Sari la conținut

Duster 1.2 TCe 125 cai


Postări Recomandate

La consum nu ma astept sa exite vreo diferenta in bine fata de motorizarile actuale nici in oras si nici in afara unde vorba lui Daniel aerodinamicitatea este...a unei case pe roti :) dar cred ca va fi ceva mai fasnet/sprinten ca sunt totusi ~15 cai(+/-) peste 107/110 cat avem acum + cuplul marit si el.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 342
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

diferenta de 1,1 sec este MAXIMA. mi se pare ca ajungi de la TM la Lugoj cam cu... 30,5 secunde mai repede. Hai sa fim putin seriosi si sa ne dam seama ca analizele nu se fac asa. Motorul de 1,2 Tce e

Șanse 50% să nu ai probleme

Am fost ieri si am testat eu 1.2 in Ungaria. Am comandat-o deja si in 2 saptamani vine de pe stock din Viena. Se misca fantastic. Consum mediu 7l/100 km. Sunt fascinat de ea. Am platit 3600000 forinti

Posted Images

fiind un benzinar nu va asteptati sa consume putin mai ales daca luam in calcul si cutia de viteze cu rapoarte scurte....problema e ca eu am optat pentru benzinar tinind cont de diferenta de pret fata de diesel( 1800eur )...si cum eu nu circul mai mult de 15000 pe an merita...acum cu 1.2 tce care sigur va fi mult mai aproape ca pret de diesel nu stiu daca mai merita chiar asa mult....totusi la preturi apropiate merita dieselul(la un suv)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

baga 200 pe ceas cu vint din spate si la vale!!!! :hyper: consum: 3% cind sta! :frantics:

 

motoarele mici sint bune pentru oras, sint gindite pentru oras. daca pastreaza etajarea actuala a cutiei, la 130km/h pe autostrada o sa ai 4500rpm. daca pun cutia de lodgy, nu se mai descurca in teren. cred ca va avea un consum foarte bun in oras.

in teren o sa urce repede in ture si asta nu e bine, va consuma repejor cei 125cp.

  • Like 2
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Detalii referitoare la noua motorizare .

renault-energy-tce-130-1-549x620.jpg

Momentan nu au înlocuit 1,6 16v, cel mai probabil din motive de accesibilitate financiară (1.2 TCe nu va fi pe acelaşi palier de preţ, aşa cum deja s-a sesizat).

 

110g.JPG

 

 

Dacă tot se merge pe comparaţia cu Dokker/Lodgy, acestea sunt echipate cu prima generaţie de 115CP(H5FT Gen1), noul Energy 1.2 TCe 130(H5Ft Gen2) fiind o evoluţie a acestuia, înlocuind practic 1.4 TCe 130CP (H4Jt) care utiliza injecţia indirectă de combustibil.

 

Mai jos este un grafic pentru compararea celor două generaţii ale H5Ft:

3_1_2_TCe_115_130_Renault.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de 1.2 benzinar nu este economic deloc pe nicio masina. Pe oras consuma intre 8-10 ( in functie de talpa) pe masina mai mica, in schimb pe Duster, la un mers EXCLUSIV urban va sari putin peste 10, cel putin la mine, care am talpa mai grea :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de 1.2 benzinar nu este economic deloc pe nicio masina. Pe oras consuma intre 8-10 ( in functie de talpa) pe masina mai mica, in schimb pe Duster, la un mers EXCLUSIV urban va sari putin peste 10, cel putin la mine, care am talpa mai grea :)

 

Nu vad de ce ar fi mult 10 in oras cand si actualele motorizari in oras(Bucuresti) papa mult(10-12 in functie de trafic). Ar fi pacat totusi sa nu-l puna pe 4X4 mai ales ca din ce scrie in articolul de mai sus 1.2 TCe ar urma sa inlocuiasca usor usor 1.6le

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare si bine v-am gasit  Sunt proaspat posesor al unui duster  din 2015 motorizare reno 1.6 16v provenienta polonia  am 2 intrebari pentru voi poate ma puteti ajuta  1.care sunt sigurantele si/sau releul daca are de la proiectoarele de ceata fata,,,, prin toate manualele pe care le-am rasfoit in ultimele zile cautind informatia imi da siguranta cu nr 7 pt lampile de ceata spate  care functioneaza corect  dar nu reusesc sa identific releul sau siguranta pentru proiectoarele( care la mine refuza sa se aprinda) manualul pe care il am e in poloneza si nu ma ajuta  Eventual daca aveti un manual in engleza sau romana printabil ar fi grozav 2 frina de mina  este cel putin ineficienta ,  credeti ca schimbarea ferodourilor ar ajuta ? sau e doar chestie de reglaj  Masina a avut ceva indoituri pe la buza pragurilor si un pic de rugina dar le-am rezolvat  deasemeni i-am montat un kit de prodectie pt aripi si usi ce care cred ca va avea nevoie  pentru ca v-a vedea destul de des macadam si drumui rele in iesirile la pescuit  
    • Sintagma "Acelasi comportament..." nu este destul de clara ? Mai mult de atat, s-au inlocuit destul de multe mecanisme pe garantie tocmai din cauza acestui comportament. Data viitoare, comentariile de genul celui de mai sus, o sa fie sterse pentru ca semantica e destul de clara. Acum l-am lasat pentru a se intelege raspunsul. 
    • Referitor la "Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet ..." deci mecanismul de actionare defect a generat faptul ca  plecau prima data (inainte) stergatoarele de parbriz si apoi se actiona stropitorul asa cum a scris colegul @ diadrian (pentru ca despre asta se discuta acum aici) ??
    • Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet. Cu diagnoza pusa ( DDT ) nu am reusit sa observam nimic anormal. Am gresat inclusiv mecanismul si s-a rezolvat problema pentru o perioada scurta de timp. Dupa ceva timp, chiar ani, am hotarat sa schimb ansamblul cu totul, inclusiv motorasul, pentru ca a aparut intr-un final DTC-ul de motor stergator blocat/scurt. Si culmea e ca am gasit ansamblu complet, motor + sistem, nou cu un cod ce nu apare in sistem.
    • Eu spre exemplu nu vad nici o diferență între fosta mașina ,un Jimmy motor 1.3  și Duster chiar din contra. Dusterul este mai ok ! 
×
×
  • Creează nouă...