Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

Felul in care va dati cu presupusul ma determina sa va reamintesc faptul ca aveti deja 2 motoare care au fost date jos, de la mine aveti deja poze! Ar fi interesant sa vedem si de la Don. Bcmpst sper sa nu ajunga aici. Nu exista greseala in alegerea uleiului ci un viciu de fabricatie! Dar Dacia nu recunoaste pt ca ar costa-o prea mult! Nu uitati ca martorul de bord la mine nu s-a aprins nici cand motorul ajunsese pe sec! Cum explicati asta? Mie Dacia inca nu mi-a raspuns la aceasta intrebare! Expertul trimis de Dacia sa vada motorul meu abia s-a abtinut sa nu se socheze dupa ce a vazut! Pacat ca nu va pot arata raspunsul lor oficial pentru a vedea modul lor mizer de a musamaliza situatia! Nu uitati ca la mine era si o scurgere suspecta! Cu ochii direct asupra ei toti au zis ca e "nesemnificativa"! Vi se pare normal? Sa nu mai zic de faptul ca nimeni nu zice nimic despre "disparitia" a mai bine de 1 litru cand masina nu a iesit din service! Uite asa ajung sa va zic pana la capat tot pt ca vad ca toti ati uitat ce am povestit pana acum! Si tot asa!

 

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, in cazul vostru e vorba de o pierdere mare de ulei si tind sa cred ca tine de acea problema legata de compresie, semnalata pe forumul qashqai.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Da, in cazul vostru e vorba de o pierdere mare de ulei si tind sa cred ca tine de acea problema legata de compresie, semnalata pe forumul qashqai.

S-a facut test de compresie, a fost compresie zero pe pistonul 3! Au fost uimiti si ei de ce au constatat! Dar nu zic nimic despre asta in raspunsul oficial dat mie!

 

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stefan, la tine unde se vedea exact scurgerea/pierderea de ulei ?

 

Am ajuns sa stau si eu cu frica. Dar pana urma pb sunt doar la euro 5 sau si la euro 6 ?

 

Ps. Ca idee la 1.2 TCe de 115cp de pe Lodgy/Dokker se pare ca nu au fost probleme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Stefan, la tine unde se vedea exact scurgerea/pierderea de ulei ?

 

Am ajuns sa stau si eu cu frica. Dar pana urma pb sunt doar la euro 5 sau si la euro 6 ?

 

Ps. Ca idee la 1.2 TCe de 115cp de pe Lodgy/Dokker se pare ca nu au fost probleme.

La distributie. Se vede clar in una din poze pe unde pierdea ulei. Nu sta cu frica, nu se poate sa fie asa de mare dezastrul, eu cred ca a fost o problema de lot.

 

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu am pierdere de ulei pe nicaieri. Este totul uscat pe sub masina, sau prin zona motorului. Baueisc ca se arde. Teava de esapament este atat de neagra de zici ca masina ar merge cu carbuni nu benzina. Am avut 2 litrii mai putini in 5000 km rulati

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...