Sari la conținut

Suspensie H&R + IRONMAN


Postări Recomandate

@TimeKruzer Mersi MULT Posta #175 din lincul tau este EXACT ce am tot cauta. Datele aratate sint foarte concrete si explica cu numere mai multe dacit sa poate cu vorbe.

@Daniel Da, ai dreptate, eu tot am intrebat acelasi lucru la mai multe forumuri si am primit cam acelas raspuns. Tu esti foarte priceput cu Duster si mersi da ajutor :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 193
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pana la urma tot de la ei am luat si eu. Sunt seriosi baietii, mi-au livrat in 7 zile, asa cum au promis. Pretul in 2014-03 este de 920 + curier. Montarea lor a durat cca 90 min. Arcurile sunt de culo

Salutare, Deschid acest topic (chiar daca mai exista unul dedicat imbunatatirii suspensiei) deoarece, eu cred ca pasul la care am recurs eu de a-mi schimba suspensia este o varianta foarte echilibrat

Pentru a masura cat mai exact lift-ul rezultat dupa inaltare: 1. masina sa fie fara pasageri si fara incarcatura, cu toate accesoriile si echipamentele din dotare (roata rezerva, cric etc) 2. sa se

Posted Images

Cei de la mudster au niste prelungitoare pentru amortizoare, in caz ca vrei sa folosesti inaltarea maxima posibila cu arcurile Ironman, dar dai in alte problemute. Intrebarea mea pentru Daniel, este:

La solutia arcuri H&R si amortizoare Ironman pe care o ai pe masina, a fost necesara folosirea suruburilor de corectie unghi camber, sau e suficient regaljul permis de fabricant cu suruburile de serie?

De astea vorbesc: http://www.ironman4x4.ro/product.php?id_product=1308

Merci!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cei de la mudster au niste prelungitoare pentru amortizoare, in caz ca vrei sa folosesti inaltarea maxima posibila cu arcurile Ironman, dar dai in alte problemute. Intrebarea mea pentru Daniel, este:

La solutia arcuri H&R si amortizoare Ironman pe care o ai pe masina, a fost necesara folosirea suruburilor de corectie unghi camber, sau e suficient regaljul permis de fabricant cu suruburile de serie?

De astea vorbesc: http://www.ironman4x...id_product=1308

Merci!

Nu a fost nevoie folosirea suruburilor de corectie pomenite de tine!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

Am montat si eu amortizoare Ironman + arcuri HR de inaltare.

Am un duster Ph1 4x4 pe benzina.

Dupa montare am verificat ungiurile de convergenta si cadere.

Din pacate nu se incadrau in limite.

Unghiul de cadere nu era deloc bun. Si acele suruburi de corectie nu le comandasem

(cand am comandat arcurile no voiam si inaltare, m-am razgandit dupa aia).

Asa ca am convenit cu cei de la service sa mai sacrificam din convergenta ca sa ajutam ungiul de cadere...mai ales pe spate au fost probleme.

Nu a fost o alegere prea fericita.

La drive test am constata un lucru imbucurator si 2 lucruri nasoale.

Intr-adevar, stabilitatea este imbunatatita, dar faptul ca ungiurile nu sunt bune se simte: cand dau cu roata din spate peste o denivelare,

spatele efectiv vireaza, se misca inspre lateral, departandu-se de acea denivelare. De asemenea, dupa trecerea peste o ... adancitura, cand roata din fata se departeaza de caroserie, se aude o bataie destul de tare.

Cu suspensia originala nu aveam asemenea probleme.

 

Am vorbit cu Alecu Preotu de la Ironman si mi-a zis ca pt inaltare de 3.5 cm e nevoie de acele suruburi de corectie.

Legat de bataile pe fata, pot fi de la rulmentii de sarcina de pe fata sau de la faptul ca amortizorul ajunge la capat de cursa. Daca inaltarea reala e mai mare de 4, 4.5 cm mi-a spus ca e posibil sa se intample acest lucru.

 

O sa masor distanta de la roata la aripa. Nu am masurat asta cu suspensia standard.

Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna cat e distanta asta la un 4x4 benzina stoc?

De asemenea, ma intereseaza distanta de la roata la aripa cand masina e suspendata pe cric si roata "atarna" in aer.

O sa masor si la mine.

 

Ma intreb daca are importanta faptul ca masina mea e pe benzina. E mai usoara decat varianta diesel cu 45 kg. Nu ma asteptam ca asta sa faca diferenta.

Apropo, stiti cumva daca arcurile stock au acelasi cod pt benzinar si diesel? Adica sunt identice?

 

Sper ca o sa rezolv ungiurile de cadere cu suruburile de corectie.

Legat de batai, fie ma reintorc la arcurile originale, fie probabil o sa apelez la prelungitoare de amortizoare, desi pe moment sunt sceptic la asa ceva. A incercat cineva asemena prelongitoare? Care sunt posibilele probleme?

Am asteptata cateva zile sa vad daca se mai lasa arcurile ...dar tot asa e comportamentul.

 

E cam lung postul meu, si plin de intrebari, dar ... cu scuzele de rigoare in caz ca v-am zapacit, va rog sa ma ajuati cu raspunsuri :)

Editat de Iulian
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am facut masuratorile.

Nu a fost asa direct cum ma asteptam, ca e un decalaj intre roata si aripa.

Da' le-am masurat pe rand, in dreptul axei rotii si am facut apoi diferenta.

Aripa fata e la aprox 81.5-82 cm de sol.

Aripa spate e la aprox 79 cm de sol.

Inaltimea rotii e aprox 66.5 cm. Valoarea teoretica e 68.59 cm, dar se mai lasa sub greutatea masinii.

Deci diferenta intre roata si aripa e 15.5 cm pe fata si 12.5 cm pe spate, aproximativ.

Tre sa gasesc un duster stock in vre-o parcare sa aflu liftu' real.

 

Poze:

Dreapta spate:

post-3379-0-69452300-1412428553_thumb.jpg

Dreapta fata:

post-3379-0-19855000-1412428567_thumb.jpg

Stanga fata:

post-3379-0-06492900-1412428600_thumb.jpg

Stanga spate:

post-3379-0-55710100-1412428616_thumb.jpg

Roata...nu mai stiu de pe ce parte:

post-3379-0-95912500-1412428581_thumb.jpg

 

 

Dincolo de toate nepotrivelile, mai e un lucru pozitiv care ma incanta la maxim.

Imi place la nebunie cum arata asa inaltata:

post-3379-0-82670900-1412429204_thumb.jpg

Ma rog...nu ma prea pricep la poze... dar sa o vedeti in realitate :)

Editat de Iulian
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fata 74,8 cm, spate 76,8 cm

Rez plin benzina si gpl, fará rezerva si carucior. Rotile pareau cam moi, nu stiu exact ce presiune au, dar nu cred ca se inalta mai mult de 2mm

 

Sent from my htc-Z710e using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Fata 74,8 cm, spate 76,8 cm

Rez plin benzina si gpl, fará rezerva si carucior. Rotile pareau cam moi, nu stiu exact ce presiune au, dar nu cred ca se inalta mai mult de 2mm

 

Sent from my htc-Z710e using Tapatalk

Rectific, fata 77,6mm

 

Sent from my htc-Z710e using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...