Sari la conținut

Proaspat Proprietar Duster 1.5 Dci 4X2 Laureate Gris Platine


Postări Recomandate

Nu contează ce vrei tu ci ceea ce zice producătorul. Trebuie musai să- resetezi? Oricum OCS-ul îți taie din km funcție de stilul de mers.

 

Ecranul de revizie (sau km până la revizie) e legat de injecție(IVP și OCS), resetarea lui atrage după sine scrierea km de la momentul resetării în injecție(la IVP), și cum ai doar 4 rubrici (4 ani, sau 4 x 20000Km), le dai peste cap, totul ok până dai de probleme și se uită Dacia pe acolo.

Teoretic se poate schimba (european/international...etc) din injecție cu derelek

 

OCS = oil control sistem

IVP= interval vidange personalise

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 101
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi 18 iunie este o zii mai speciala pt dusterul meu.Am trecut de 40.000 de km si am montat folii pe geamurile spate de 15 % . Aproape am uitat ca becurile h7 din fabrica au fost inlocuite cu Osram ni

A venit masina.. ce va pot spune dupa nici 100 km ca este total alta masina fata de vechea generatie.. este Duster 2 nu facelift si ph3  dupa parerea mea.. cu ph2 am umblat 2 ani si 30.000 k

poze de la I.N.D 11 Giroc..

Posted Images

Eu am impresia ca kilometrajul scade cu 100 de km,adica 19900,19800,19700 si asa mai departe.cel putin la ph2.

Maine calculez cati km am facut exact de la revizie si vad atunci.

La megane 2 scade kilometru cu kilometru.adica 19999,19998,asa mai departe..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La tine contează si "calitatea" uleiului. Ce zice @t0rquemada e ca e posibil sa scada si cu cate o mie daca scade calitatea uleiului (e.g. vascozitatea sau ce o mai fi măsurând el) in functie de stilul de mers.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La fiecare regenerare a filtrului de particule, o anumita cantitate de carburant nears este disipata in uleiul motorului, ducand la degradarea mai rapida a acestuia. Probabil ca si la Duster, afisajul cu numarul de kilometri ramasi pana la urmatoarea revizie tine cont de un algoritm ce masoara dilutia uleiului in functie de numarul de regenerari.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Stef13, 1.2TCe are si el filtru de particule ? Regenerarea se face tot ca la diesel PH1 cu al 5-lea injector ? Cum masoara dilutia uleiului cu benzina daca la colegul @stefanudrea nu a semnalizat nici macar nivelul de ulei scazut ? S-au schimbat lucrurile la 1.2TCe euro6?

Intreb ca nu stiu si as vrea sa ma lamuresc. Multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Putin offtopic aici insa... din ce am mai citit... norma Euro 6 prevede o limitare a particulelor emise de benzinare. Probabil la 1.2 TCe Euro 6 din cauza cilindreei mici nu se justifica existenta unui filtru de particule, insa e posibil ca la alte motoare (adica la alte benzinare Euro 6 cu injectie directa in cilintru) sa existe asa ceva. Cum s-ar executa curatarea lui insa nu stiu si nu am gasit nimic despre acest subiect.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...