Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 56
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Buna seara ,   Va prezint in cele ce urmeaza proiectul denumit Mudster :   - inaltare garda la sol cu 6cm - jante cu et 40 - anvelope BFG KM2 225/75R16 - power chip 143 cp - scut aluminiu de 6

Buna seara,   Multumesc tuturor pentru aprecieri si critici, atat de pe forumduster cat si de pe facebook ! Revin conform celor promise cu ultima modificare: bara spate metalica, cu carlig de remor

Salutare,  Eu am un duster de la Petrom ce a venit cu cu arcuri H&R, trei scuturi si bandouri. Ca upgrade am facut un soft la 130CP (marire cuplu de la 240Nm la 300Nm nemasurat pe dyno dar se

Posted Images

@timekruzer: Aia 6 cm vin de la suspensia IronMan + cauciucurile mai mari.

 

Ce sunt eu curios este unde va monta troliul si cu cat vor ingreuna masina barele (daca sunt bullbar-uri ca cele de pe masinile prezentate in poiana, no comment).

 

Singurul lucru nou pe masina asta (din cele care nu sunt inca in lucru) sunt snorkel-ul si jantele. In rest, toate celelalte se puteau pune si inainte de aparitia asta.

 

P.S.: scaunele incalzite nu sunt deloc o noutate din moment ce avem deja doi colegi pe forum care le monteaza de ceva timp, si, in plus, il mai avem si pe @danielcojocar care are masina asemanatoare (fara snorkel si navigatie).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@timekruzer: Aia 6 cm vin de la suspensia IronMan + cauciucurile mai mari.

Multam pentru info.

 

Eu cred ca @ITLand isi prezinta pur si simplu masina cu modificarile dorite/facute de el, nu in ideea ca a inventat el ceva nou. Stiu de cateva variante pentru inaltare, eram curios pt care a optat el.

 

Pareri personale (deci subiective):

Inaltarea, scuturile si cauciucurile mt/at cred ca sunt foarte utile daca tot iesi de pe asfalt.

Masina arata bine cu snorkel (dar nu stiu cum este realizat si daca asigura debitul necesar de aer) - cateva poze ar fi edificatoare... Din curiozitate, ca eu nu ma vad facand scuba-diving cu masina :)...

Bull-bar iarasi nu - majoritatea nu-mi plac ca design, toate sunt greutati suplimentare adaugate pe spatele celor 110 cai, si strica unghiurile de teren ale masinii.

Troliu - pentru iesiri de weekend mai bine cheama-ti un prieten, sau daca esti lup singuratic atunci unul mobil (multi-mount) fata/spate ar fi mai util decat unul fix si permanent care strica echilibrul masinii pe asfalt.

 

In rest bafta pentru a duce proiectul la bun sfarsit!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

 

Da, eu sunt cel cu care s-a intersectat unul din colegii dusteristi la Universitate ( ma intrebase dar nu mai stiu pe unde ) .

Asa este, nu am inventat apa calda, vin doar sa prezint o solutie completa ( inca in lucru, bara fata si cea spate sunt in curs de realizare ) .

 

Suspensia este Iron Man dar fara taierea arcurilor ( cu care nu sunt de acord din mai multe motive ) , in schimb am modificat amortizoarele .

 

Estimez undeva in jur de 50-60 kg in plus pe fata ( pe care le voi echilbra cu un acumulator suplimentar in portbagaj ) .

 

Nu voi face bara din foaie ci din teava - cand sunt gata le voi prezenta pe forum .

 

Snorkel - este facut de noi , asigura cu brio fluxul de aer ( are acelasi diametru cu unul de Defender ) iar racordul flexibil este cu acelasi diametru ca si admisia in filtrul de aer .

 

Scutul motor este intradevar cel mentionat mai sus :)

 

Cu privire la ce si cum pune fiecare pe masina - repet , am vrut doar sa prezint o solutie completa asa cum o vad eu - in rest sunt sustinatorul conceptului de fiecare masina dotata in functie de utilizarea sa .

 

Va asigur ca la o iesire in padure este extrem de util un troliu si sunt trasee ( Grohotis de ex ) unde amicul mentionat nu are cum sa ajute ( sunt portiuni de urcare cu pietre , foarte tehnice, care trebuie abordate cu atentie ) .

 

Inchei prin a va multumi pentru aprecieri si sugestii !!

 

O seara placuta ,

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @t0rquemada, nu stiam de lampile LED OEM pt numar, daca afli part number-ul, ti-as fi recunoscator daca mi l-ai da si mie. Merci anticipat! @Mak, am inteles din prima ca tu ai ph2, eu iti raspundeam doar de ce am retineri in ceea ce priveste eroare de pe diagnoza la ledurile P21/5W. Vreau nu vreau, trebuie sa le accept capriciile pentru ca am 5 ani garantie la masina si tipul ce e pe partea electrica la Verbita Arad e cat se poate de zelos, asta e motivul pentru care caut o solutie fara erori la diagnoza din cauza canbus-ului. Merci oricum pentru intentie!
    • @Kidu cred ca vorbeam impreuna si ne intelegeam separat.Eu s sarac am ph2.. Tu ph3..De aici uimirea..de ce ti ar pasa daca dau eroare la diagnoza?..garantie..etc..La voi sunt ai dreacu" cei din reprezentanta.
    • Eu ți-am spus ce se poate face, ce faci tu e treaba ta  . Există lămpi de număr cu led din fabrică (cod renault)* care nu generează erori.   *nu-l am momentan
    • @Mak, imagineaza-ti ca s-au legat de mine la reprezentanta pentru niste simple becuri LED Philips pe care le-am luat pentru lampile de la numar deoarece am preferat sa schimb doar becurile si nu toata lampa cum sunt cele cu leduri pentru ca dau o lumina mai discreta in comparatie cu lampile dedicate cu leduri care, in opinia mea, dau prea multa lumina si nici nu am incredere in fiabilitatea lor. https://www.emag.ro/set-2-becuri-auto-auxiliare-cu-led-philips-x-tremeultinon-w5w-12v-1w-6000k-127996000kx2/pd/D3D982BBM/ Ca si in cazul celor recomandate de tine, nici astea nu dau eroare in bord insa pe diagnoza se vad cu eroare de bec ars. @torquemada, multumesc pentru confirmare, acelasi lucru il banuiam si eu. In rest, mi se pare un compromis mai acceptabil sa iau LED-urile indicate de Mak, fata de a ma pune sa modific fizic triplele pe spate. Stiu ca sunt unii ce si-au activat stopul pe frana din tripla si la cel de-al doilea bec printr-un bypass de circuit insa astea sunt deja modificari fizice care pod duce la anulari de garantie daca dai de unul mai zelos.
    • La Duster ph3 cam toate becurile dau eroare pe diagnoză, unele (faza scurtă) și pe bord. Dacă becurile de frână par slabe la Duster ph3 se pot ''trafora" încă 2 becuri (câte unul în fiecare stop) spre interior unde ai doar 5w pentru poziție pui unul 21/5w stop/poziție
×
×
  • Creează nouă...