Sari la conținut

Duster 1.2 TCe 125 cai


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 342
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

diferenta de 1,1 sec este MAXIMA. mi se pare ca ajungi de la TM la Lugoj cam cu... 30,5 secunde mai repede. Hai sa fim putin seriosi si sa ne dam seama ca analizele nu se fac asa. Motorul de 1,2 Tce e

Șanse 50% să nu ai probleme

Am fost ieri si am testat eu 1.2 in Ungaria. Am comandat-o deja si in 2 saptamani vine de pe stock din Viena. Se misca fantastic. Consum mediu 7l/100 km. Sunt fascinat de ea. Am platit 3600000 forinti

Posted Images

Privind prin prisma cumparatorului de Duster la mana a doua ( nu toti isi permit Duster nou cu dotarile dorite), eventual adus din Germania pe la vreo 200.000 de km bineinteles dati inapoi pe la 70-80.000 de km :) chiar sunt curios sa vad cum s-o comporta motorasul de 1.2 la km aia...pentru ca trebuie muncit sanatos daca vrei sa obtii ceva din el....si aici vorbesc de o urcare, off-road, zapada, etc. Din cultura mea generala ( poate ma insel) motoarele mici nu rezista timp indelungat ( a se citi kilometri multi) la turatii prea ridicate gen 4000-5000 adica vreo 160 km/h pe drum intins sau coaste abrupte, chinuiala pe care eu o cam fac cu Dusterul meu. Eu as ramane de Diesel avand in vedere categoria din care face parte Duster. Acum...pentru cine are de gand ( sau nu are incotro :)) ) si va folosi Dusterul 80% pentru naveta zilnica urban serviciu-acasa si in weekend la gratar/dus la tara clar s-ar merita 1.2 TCE dar cu conditia sa il cumperi de nou sau cu dovezi clare asupra nr. de km. si aia nu prea multi. Sper ca m-am facut inteles

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Total de acord cu @MikePop....Asta depinde pentru ce iti iei masina. Daca vrei SUV sau doar sa para ca ai SUV, dar in afara orasului o sa te ia lejer un Polo(tinand cont de motor si greutatea celor 2 masini).

Cum am tot fost 6 veri la rand in State, am intrebat pe un prieten de acolo(care avea 60 de ani atunci, dumnezeu sa il ierte, si avea un Buick din 2007 cu un V6 de 3,6l) de ce prefera ei motoare mari(peste 3l). Ca la acea varsta nu cred ca folosea el toti cei 200+ de cai care ii avea. Raspunsul lui a fost:" motoarele mari duc multe mile, pentru ca nu sunt asa fortate ca cele mici. Motoarele mici te cam lasa dupa 150-200 de mi deoarece sunt fortate, si nu pot duce extrem de mult". Poate acum tehnologia avanseaza, si sunt mai rezistente, insa tot vorba unui user(nu mai tin minte care), si eu as fi ales 2,0l daca ar fi fost facut si in romania, ca as vrea sa ma tina masina, si nu tot timpul sa fiu cu pedala in podea ca sa se miste.

Nu zic ca 1,6 sau 1,5 e mai rezistent, ca tot motoare relativ mici sunt, insa putem vedea povestea cu motoarele mari ca e adevarata. @georgechinezu deja dupa 100 de mi are pb cu el de la prea mult fortat. Nu cred ca poti spune acelasi lucru si de un Patrol, dupa 100 de mii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic ca 1,6 sau 1,5 e mai rezistent, ca tot motoare relativ mici sunt, insa putem vedea povestea cu motoarele mari ca e adevarata. @georgechinezu deja dupa 100 de mi are pb cu el de la prea mult fortat. Nu cred ca poti spune acelasi lucru si de un Patrol, dupa 100 de mii.

Sa nu inaintam afirmatii care nu au treaba cu realitatea si a nu dezinforma/speria pe cei ce vor citi aceste informatii in viitor.

@georgechinezu a spus ca a avut ceva probleme cu masina, ele NU fac referinta la motor! partea mecanica (cardan suprasolicitat) sau alte componente (intercooler - lovit, radiator racire - problema vesnica a unui Duster neprotejat). Asadar, pana la momentul prezent probleme cu motoarele nu prea sunt. Eu am cunostinta de masini care au acum (dupa 3,5 ani) si 220 kkm si nu au avut probleme deloc cu capitolul motor.

