Sari la conținut

Duster 1.2 TCe 125 cai


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 342
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

diferenta de 1,1 sec este MAXIMA. mi se pare ca ajungi de la TM la Lugoj cam cu... 30,5 secunde mai repede. Hai sa fim putin seriosi si sa ne dam seama ca analizele nu se fac asa. Motorul de 1,2 Tce e

Șanse 50% să nu ai probleme

Am fost ieri si am testat eu 1.2 in Ungaria. Am comandat-o deja si in 2 saptamani vine de pe stock din Viena. Se misca fantastic. Consum mediu 7l/100 km. Sunt fascinat de ea. Am platit 3600000 forinti

Posted Images

Privind prin prisma cumparatorului de Duster la mana a doua ( nu toti isi permit Duster nou cu dotarile dorite), eventual adus din Germania pe la vreo 200.000 de km bineinteles dati inapoi pe la 70-80.000 de km :) chiar sunt curios sa vad cum s-o comporta motorasul de 1.2 la km aia...pentru ca trebuie muncit sanatos daca vrei sa obtii ceva din el....si aici vorbesc de o urcare, off-road, zapada, etc. Din cultura mea generala ( poate ma insel) motoarele mici nu rezista timp indelungat ( a se citi kilometri multi) la turatii prea ridicate gen 4000-5000 adica vreo 160 km/h pe drum intins sau coaste abrupte, chinuiala pe care eu o cam fac cu Dusterul meu. Eu as ramane de Diesel avand in vedere categoria din care face parte Duster. Acum...pentru cine are de gand ( sau nu are incotro :)) ) si va folosi Dusterul 80% pentru naveta zilnica urban serviciu-acasa si in weekend la gratar/dus la tara clar s-ar merita 1.2 TCE dar cu conditia sa il cumperi de nou sau cu dovezi clare asupra nr. de km. si aia nu prea multi. Sper ca m-am facut inteles

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Total de acord cu @MikePop....Asta depinde pentru ce iti iei masina. Daca vrei SUV sau doar sa para ca ai SUV, dar in afara orasului o sa te ia lejer un Polo(tinand cont de motor si greutatea celor 2 masini).

Cum am tot fost 6 veri la rand in State, am intrebat pe un prieten de acolo(care avea 60 de ani atunci, dumnezeu sa il ierte, si avea un Buick din 2007 cu un V6 de 3,6l) de ce prefera ei motoare mari(peste 3l). Ca la acea varsta nu cred ca folosea el toti cei 200+ de cai care ii avea. Raspunsul lui a fost:" motoarele mari duc multe mile, pentru ca nu sunt asa fortate ca cele mici. Motoarele mici te cam lasa dupa 150-200 de mi deoarece sunt fortate, si nu pot duce extrem de mult". Poate acum tehnologia avanseaza, si sunt mai rezistente, insa tot vorba unui user(nu mai tin minte care), si eu as fi ales 2,0l daca ar fi fost facut si in romania, ca as vrea sa ma tina masina, si nu tot timpul sa fiu cu pedala in podea ca sa se miste.

Nu zic ca 1,6 sau 1,5 e mai rezistent, ca tot motoare relativ mici sunt, insa putem vedea povestea cu motoarele mari ca e adevarata. @georgechinezu deja dupa 100 de mi are pb cu el de la prea mult fortat. Nu cred ca poti spune acelasi lucru si de un Patrol, dupa 100 de mii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic ca 1,6 sau 1,5 e mai rezistent, ca tot motoare relativ mici sunt, insa putem vedea povestea cu motoarele mari ca e adevarata. @georgechinezu deja dupa 100 de mi are pb cu el de la prea mult fortat. Nu cred ca poti spune acelasi lucru si de un Patrol, dupa 100 de mii.

Sa nu inaintam afirmatii care nu au treaba cu realitatea si a nu dezinforma/speria pe cei ce vor citi aceste informatii in viitor.

@georgechinezu a spus ca a avut ceva probleme cu masina, ele NU fac referinta la motor! partea mecanica (cardan suprasolicitat) sau alte componente (intercooler - lovit, radiator racire - problema vesnica a unui Duster neprotejat). Asadar, pana la momentul prezent probleme cu motoarele nu prea sunt. Eu am cunostinta de masini care au acum (dupa 3,5 ani) si 220 kkm si nu au avut probleme deloc cu capitolul motor.

Daca mai facem si extrapolari la adresa Loganului, eici sunt extrem de multe masini care au trecut si de 500 kkm fara nici o problema de motor (chiar si benzinare).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, de acord cu voi ca motoarele mici nu rezista....dar cine are bani sa plateasca asigurarea la un motor de 3 litrii pe benzina. Eu nu stiu de ce noi europenii suntem atata de prosti. NOI platim taxele mari, si pe spinarea noastra traiesc viermii aia de americani cu motoare de 6-7 litrii. Am un vecin stabilt in Canada. El are Cls de 5 litrii iar sotia lui Lexus de 4.7 litrii. Lor nu li se pare mult sa plateasca atata:( Noua ni se pare enorm:-< Asa ceva...:(

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai toate taxele astea sunt din cauza Normelor Europene, dar si a Statului Roman ca noi avem taxele astea ridicole. Deaia majoritarea masinilor de off road le inmatriculeau astia pe bulgaria, ca la ei nu sunt atatea taxe. Numai noi luam taxe pe tot ce putem. Dar ce sa facem, asta e tara in care traim. Doar de tot din banii nostrii isi intretin dragii nostri parlamentari S-Classe-urile, care le schimba odata la 2 ani.

@danielcojocar: greseala mea, nu stiu de ce tineam minte ca si cu turbo-ul a avut ceva probleme. Scz:)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am un vecin stabilt in Canada. El are Cls de 5 litrii iar sotia lui Lexus de 4.7 litrii. Lor nu li se pare mult sa plateasca atata:( Noua ni se pare enorm:-< Asa ceva... :(

 

Nu li se pare mult pentru ca au taxe mici, numai in europa sunt taxele cat casa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...