Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 65
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mda, “1.3 tce cu GPL” tunat  , am citit-o si pe asta  PS: probabil s-a dorit sa se scrie 1.3 TCE GPF, oricum sunt curios cine face chiptuning prin rescriere soft  (eventual si cu vreo 75 euro  )

Nu știi nimic. GPL egal ieftin. Cu soft consum și mai mic( asa zic tunerii)

@Stefz1997, motoarele cu aspiratie naturala pot produce mai multa putere decat cea cu care au iesit din fabrica doar daca se modifica ceva in interiorul motorului.  Simpla modificare a parametrilor de

Posted Images

Tot nu ai răspuns la întrebare, X urile din:

 

E5 90CP@5250rpm și 135Nm@2500 rpm ajunge 105CP@ X rpm și 170Nm@ X rpm

E6 90CP@5000rpm și 140Nm@2250 rpm ajunge 105CP@ X rpm și 175Nm@ X rpm.

 

Mulțumesc.

 

Pentru a releva corect este bine sa se masoare. Ceea ce declara producatorul privind turatia exacta nu e real si este justificat sa nu fie asa. Noi putem decara aceleasi turatii ca si producatorul dar sunt lafel de aproximative.

In principiu zonele de turatie la care se obtin cuplul si puterea maxima raman in aceleasi plaja de turatie.

Pentru a nu bajbaii noi ne-am dotat atelierul cu un dinamometru iar cine vrea sa stie exact cum se comporta maisna lui are posibilitatea sa faca asta, contracost.

O testare dyno 4x2 costa 250 lei, iar o testare 4x4 costa 450lei.

Fiecare testare de putere include de fapt 3 testari:

- putere la roata

- putere parazita, adica pierderile

- putere la motor, cea care apare in carte-certificate de inmatriculare in KW.

Dyno Mustang permite multe alte tipuri de testare fiind o scula profesionala nu un dyno de hoby.

Aveti mare grija cand puneti masinile sa le testate pe dyno 4x4, sunt multe fara sincronizare si acelea va termina diferentialele centrale.

post-4415-0-10727400-1449899705_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Io as vrea sa gasesc o firma de tuning care sa imi optimizeze motorul intai.

 

Adica sa ma explic: ies 500(habar nu am exact, dau si io un numar) de Dustere 1.5dci pe zi de la mioveni. Alea primesc un singur soft, toate la fel. Inainte de a pleca, masina primeste un reglaj LARG pe standul de proba, ca nu pierde nimeni 3-4 ore sa o bibileasca pe fiecare ca pe un ceas elvetian.

 

Problema mea e ca nu cred ca is 2 motoare cu masinare identica sau 2 seturi de cuzineti identici in casrul aceluiasi motor.

 

De aia io mi-as dori (poate si reusesc vreodata) ca dupa 10,000km sa imi faca cineva o ajustare a parametrilor (avans injectie, aer si carburant) strict pe masina mea.

 

Dupa mintea mea ( nu is inginer auto din pacate dar nimeni nu-i perfect) chiar si minusculele alezari diferite intre 2 cuzineti vor forta diferit arborele daca din soft primesc parametri identici. Posibil sa ma insel, dar nu cred...

 

Deci mai pe scurt, daca mi-ar fi perfect optimizati parametrii strict pe motorul meu, io as renunta cu draga inima la cai in plus. De cuplu in plus nu m-as plange pentru ca stilul meu de viata la volan cere cuplu, nu cai.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai perfecta dreptate, asa este corect.

Am sa iti trimit o adresa in privat cu un astfel de studiu facut de noi, care oferim softuri custom personalizate pe fiecare masina in parte.

Daca crezi ca nu e o incalcarea regulamentului te rog sa pui publuc linkul trimis.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...