Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

La TgMures e la fel. Cand am cerut drive test au pornit masina si mi-au spus ca trebuie sa astept cateva minute ca mai au de rezolvat ceva probleme. Am asteptat vreo jumatate de ora dupa care a venit cineva si a oprit motorul apoi am mai asteptat vreo cateva minute si a venit reprezentantul cu cheile :)

Masina a mers bine cand am pornit-o eu dar poate ca incalzirea a avut acelasi scop.

 

 

E posibil ca problema sa fie raportata deja la Dacia dar le-au interzis sa intervina pana nu li se comunica rezolvarea "oficiala" ... pana atunci - asa face toate! E doar o parere.

 

In legatura cu absenta indicatorului de pe facelift o consider o eroare dar, pana la urma, si asa cum il avem noi (cu pavele) e aproape la fel de inexistent. Chiar daca pavelele sunt in numar de zece, de fapt se aprind o data doua si o data patru. Mie mi s-au aprins odata sase tocmai cand ma aflam singur pe un drum de munte care nu stiu unde ducea si unde nu aveam semnal la telefon. Rezulta ca si cu pseudo indicatorul nostru stim urmatoarele:

- doua linii = se incalzeste (da-i bataie) - asta poate simti soferul fara aparat

 

Pseudo indicatorul asta cel putin te ajuta sa vezi cand temperatura antigelului nu mai depaseste o anumita valoare data de cele 2 linii semn ca termostatul sau/si sonda de temperatura nu mai functioneaza in parametri (si sa nu te miri de ce ti-a crescut consumul) - asta nu poate simti soferul fara aparat.

 

La diesel, ceva cu adevarat util ar fi un termometru pe temperatura ulei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Mai... eu vad ca @dacian si @cosminium au motor pe benzina.

 

Cel care a inceput acest topic are Facelift diesel. Aveti grija ca nu e aceeasi problema in discutie.

Unii sunt cu benzina pe aici altii cu diesel-ul.

Nu le incurcti ca nu mai iese nimic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Trebuia sa aprinzi pozitia, sa se vada mai bine. Oricum, si la noi la Tg-Mures s-a mai incalzit si iarasi ma chinui cu ea pana se incalzeste. Mai si sare turometrul, nu-i sfarsit de lume insa, dar problema cum zic colegii, masina nu are putere, se ineaca. Eu tin masina in garaj, o pornesc, ies din garaj cu ea, cobor sa inchid usa garajului si cand ma urc inapoi, deja sare acul si cand sa pornesc daca nu ii dau turatie mai mare si I-a, nu vrea sa plece. Dupa ce ies din curte, am de cobora (nu de urcat) insa si asa daca il pun pe frana de motor sau bag in a II-a, fara sa fortez, greu merge. ..... Ar trebui sa facem mai multe filmulete si sa ii bombardam :)

 

Apropo timecruzer, si tu diesel ai, nu ai aceste probleme ?????

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...