Sari la conținut

REVIZII DUSTER DCI (preturi, probleme, diverse)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 188
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi am facut si eu revizia de 20k, la reprezentanta din Tg-Mures. Factura de 730 lei, toate operatiunile standard - voi atasa documentele cu preturi/detalii maine de la birou. Pentru comparatie am cer

Pana la urma... eu nu prea inteleg un lucru... De ce-i agitatia asa mare cu acest subiect? Eu observ ca ai o masina in garantie care mai are putin si face 80000km. Oricum, in situatia in care tu ai in

Azi am fost la a 2-a revizie (anuala, sau ceea de 40k km, dar de fapt n-am facut decat 36k), la LION Victoria, dealer Dacia-Renault din Targu Mures. Am numai vesti bune. Factura a fost mai mica decat

Posted Images

Daca cauti iei pachetul.de filtre + ulei la 380 la care mai pui manopera care ar trebui sa fie 1,7 * ora de manopera.

Pe aici ora de manopera este cam 120 (cu piese de la service) sau ~150 (cu piesele tale)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Azi am facut prima revizie, deci 20k. M-am ingrozit de pret....4 filtre, ulei si manopera....850 lei. Totul a durat cam 45 min asa la pas domol...

 

Azi am facut si eu revizia de 20k, la reprezentanta din Tg-Mures. Factura de 730 lei, toate operatiunile standard - voi atasa documentele cu preturi/detalii maine de la birou. Pentru comparatie am cerut o oferta si de la service-ul unde-mi duc toate masinile (dupa garantie) - mi-au facut o oferta de 550 ron, cu piesele si consumabilele lor si cu un mic discount de fidelitate.

Diferenta de cca 200 lei o consider "costul suplimentar" al garantiei, si nu mi se pare o diferenta exagerata....

 

Ce e mai important, masina se prezinta in stare excelenta fara probleme la directie/tren rulare/frane desi a vazut off-road suficient in acest prim an de "cariera".

 

Un alt aspect important este prima impresie pozitiva lasata de personalul reprezentantei, desi am auzit multe (nu neaparat bune) de la colegii din Tg-Mures. Poate am avut noroc, dar pot sa ma declar pe deplin multumit de prestatia celor cu care am venit in contact (receptie, mecanici, piese de schimb).

In timpul reviziei m-au lasat sa stau langa masina fara probleme, iar baiatul care a efectuat lucrarile mi-a aratat/explicat tot ce face, cum face si mi-a raspuns la toate intrebarile destepte. Si-a dat seama din primul minut ca masina mai merge si pe langa asfalt, si mi-a recomandat (ce banuiam de fapt) ca este indicat sa schimb filtrele de aer si de polen mai des. Oricum m-am convins singur dupa ce am vazut cum arata filtrele. O sa pun si pozele maine.

Nota 10 pentru el.

La receptie inainte sa-mi faca factura vine un alt mecanic si-mi zice ca va mai dura o jumatate de ora pentru ca exista 2 rechemari pentru masina: una pentru soft bord si una pentru soft motor. S-a aratat un pic surprins cand l-am intrebat daca pot sa refuz aceste operatii, dar cu o declaratie din partea mea s-a rezolvat usor - le-am explicat ca masina merge brici, nu vad niciun motiv sa schimb ceva in softuri. Foarte amabil, m-a asigurat ca mi se va face resoftarea oricand daca ma razgandesc, trebuie doar sa ma programez in prealabil.

Nota 10 si pentru el.

Urmatoarea revizie o voi face dupa 15k desi Dacia recomanda dupa 20k, iar filtrele e posibil sa le schimb oricum la inceputul verii, asa ca sa dorm eu mai linistit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...