Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Eu fac urmatorul lucru cand este foarte frig: aduc cheia in ultima pozitie, las sa se stinga toti martorii, aduc cheia in pozitia initiala si o iau de la capat doar ca dupa ce s-au stins toti martorii a 2-a oara o pornesc. In acest fel ma asigur ca bujiile sunt incinse.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

 

Mmmmm. buna idee. O sa incerc si eu.

 

Eu mai astept 4-5 secunde dupa ce se sting toti martorii si apoi ii dau cheie. Dar nu sunt sigur cat timp dupa stingerea martorilor mai sunt alimentate bujiile pana ii dai cheie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

La mine se stinge intotdeauna inainte de ceilalti martori, indiferent de temperatura exterioara, doar ca atunci cand este frig afara sta mai mult timp aprins, cheie dau imediat ce martorul de bujii s-a stins...porneste ''la sfert''

 

Totusi asa cred ca ar fi normal, la frig sa stea mai mult aprins. Ceea ce la mine nu se intampla.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine stau mai mult un pic aprinsi, prima data dimineata dupa o noapte cu -15. Dar la fel, pun contactul, astept spirala sa se stinga, apoi inchid, si pornesc a doua oara. Teoretic e mai lina pornirea.

Ceea ce NU recomand e plecarea in 4wd Lock!

Azi dimineata am zis sa ma bucur putin de zapada si sa ma invart cu masinuta cu Lock + ESP Off.

Dupa 2 cerculete mi s-a aprins din nou spirala si a ramas in 2WD pana la restart. Nu i-a placut dif-ului sa dau in placile alea asa la rece.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

as aface si la mine. o usoara fluctuatie 900-1100 3 secunde pe urma sta la 1100. dar asta la temp sub -15 la prima pornire de dim. pe urma nu mai face.

 

ce nu am inteles inca de la inceput este daca motorul e de renault.. nu e si softul?? adica daca pun motorul asta pe megane/ clio etc, alea vin cu alt soft?? adica de ce s au mai complicat sa reinventeze roata dpdv soft la un motor ultra testat. nu vorbeam de un motor aparut de 3 zile

 

Pentru că nu ai același motor pe n modele.

 

La dCi110, Duster ph2 ai K9K 856/858// 884/886 // 796/830 fiecare cu proprietăți specifice mașinii și pieții de vânzare. Chiar 2 mașini identice cu același motor nu vor avea aceași versiune de soft.

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai...poate ai urmarit clipuri cu dustere si din italia si franta cu aceeasi problema. Exact asa facea si cand am luat-o. Eu nu inteleg de ce a mai fost nevoie de "rasul: ala de resoftare. Ca mai multe probleme i-au creat, decat sa rezolve. Dacia pe partea cu softul este praf. Aceias problema mi-a relatat un propietar de MCV 2. Decii..... .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

am dubii ca sunt praf la soft... mai degraba cred ca pentru reducere de costuri s a facut rabat la anumiti senzori, astfel ca acel soft nu are toti parametrii de intrare ca sa isi faca toate calibrarile si atunci e mai complicat ce aproximari trebuie sa faca softul. gen stabilizare optica vs software. adica incerci sa obtii acelasi lucru dar fara niste elemente fizico mecanice

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu la diesel PH2 resoftarea in service cu softul CORECT rezolva toate problemele. Daca cei din service au o legatura / comunicare proasta cu Dacia si/ sau nu sunt in stare sa gestioneze versiunile de soft, sufera clientii Dacia.

 

Cat priveste partea de soft "Dacia", pe ECU injectie, sunt cel putin 2 furnizori diferiti ( care fac si softul ce se baga acolo) deci nu Dacia, iar motorul pe benzina mai nou, cel de nissan, are alti furnizori diferiti de cei dacia-reno. Partea de derelek / DDT2000 / CLiP nu imi este inca foarte clara daca poate gestiona si motoarele nissan.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...