Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 223
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

UE a hotărât că toate modelele de autovehicule trebuie să fie echipate cu un sistem de control a presiunii pneurilor (SCPP in romaneste). Începând cu 1 noiembrie 2014, un asemenea sistem este prescris

Ce misto, unii care au acest sistem se plang de el, iar cei care nu-l au il vor.

la @Planetara 200 lei setul de 4 plus transport..  

Posted Images

Ok...

deci, ca sa facem un sumar... pt cei cu TPMS activat by default... ce trebuie facut in caz de schimb complet de roti?

 

Pasul 1 achizitie senzori presiune.

Pasul 2 ... aici se complica...

 

@t0rquemada sugereaza vizita la Dacia pt a inregistra senzorii in UCH si pare-se ca trebuie facuta chestia asta la fiecare schimb?!?

 

@bmcpst zice ca el si-a resetat doar comp.de bord cu SET TP si a fost OK...

 

E posibil ca la SET TP comp.de bord sa recunoasca automat noii senzori si sa si-i inregistreze singur?

 

Oricum luni dau o fuga la Dacia...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Conform reprezentantei Dacia CJ Feleac o valva desteapta e 200 ron si trebuie calibrată cu CLIP - exact ce zicea colegul @t0rque... :)

 

Pare-se ca trebuie remontate rotile in aceeasi ordine cum erau... altfel tot apare eroarea. Asta s-ar contrazice cu manualul care sugerează alternarea fata-spate pt uzura uniforma...

 

Functia de avertizare nu se poate dezqctiva din CLIP.

 

Deco momentan ignore la martori... duma aceea un research daca sunt valve mai eftine :) plus de vazit cat costa o interfata CLIP via China (dealextreme sau ceva... erau pt Reno la vreo 100 $)...

 

Sau daca cineva are alte sugestii... tare as fi curios :)

Va rog sa faceti share la eventualele solutii alternative.

Daca voi afla ceva in plus revin cu update.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Astazi mi-am montat rotile de iarna, roti la care erau pusi senzorii din fabrica. Dupa schimbare, am circulat cam 10 km si inca nu mi s-a aprins martorul de bord aferent TPMS. Am stat si m-am gandit ca este posibil sa fi fost deja memorati de iarna trecuta cand am cumparat masina. In situatia cand martorul se va aprinde, voi proceda ca in primavara cand am pus rotile de vara, si anume Set up.

Si daca tot sunt pe topicul asta, fac un mic OFFTopic si vreau sa adresez 2 intrebari.

Dupa ce am dat rotile jos m-am mirat ca numai dupa 10 luni de la achizitie, tamburii si partea din fata pe care stau infiletate jantele (nu stiu cum se cheama aceste piese, cu toata rusinea) parca sunt facute la fabrica de rugina post-3487-0-57678100-1446304645_thumb.jpgpost-3487-0-84834700-1446304703_thumb.jpg. Le-am curatat rapid cu peria de sarma si am pus jantele de tabla. Problema a fost la rotile din fata ca nu am gasit un loc potrivit sa fixez cricul si...la naiba s-a indoit muchia de tabla. Este vorba de acel cant unde deja se afla o gaura pentru cricurie care vin in dotarea masinilor.post-3487-0-50145200-1446305213_thumb.jpg eu nu am acest cric.Intrebare. Unde pot fixa cricul la rotile din fata pe viitor?

La rotile din spate o fost totul OK. post-3487-0-61909200-1446305333_thumb.jpg

Intrebarea 2. Ce fel de filtru este acesta si la e ajuta?post-3487-0-08040200-1446305542_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sistemul de monitorizare a presiunii în pneuri te avertizează si cînd presiunea este mai mare decît o anume valoare?, situaţie la fel de periculoasă(ca anvelopa parţial dezunflată) mai ales iarna pe carosabil umed sau gheaţă.

Normal aerul se pierde din anvelopă, dar dacă o unflaţi într-o situaţie de urgență fără manometru.

 

Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...