Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 56
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Buna seara ,   Va prezint in cele ce urmeaza proiectul denumit Mudster :   - inaltare garda la sol cu 6cm - jante cu et 40 - anvelope BFG KM2 225/75R16 - power chip 143 cp - scut aluminiu de 6

Buna seara,   Multumesc tuturor pentru aprecieri si critici, atat de pe forumduster cat si de pe facebook ! Revin conform celor promise cu ultima modificare: bara spate metalica, cu carlig de remor

Salutare,  Eu am un duster de la Petrom ce a venit cu cu arcuri H&R, trei scuturi si bandouri. Ca upgrade am facut un soft la 130CP (marire cuplu de la 240Nm la 300Nm nemasurat pe dyno dar se

Posted Images

  • 1 month later...

Salut ,

 

Revin cu alte 2 noutati : diferentialul autoblocant fabricat in rusia , montat de noi pe masina de test ( se comporta ireprosabil , vedeti filmuletul de aici

) precum si farurile cu lupa pentru Xenon si neon pt pozitii .

 

Pentru doritori puteti vizita site-ul nostru ( disponibil acum si in alte limbi ) .

post-2864-0-21871900-1402657738_thumb.jpeg

post-2864-0-19486400-1402657739_thumb.jpeg

post-2864-0-99842100-1402657740_thumb.jpeg

post-2864-0-13107800-1402657750_thumb.jpeg

post-2864-0-80606500-1402657753_thumb.jpeg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu am vazut eu gresit, dar roata spate dreapta cand era in aer parca se invartea in momentul cand se apasa pedala de acceleratie - se vede pe la secundele 10 - 11. Ar fi fost mai util filmarea (cadrul) din ambele parti, nu doar din spatele masinii.

Ori am inteles eu gresit ori rolul acestui diferential ar fi sa transfere cuplul de la roata care atarna in aer la rotile care ating pamantul? (vezi dezbaterile de pe topicul lui comanr)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aici ca sa fie concludent ar fi trebuit sa vedem in acelasi timp in aer 2 roti de pe punti diferite. Si nu prea s-au vazut. Nu contest aici ca diferentialul este bun. Doar ca pana acum nu s-a aratat nimic concludent.

 

Un test concludent ar fi pe rampa cu role.

 

 

 

Sau fara role dar cam asa.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

diferentialul are pretensionare, un arc intern care asigura transfer de cuplu si atunci cand ai o roata in aer, in mod sigur ajuta, nu stiu daca pe o rampa cu unghi mare cu role reuseste sa impinga masina la deal cu o singura roata pe spate aderenta, dar ajuta la diagonale cum e aia de mai sus, foarte frumos filmul.

 

a aparut si pentru hover varianta cu pretensionare, as upgrada si eu...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...