Sari la conținut

Postări Recomandate

Moment :)

Nu am vrut sa insinuez ca ar fi ceva improvizat sau sudat pe masina, doar ca suportii respectivi nu provin din productie de masa, ci sunt confectionati in serie limitata :) de multe ori calitatea lucrurilor "handmade" executate cu atentie si pasiune se stie ca este mult peste a celor de productie de masa ;)

 

Oricum solutia mie unuia mi se pare excelenta, iar detaliile date de tine @dtel pe topicul respectiv mi se par foarte faine pt cine vrea sa isi faca o idee: http://forumduster.r...__30#entry38863

 

Cand ziceam de sudura ma refeream strict la suportul pe care se monteaza efectiv troliul (am refolosit poza si am marcat la ce ma refeream...)

post-4304-0-61357800-1462373927_thumb.png

Ala este ca la pickup-uri in partea din spate (loc de montaj carlig)

post-4304-0-34483100-1462374121_thumb.png

 

Aha, corect, am inteles acum. Nu stiam la ce suduri te referi, eu sunt putin alergic la sudat pe tabla masinii sau dat gauri in ea si de aia am vrut sa fiu foarte explicit in directia asta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

E carantină bre!! Ce tot Lacu Roșu si offroad.. Drojdie aveti pe site-ul ăla?

Salut.  As mai recomanda o bucata de scandura mai groasa, ce se aseaza sub cric, in off-road.   Iar daca tineti la aspectul masinii, o foarfeca de taiat crengi, cu brate telescopice. 

Sau esti intepenit intr-un sant pe care voiai sa-l treci, sau ai alunecat lateral si esti cu curu' spre prapastia de langa drum (experimentat fara troliu in dotare, s-a lasat cu suc de morcovi, noroc

Posted Images

Eu tot la un troliu electric portabil ma gandesc pt.ca:

- fata de cel fix, asta nu iti "mananca" din garda si cateodata chiar garda mai joasa te baga in belele

- daca ai unul manual si esti blocat pe coclauri doar cu "jumatatea" care nu le are cu soferia, nu ai posibilitatea sa ajuti troliul fortand masina, decat daca o pui pe doamna sa dea la manivela :frantics: .

Parerea mea!

Deci tot caut un troliu mobil de forta mai mare. Am gasit la ELCAR un "model 5000" care ar trage 2265 Kg, cu motor de 2,9KW. O sa sun maine la ei sa vad daca obtin alte detalii si mai ales un pret.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asta portabil e ok daca nu il folosesti "hard" ci doar asa, cand si cand. Si trebuie sa aiba cabluri si clesti seriosi pentru curent. Care o fi cel mai bun oare din gama asta? (Electric si portabil). Marcile consacrate care produc trolii, nu au si din astea portabile? Eu am cautat dar nu am vazut...

Editat de CristiZ
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cum a mai scris un coleg si mai devreme, acele trolii portabile sunt considerate trolii pt barca sau cel mult ATV, iar sarcina specificata pe ele nu uitati ca se refera la o incarcare liniara pe roti pe prima spira... iar daca sunt chinezesti, mai luam in calcul si un coeficient de randament care rar se duce la 100% :)

 

cu cat bobinati mai multa sufa pe tambur, cu atat capacitatea lui de tragere scade, iar la sufele din otel daca a pocnit in sarcina si v-a prins in apropiere, lucrurile pot lua o intorsatura foarte foarte nasoala

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Polonezii de la DragonWinch au un model portabil de 5000 lbs (http://www.dragonwinch.com/dwp_5_000_1/), ar trebui sa fie in jur de 700-800 lei.

 

Sunt polinezi astia? Ca eu l-am gasit in uk si pare fain. Stiti mai multe detalii despre marca asta?

 

http://www.dragonwinch.co.uk/products/product-overview.aspx?pid=049cea75-b028-4f2e-9d4d-1a695f9310da&gid=77D1CE6C-80D7-47A4-AB02-0DA8608D0DBA&pg=PKbkc0UdJG0gRNe0ftAeScHckTSeQoeuzkEY9r6cYcsmWv38NebTCA%3d%3d

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...