Sari la conținut

Postări Recomandate

mai george nu inteleg de ce esti asa de vexat de interventia mea. am incercat sa-ti spun ca imi place cum a iesit lucrarea, iar tu ai trecut la un atac nefondat. cat despre idei de montarea a acestu troliu sunt putin mai sarac. ultimul troliu cu care am lucrat era montat pe un U651 si era actionat de priza de putere. in rest, sa ma ierte luminatia ta de indrazneala mea.

,,megavx, on 16 November 2012 - 04:45 PM, said:

 

nu-mi trebuie deloc un astfel de troliu, dar imi doresc unul cu disperare, doar pt satisfacerea sentimentului psihologic de siguranta marita,,

 

Megavx nu vad unde in comentariul tau ai incercat sa spui ca iti place cum a iesit lucrarea. Mai degarba in momentul in care ai spus ca nu-ti trebuie un astfel de troliu a dat impresia ca nu iti place ... In fine hai sa nu fim offtopic las de la mine si spun ca am inteles eu gresit stai linistit ca nu s-a lasat cu suparare - dai tu o bere la iesirea din iarna ca te-am tras cu troliu din zapada si suntem chit :)) ...

Apropo de U651 troliu pe care l-ai montat in vremea aia era cu motor de 220 v ? Ar fi fost tare sa pui niste poze cu el :))

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 41
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

asa cum am promis saptamana trecuta, revin cu alte detalii despre troliul achizitionat   am reusit si eu inainte de 1 mai, cu ceva peripetii, sa montez un troliu (am fost din bucuresti pana la tg mu

Pretul troliului a fost undeva la 1700 lei cu tot cu accesorii (role de ghidare a cablului , telecomanda , scripete de dublaj, cabluri de alimentare si suruburi de prindere) iar profilul U si placa de

pai incepem de la vreo 4300 lei troliul + suport, adaugam 400 lei montaj (tva inclus), 100 euro chinga de copac si 2x15 euro ochetii, 150 euro kitul wireless pt troliu (fara tva preturile in euro)

Posted Images

ultimul troliu cu care am lucrat era montat pe un U651 si era actionat de priza de putere. in rest, sa ma ierte luminatia ta de indrazneala mea.

Apropo de U651 troliu pe care l-ai montat in vremea aia era cu motor de 220 v ? Ar fi fost tare sa pui niste poze cu el :))

Troliul de la U651, dupa cum a spus si @megavx, era un troliu actionat mecanic pe priza de putere... ALA DA TROLIU!!!

Dar... apropo de super troliu... este o varianta supertare sa abordam varianta cu troliu pe cutia de viteze... ai vazut @georgechinezu la Sarata Monteoru ce inseamna un astfel de troliu... putere si rapiditate...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ok george. dau eu berea. si sincer chiar imi place cum ti-a iesit lucrarea. adevarat ca acum nu prea mai am nevoie de troliu, dar arata asa bine montat, incat vreau unul la duster-ul meu. referitor la troliul de care vorbeam, actionat mecanic la priza de putere de la cutia de viteze a unui tractor u651, chiar e super. cca 10000kgf pe priza 1 si cca 16000kgf pe priza2. dar e folositor doar intr-o exploatatie forestiera.

spune-mi george care e pretul final la care s-a ajuns cu montarea acestui troliu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ok george. dau eu berea. si sincer chiar imi place cum ti-a iesit lucrarea. adevarat ca acum nu prea mai am nevoie de troliu, dar arata asa bine montat, incat vreau unul la duster-ul meu. referitor la troliul de care vorbeam, actionat mecanic la priza de putere de la cutia de viteze a unui tractor u651, chiar e super. cca 10000kgf pe priza 1 si cca 16000kgf pe priza2. dar e folositor doar intr-o exploatatie forestiera.

spune-mi george care e pretul final la care s-a ajuns cu montarea acestui troliu.

Pretul troliului a fost undeva la 1700 lei cu tot cu accesorii (role de ghidare a cablului , telecomanda , scripete de dublaj, cabluri de alimentare si suruburi de prindere) iar profilul U si placa de troliu nu pot sa-ti spun un pret pt ca le-am facut la comanda la cineva care nu mi-a luat bani...

Am vrut sa il montez si intr-un service specializat pe modificari 4x4 si mi-au cerut 500 de euro cu troliu meu ... mi s-a parut un pret foarte mare asa ca m-am apucat cu scumpul meu tata de acest proiect. Si a iesit o treaba buna zic eu .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • 2 years later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...