Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 256
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente ex

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu d

gata!   sunt membru cu drepturi depline! de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru ) al unui frumușel Duster aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... o mică descriere ( dacă nu vă

Posted Images

Sigur cel de 110 CP. Delphi a avut ceva probleme pe Dacia dar si pe alte masini (Renault, Ford). Din ce stiu multe probleme la Delphi au fost din cauza motorinei noastre.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Duster 4x2 110 CP are o cutie de viteze etajata muult mai bine decat la 4x4 - cred ca e cea mai buna alegere.

La Facelift cred ca e aceeasi cu tie pe modelul 4x2 cu 90 cp si pe cel de 110 cp. Treapta a 6-a e superba - consum super mic.

Dar nu stiu la modelul anterior daca nu cumva cel de 90 CP nu avea cumva o cutie de viteze in doar 5 trepte !!!

 

Deci daca vrei Duster PH1 - nu iti recomand 4x2 de 90 CP ci doar cel de 110 CP.

Iar la PH2... e alta treaba deja - go for it.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu votez pentru 4x2 benzina Tce si pentru ca am mai prins curaj, pe locul 2 pentru benzina 1,6 16V. Pe ultima am condus-o si este o masina finutza finutza de tot. Adailton a spus ca e ca o masina japoneza. Pe cea cu Tce am vazut-o la bran si mi-a lasat o impresie buna (nu auzi din interior motorul).

 

Impresia mea este ca de la anul cand motoarele 1,6 16V benzina o sa ajunga in lumea celor drepti o sa le regretam asa cum regretam uneori motorul 1,4 mpi de pe vechiul logan: fiabil, simplu, fara probleme.

 

Dusterul 1 pe benzina (4x4) este si mai placut la condus din cauza evacuarii care suna sport si e o placere sa il urci in ture si sa auzi sunetul de toba. Pentru placerea asta saptamana trecuta am facut o "plimbare" si am tinut masina in vit. 3 si 4 in jur de 6000 de ture. Extaz total. In legatura cu asta, sunt convins ca pot depasi timpul de demaraj 0-100 km/h.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Va salut pe toti. Am citit acest topic si am incercat sa imi fac o parere despre Duster 4x4 Dci. Cam greu :) Vad ca aveti experiente multe si impartite. Ma uit dupa un Duster recuperat leasing pana in 100.000 kilometri insa nu stiu ce sa mai cred despre consum si intretinere. Sunt utilizatori care spun de consum de 5.5 - 6 si utilizatori care vorbesc de 9 - 11. LA intretinere de ce este mai scumpa, sau mai putin fiabila decat un benzinar? Astazi am condus pentru prima data un Duster si am ramas foarte placut impresionat de puterea micutului 1.5 dci insa putin speriat de rapoartele scurte ale cutiei de viteze. Stiu ca nu este un topic de "sfaturi achizitie" insa a avut cineva probleme cu articulatiile? O seara frumoasa sa aveti!

Mai poti analiza si acest topic...

Incerc sa-ti raspund la cateva probleme...

A Consum:

1 Un conducator cumpatat, care apreciaza din timp marea majoritate a intamplarilor din fata sa si... IMPORTANT, nu are talpa grea (fara de la 100 km/h in sus) reuseste sa scoata un consum de 5,5 l/100 km. Eu am reusit sa scot un astfel de consum pe o distanta de 500 km (Bucuresti-Brasov-Tg Mures-Bistrita-Borsa)

2 Un conducator caruia ii face placere sa mearga cu viteza, sa depaseasca tot ce prinde, sa accelereze/frana de 10 ori in 10 km o sa scoata un consum de 8+

3 Masina nu este un autoturism... este un SUV cu o forma nu prea aerodinamica (ca o savoniera) deci... ia mult aer direct in botul ala care joaca mai mult rol de "perete".

 

B Intretinere:

1 Ulei - oridecare ai utiliza are un cost... pentru ca sunt 4,5 l in motor

2 Diferenta fata de un benzinar este aceea ca Dieselul are un filtru de motorina care nu-i ieftin.

3 Fiabilitatea este un lucru pe care nu cred ca poate cineva sa-ti spuna care-i mai buna... Exista forumisti si cu aproape 300.000 km la bord (@mirc2003) dar e Diesel.

 

C Cutia de viteze:

1 Nefiind o masina cu veleitati de sportivitate... are cutia de viteze mai aranjata pentru a putea sa ajung, mai degraba, intr-un varf de munte pentru a admira peisajul decat pentru a te da pe Autostrada sa ajungi la Constanta in o ora...

 

Probleme cu articulatiile... Eu am 100.000 km iar acest forum iti poate arata multe dintre iesirile mele cu masina (la sectiunea Intalniri si Evenimente) Iar eu n-am schimbat nici un pivot... Am schimbat bucsele de bara stabilizatoare (si fata si spate) dar acelea le-am schimbat pe garantie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu prea înțeleg de ce lumea optează pt duster 4*2, e asa diferența mare la preț intre awd și non awd? Sunt atâtea mașini 4*2 de ce ai lua duster? Sigur voi fi desconsiderat dar singura dacie care as lua-o ar fi fost 4*4 măcar știu ceva. Vin de pe o mașină rwd și am avut de ales intre mokka și Antara. Am ales duster pt costuri minime de întreținere și viata fără griji în general. La e60 o revizie pe nv era cel mai ieftin 900 lei, un filtru de particule 8000 lei iar consumul era minim 15%. Va dati seama ce cost reduction fac eu.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu prea înțeleg de ce lumea optează pt duster 4*2, e asa diferența mare la preț intre awd și non awd? Sunt atâtea mașini 4*2 de ce ai lua duster? Sigur voi fi desconsiderat dar singura dacie care as lua-o ar fi fost 4*4 măcar știu ceva. Vin de pe o mașină rwd și am avut de ales intre mokka și Antara. Am ales duster pt costuri minime de întreținere și viata fără griji în general. La e60 o revizie pe nv era cel mai ieftin 900 lei, un filtru de particule 8000 lei iar consumul era minim 15%. Va dati seama ce cost reduction fac eu.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

Diferența între 4x4 si 4x2 e de 1700 de euro. Deci e ceva de luat în seamă.

 

Există o categorie de persoane, mai restrânsă, care au nevoie de o mașină cu garda la sol mai ridicată dar nu neapărat 4x4. Eu mă număr printre ăștia. Am ales totuși 4x4 fiindcă plănuiesc să țin mașina mult și bine, și mai mult mi-am făcut un moft. Sunt sigur că m-aș fi descurcat și cu un 4x2, iar dacă aș fi fost mai strâmtorat la buget aș fi luat versiunea asta.

 

Apoi mai sunt cei care vor un SUV doar pentru aspect și poziția mai înaltă la volan, fără intenția de a-l scoate de pe asfalt. Nici în cazul ăsta nu e nevoie de 4x4 și se mai pot economisi ceva bani.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...