Sari la conținut

Duster 1.2 TCe 125 cai


Postări Recomandate

La consum nu ma astept sa exite vreo diferenta in bine fata de motorizarile actuale nici in oras si nici in afara unde vorba lui Daniel aerodinamicitatea este...a unei case pe roti :) dar cred ca va fi ceva mai fasnet/sprinten ca sunt totusi ~15 cai(+/-) peste 107/110 cat avem acum + cuplul marit si el.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 342
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

diferenta de 1,1 sec este MAXIMA. mi se pare ca ajungi de la TM la Lugoj cam cu... 30,5 secunde mai repede. Hai sa fim putin seriosi si sa ne dam seama ca analizele nu se fac asa. Motorul de 1,2 Tce e

Șanse 50% să nu ai probleme

Am fost ieri si am testat eu 1.2 in Ungaria. Am comandat-o deja si in 2 saptamani vine de pe stock din Viena. Se misca fantastic. Consum mediu 7l/100 km. Sunt fascinat de ea. Am platit 3600000 forinti

Posted Images

fiind un benzinar nu va asteptati sa consume putin mai ales daca luam in calcul si cutia de viteze cu rapoarte scurte....problema e ca eu am optat pentru benzinar tinind cont de diferenta de pret fata de diesel( 1800eur )...si cum eu nu circul mai mult de 15000 pe an merita...acum cu 1.2 tce care sigur va fi mult mai aproape ca pret de diesel nu stiu daca mai merita chiar asa mult....totusi la preturi apropiate merita dieselul(la un suv)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

baga 200 pe ceas cu vint din spate si la vale!!!! :hyper: consum: 3% cind sta! :frantics:

 

motoarele mici sint bune pentru oras, sint gindite pentru oras. daca pastreaza etajarea actuala a cutiei, la 130km/h pe autostrada o sa ai 4500rpm. daca pun cutia de lodgy, nu se mai descurca in teren. cred ca va avea un consum foarte bun in oras.

in teren o sa urce repede in ture si asta nu e bine, va consuma repejor cei 125cp.

  • Like 2
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Detalii referitoare la noua motorizare .

renault-energy-tce-130-1-549x620.jpg

Momentan nu au înlocuit 1,6 16v, cel mai probabil din motive de accesibilitate financiară (1.2 TCe nu va fi pe acelaşi palier de preţ, aşa cum deja s-a sesizat).

 

110g.JPG

 

 

Dacă tot se merge pe comparaţia cu Dokker/Lodgy, acestea sunt echipate cu prima generaţie de 115CP(H5FT Gen1), noul Energy 1.2 TCe 130(H5Ft Gen2) fiind o evoluţie a acestuia, înlocuind practic 1.4 TCe 130CP (H4Jt) care utiliza injecţia indirectă de combustibil.

 

Mai jos este un grafic pentru compararea celor două generaţii ale H5Ft:

3_1_2_TCe_115_130_Renault.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de 1.2 benzinar nu este economic deloc pe nicio masina. Pe oras consuma intre 8-10 ( in functie de talpa) pe masina mai mica, in schimb pe Duster, la un mers EXCLUSIV urban va sari putin peste 10, cel putin la mine, care am talpa mai grea :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de 1.2 benzinar nu este economic deloc pe nicio masina. Pe oras consuma intre 8-10 ( in functie de talpa) pe masina mai mica, in schimb pe Duster, la un mers EXCLUSIV urban va sari putin peste 10, cel putin la mine, care am talpa mai grea :)

 

Nu vad de ce ar fi mult 10 in oras cand si actualele motorizari in oras(Bucuresti) papa mult(10-12 in functie de trafic). Ar fi pacat totusi sa nu-l puna pe 4X4 mai ales ca din ce scrie in articolul de mai sus 1.2 TCe ar urma sa inlocuiasca usor usor 1.6le

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...