Sari la conținut

Postări Recomandate

Anul trecut pe vremea asta, valvele cu senzori de la Dacia ar fi fost cca 200 lei bucata. Un prieten cu Kia Sportage 2015 zicea ca ii cerusera la reprezentata Kia 400 lei bucata si ca prefera becul aprins :)

 

De la colegul @planetara am luat valve cu senzori mult mai ieftin decat la reprezentanță. La vulcanizare mi-a desumflat roata si a prins la presa partea din dreptul valvei, a scos cele simple, le-a montat astea cu senzori si a umflat la loc.

 

Succes.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 223
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

UE a hotărât că toate modelele de autovehicule trebuie să fie echipate cu un sistem de control a presiunii pneurilor (SCPP in romaneste). Începând cu 1 noiembrie 2014, un asemenea sistem este prescris

Ce misto, unii care au acest sistem se plang de el, iar cei care nu-l au il vor.

la @Planetara 200 lei setul de 4 plus transport..  

Posted Images

Multumesc pt feedback.uri si aprecieri , recomandari ,killer82

Probabil poti sa ma recomanzi de 10 ori in acest topic, pentru ca acest colec nu cumpara de la.oricine... Cei care au nevoie nu inteleg ca au fost loturi de masini care au tpms si altele nu au ,nu mai conteaza anul de fabricatie , aceeasi problema exista si la logan.

 

P.s.

Pret la set de senzori (4 buc) -200 lei

Pana sfarsitul anului ( in limita stocului disponibil)

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

N-am inteles prea bine ce e cu acel coleg care nu cumpara de la oricine dar eu oricum intentionam sa te contactez maine pentru senzori :) Cat or costa, cu atat mai bine ca-s mai ieftini decat la reprezentanta. Pana acum toata lumea imi spusese ca nu am nevoie de ei iar cu beculete rosii aprinse in bord nu-mi place sa merg.

 

Am tot incercat sa-mi amintesc.. cred ca impresia e de cand am luat presurile de cauciuc de la reprezentanta. N-a fost cu intentie, vazusem mai intai in lista ca nu aveai modelul ala. Nici macar nu le-am promovat ostentativ.

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit .

Am fost si sunt sub influenta alcoolului.

Am vrut sa spun ca :

Sunt persoane care nu vor sa cumpere asa de la taraba din piata .

Chiar daca are 100 de recomandari .

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa circa 15 km de la montarea rotilor de iarna s-au aprins in bord martorii TPMS. Am resetat din mers, dar dupa alti circa 10-15 km s-au aprins din nou beculetele. De data aceasta am resetat de pe loc, insa dupa circa 15 km semnalizarea in bord a reaparut. Acum tre' sa investighez ce se intampla: eroare de soft sau am nevoie de senzori de presiune? Parca intelesesem ca de prin vara lui 2015 constructorul a renuntat la ei. Masina mea e fabricata in decembrie 2015..

Cei cu masini mai noi, din septembrie 2015 incoace, ati intampinat problema asta?

 

Din 11/2015 vine cu TPMS indirect.(un indiciu ar fi abțibildul de pe ușa șoferului cu TPMS A și B)

De unde știi că mașina e fabricată în decembrie?(ai ceva scris)*

 

*Din VIN se vede că mașina are sau nu TPMS nu se vede și tipul direct/indirect și se vede și data fabricației:

cu Tyre pressure detection DPRPN

fără Tyre pressure detection SDPRPN

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

N-am gasit niciun abtibild la usi despre TPMS.

La cumparare mi-au spus ca masina e fabricata in decembrie 2015. Am impresia ca exista pe undeva si un document oficial unde e scris lucrul asta, dar tre sa mai caut.

Am fost astazi la dealerul Dacia, s-au uitat in calculator dupa codul VIN si tot ce-au putut sa-mi spuna a fost ca masina vine din fabrica cu sistem de monitorizare a presiunii in pneuri. De care, ce tip.. habar n-au. Cica nu pot vedea nici data fabricatiei, ci doar a livrarii.. Deci a fost pierdere de timp, trebuie sa scriu din nou la Vocea Clientului, ca atunci cand nivelul uleiului era prea mare.

 

In concluzie, am comandat astazi senzorii de presiune de la colegul @Planetara, maine ajung si sper ca tot maine sa reusesc sa-i montez (deja se lucreaza cu programari la vulcanizari), apoi o sa revin cu un feedback dupa ce parcurg vreo 20-30 km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
    • Schimbarea uleiului întotdeauna face bine, atâta timp cât este respectată norma folosită de producător. Cu atât mai mult în cazul în care avem angrenaje și plăci de fricțiune în același ulei ca în cazul acestui diferențial. Dacă norma este respectată și componenta cedează, uzura era prea mare din alte motive. Depinde și dacă vrem să vindem subansamble OE, sau să asigurăm mentenanță și viață lungă componentei de pe mașină. Bineînțeles că toate reperele din schemă au coduri OE... au si echivalențe în aftermarket. Nu cred că are rost să dezbatem moduri de interpretare ale fiecăruia, sau semantica... Diagrama de piese este foarte clară pentru oricine are opt clase și a lucrat câteva zile într-un service auto. Informația pentru care am făcut rugămintea este disponibilă în Dialogys, am găsit-o, cupluri, metode de verificare etc. Cu un ceas comparator, lere, dinamometrice, spray revelator și multă răbdare...se face Nu este nici pe departe atât de complicat, cum nu a fost nici pentru montajul ambreiajului. Sunt alți producători auto cu sisteme mult mai complexe, și mai greu de reglat. Totuși Dacia este un brand low cost, cel mai bun pe segmentul lui de altfel, de câțiva ani. Sistemul tip Haldex este folosit de vreo 30 de ani deja, iar reglajele toleranțelor sunt în procedura de asamblare, de aceea am întrebat de această procedură încă de la început. Dacă vorbeam de recondiționarea unui diferențial de pe un sistem 4Matic, sau de diferențialul cu torque vectoring de pe Golf R, atunci puteam considera că este ceva complicat. Diferențialul de pe Duster este destul de simplu, pentru a rezista la cuplul și nevoile pe care le vede micul nostru off-roader național. Toate cele bune!
×
×
  • Creează nouă...