Sari la conținut

Postări Recomandate

Depinde,

scoate 4 senzori TPMS dar primești RES(Remote Engine Start via telecomandă originală și/sau Medianav EVO) prezent pe mașină chiar dacă nu e activat.

 

 

 

PS. Informația confirmată mai sus o aveam de ceva timp

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 223
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

UE a hotărât că toate modelele de autovehicule trebuie să fie echipate cu un sistem de control a presiunii pneurilor (SCPP in romaneste). Începând cu 1 noiembrie 2014, un asemenea sistem este prescris

Ce misto, unii care au acest sistem se plang de el, iar cei care nu-l au il vor.

la @Planetara 200 lei setul de 4 plus transport..  

Posted Images

Vsebas, mai simplu nu era sa fie lasati in uch fix 9 senzori? Aveai 2 perechi de roti si unu pe roata de rezerva.

 

Sau daca nu 9, macar 8 din moment ce e evident ca se poate atat hard cat si soft.

 

Aia era smecherie. Si tehnic si ergonomic cum s-ar zice...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

:) eu ma gandesc ca e o situatie de compromis win-win;

Dacia face economie de 4 senzori / masina, scapa de durerile de cap cu clienti care vor 2 randuri de roti, mentine directiva UE cu safety and stuff ( era sa scriu altceva :P );

 

clientul Dacia face economie de 4 senzori cumparati din buget propriu pt. al 2-lea set de roti, are inca informatia de presiune OK/NOK in roti si poate pune fara dureri de cap mai multe randuri de roti :) .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu stiu cum sa zic... dar e cam acelasi lucru...

UCHul recunoaste oricare 4 senzori de pe masina, prin simpla resetare din SET TP... aceeasi comanda pe care o sa o foloseasca si viitorii posesori de versiune descrisa mai sus la schimb de roti (adica versiunile la care functionalitatea va fi implementata prin calculelele - multa sanatate lui Malaieie - pe baza informatiilor senzorilor de ABS). Minus valvele care is ceva bani desigur.

Posibil sa fi fost ceva versiuni intermediare de firmware la UCH care nu accepta mai mult de 4 senzori si "auto-invatare" (mi se pare ca @t0rqueMada amintea in celalalt topic de acest flag de "auto-discovery" si existenta a 2 seturi de memorii iarna/vara) si trebuie musai intrat cu CLIP-ul?

La al meu asta din Apr 2015 a mers fara vizita la service - la fel cum a procedat si @bmcpst si al lui e un picuț mai vechi atelajul (Q4 2014 parca)....

 

deci... cum ar veni... un sumar:

Ergonomie - aproape aceeasi (resetare cu SET TP direct in computerul de bord la orice interventie la roti).

Economie - mda, desigur, nu mai tre sa cumperi valve "destepte" cat traiesti, poti lua rotile vecinului, etc.

Calitate - discutabil, sincer nu stiu care sistem e mai fiabil si nici nu pot sa ma pronunt (poate inclin spre senzori ca am dat deja banii pe ei :) ), dar banui ca e cam tot acolo.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Depinde,

scoate 4 senzori TPMS dar primești RES(Remote Engine Start via telecomandă originală și/sau Medianav EVO) prezent pe mașină chiar dacă nu e activat.

 

 

 

PS. Informația confirmată mai sus o aveam de ceva timp

 

M-ai lasat masca. Detaliaza putin cum functioneaza si daca se poate activa si pe varianta 2014. Cred ca e legata totusi de Start/Stop... E posibil asa ceva la Dacia? Chiar e o surpriza! Placuta!

Editat de CristiZ
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...