deja de presa straina!

(...)

ACD, NU-si bazeaza activitatea pe articole de presa sau de forumuri sau de Facebook, scrise mai mult sau mai putin obiectiv!

Cam cum ar fi ca noi sa ne luam noi dupa actiunile tale in care (doresti sa) faci praf Dacia pe toate caile pentru atitudinea avuta fata de tine dupa care, tot TU, apari pe un grup (total impartial :blink: ) si... pe data de 26 oct 2016, afirmi "Va informez ca am adorat si ador Dusterul!" (asta, probabil pentru a nu avea acelasi statut ca si mine, care-i mai vede si parti negative... dar care, acolo, nu sunt acceptate deloc!)

 

Editat de danielcojocar
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Articolele de presa sunt cat se poate de argumentate tehnic si au la baza note interne Renault! Daca vom continua sa ascundem sub pres gunoiul nu stiu unde se va ajunge! Oricum, cazuistica va ajunge din urma Renault si atunci se va schimba situatia! Am adorat si ador Dusterul, da, mi-a dat multe satisfactii, nu retrag ce am zis acolo si nu veti reusi niciodata sa intoarceti impotriva mea cuvintele spuse de mine pe niciunde, dar daca ati fi in situatia mea in care stii cu date certe cauza unei probleme suferite si cazuistica din ce in ce mai ampla...

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Din pacate 1,2 Tce nu este cel mai reusit motor. Este silentios, accelereaza rapid, mie unul chiar mi-a placut de la inceput. Cum precizam, eu am pierdut 2 litrii in 5000 km. Singurul avertiror a fost cel optic cand m-a uitat pe joja, in rest absolut nimc pe bord. Masina a stat cateva ceasuri in service, si de atunci am mai facut 5000 km dar nu am mai pierdut nici o picatura. Am luat in calcul alte cauze, cum ar fi fortarea la maxim a masinii in special cu remorca plina la maxim. Asta este parerea mea. Ma bucura totusi ca nu am pb la motor

Ti s-a aprins martorul de bord?

 

Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...