Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

problema cu fluctuatia la relanti e valabil doar la variant disel. din fabrica avea o mica problema la pornire, care dupa cateva secunde se rezolva si nu nu mai facea. dupa resoftare, mica problema sa transformat in dezastru...face cand ai vine ei. fie cald ,fie rece afara. ca e motorul cald sau rece. sfatul meu: nu va faceti resoftarea, ca e dezastru total. parca ai avea un universal de pe vremea lui ceasca. incerc o varianta , daca da rezultate dupa o luna va dau de veste.

te contrazic si eu am aceeasi problema la 1.6 FL benzina, la rece fluctuatia este evidenta, pe masura ce se incalzeste se diminueaza, iar pana se incalzeste la accelerare tinde sa dea in nas, cam pe la 2000 de ture

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

A mai incercat cineva cu ralantiul instabil "softul" lui @fred? :) Adica sa porneasca avariile cateva secunde dupa care motorul se stabilizeaza?

Am incercat eu ieri, si surprinzator, dupa 10 secunde motorul s-a stabilizat. O sa mai incerc si data viitoare sa vad daca intr-adevar functioneaza de fiecare data.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cineva spunea pe forum ( nu mai stiu pe unde am citit) ca la Duster-ul nou ( dupa 4000 de km) a gasit filtrul de motorina namolit si ca nu tinea relanti-ul. A mai verificat cineva filtrul de motorina? Aici ma refer la cei care aveti probleme cu variatia turatiei la relanti sau dat in nas...Oare nu cumva asta ar putea fi baza problemelor? Sa fi fost materialul filtrant prost? Ceva reziduuri in rezervor....de la fabricantul de piese? Nu stiu, dar eu unul daca as avea problema asta as verifica, merita!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Eu am zis, s-a descoperit cauza, o singura alimentare la lukoil, no ofense, acum masina merge perfect!

 

Trimis de pe al meu HTC Desire 500 folosind Tapatalk

Sunt un pic in ceata :) S-a rezolvat dupa o alimentare la Lukoil sau acea alimentare a declansat fenomenul?

 

Sent from my Star G9000 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...