Daca mai facem si extrapolari la adresa Loganului, eici sunt extrem de multe masini care au trecut si de 500 kkm fara nici o problema de motor (chiar si benzinare).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, de acord cu voi ca motoarele mici nu rezista....dar cine are bani sa plateasca asigurarea la un motor de 3 litrii pe benzina. Eu nu stiu de ce noi europenii suntem atata de prosti. NOI platim taxele mari, si pe spinarea noastra traiesc viermii aia de americani cu motoare de 6-7 litrii. Am un vecin stabilt in Canada. El are Cls de 5 litrii iar sotia lui Lexus de 4.7 litrii. Lor nu li se pare mult sa plateasca atata:( Noua ni se pare enorm:-< Asa ceva...:(

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai toate taxele astea sunt din cauza Normelor Europene, dar si a Statului Roman ca noi avem taxele astea ridicole. Deaia majoritarea masinilor de off road le inmatriculeau astia pe bulgaria, ca la ei nu sunt atatea taxe. Numai noi luam taxe pe tot ce putem. Dar ce sa facem, asta e tara in care traim. Doar de tot din banii nostrii isi intretin dragii nostri parlamentari S-Classe-urile, care le schimba odata la 2 ani.

@danielcojocar: greseala mea, nu stiu de ce tineam minte ca si cu turbo-ul a avut ceva probleme. Scz:)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am un vecin stabilt in Canada. El are Cls de 5 litrii iar sotia lui Lexus de 4.7 litrii. Lor nu li se pare mult sa plateasca atata:( Noua ni se pare enorm:-< Asa ceva... :(

 

Nu li se pare mult pentru ca au taxe mici, numai in europa sunt taxele cat casa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare si bine v-am gasit  Sunt proaspat posesor al unui duster  din 2015 motorizare reno 1.6 16v provenienta polonia  am 2 intrebari pentru voi poate ma puteti ajuta  1.care sunt sigurantele si/sau releul daca are de la proiectoarele de ceata fata,,,, prin toate manualele pe care le-am rasfoit in ultimele zile cautind informatia imi da siguranta cu nr 7 pt lampile de ceata spate  care functioneaza corect  dar nu reusesc sa identific releul sau siguranta pentru proiectoarele( care la mine refuza sa se aprinda) manualul pe care il am e in poloneza si nu ma ajuta  Eventual daca aveti un manual in engleza sau romana printabil ar fi grozav 2 frina de mina  este cel putin ineficienta ,  credeti ca schimbarea ferodourilor ar ajuta ? sau e doar chestie de reglaj  Masina a avut ceva indoituri pe la buza pragurilor si un pic de rugina dar le-am rezolvat  deasemeni i-am montat un kit de prodectie pt aripi si usi ce care cred ca va avea nevoie  pentru ca v-a vedea destul de des macadam si drumui rele in iesirile la pescuit  
    • Sintagma "Acelasi comportament..." nu este destul de clara ? Mai mult de atat, s-au inlocuit destul de multe mecanisme pe garantie tocmai din cauza acestui comportament. Data viitoare, comentariile de genul celui de mai sus, o sa fie sterse pentru ca semantica e destul de clara. Acum l-am lasat pentru a se intelege raspunsul. 
    • Referitor la "Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet ..." deci mecanismul de actionare defect a generat faptul ca  plecau prima data (inainte) stergatoarele de parbriz si apoi se actiona stropitorul asa cum a scris colegul @ diadrian (pentru ca despre asta se discuta acum aici) ??
    • Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet. Cu diagnoza pusa ( DDT ) nu am reusit sa observam nimic anormal. Am gresat inclusiv mecanismul si s-a rezolvat problema pentru o perioada scurta de timp. Dupa ceva timp, chiar ani, am hotarat sa schimb ansamblul cu totul, inclusiv motorasul, pentru ca a aparut intr-un final DTC-ul de motor stergator blocat/scurt. Si culmea e ca am gasit ansamblu complet, motor + sistem, nou cu un cod ce nu apare in sistem.
    • Eu spre exemplu nu vad nici o diferență între fosta mașina ,un Jimmy motor 1.3  și Duster chiar din contra. Dusterul este mai ok ! 
×
×
  • Creează nouă...