Sari la conținut

REVIZII DUSTER DCI (preturi, probleme, diverse)


Postări Recomandate

Astazi am facut si eu revizia de 20.000 km.M-a costat 590 lei tot.Nu am gasit apa in filtru de motorina,numai ca filtrele de aer si habitaclu erau negre.Cred ca filtrele le schimb din 10 in 10 mii dupa ce am vazut cum arata.Chiar daca sunt din Brasov revizia am facut-o la Sf Gheorghe la Bogyo.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 188
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi am facut si eu revizia de 20k, la reprezentanta din Tg-Mures. Factura de 730 lei, toate operatiunile standard - voi atasa documentele cu preturi/detalii maine de la birou. Pentru comparatie am cer

Pana la urma... eu nu prea inteleg un lucru... De ce-i agitatia asa mare cu acest subiect? Eu observ ca ai o masina in garantie care mai are putin si face 80000km. Oricum, in situatia in care tu ai in

Azi am fost la a 2-a revizie (anuala, sau ceea de 40k km, dar de fapt n-am facut decat 36k), la LION Victoria, dealer Dacia-Renault din Targu Mures. Am numai vesti bune. Factura a fost mai mica decat

Posted Images

La cati km ati schimbat placutele de frana?Intreb asa estimativ, stiu ca depinde de stilul de condus, si drumurile pe care ai umblat, dar asa statistic:))

De sambata intr-o sapt sunt programat la revizie si eram curios daca scap de aceasta cheltuiala sau nu:))

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poti verifica si singur daca este necesar sa le schimbi. Dai roata jos si te uiti la placute, Daca nu vrei sa te murdaresti, mergi la o vulcanizare si dau aia roata jos.

In felul asta nu risti sa te pacaleasca cei de la service. Din pacate la noi inca se mai practica sportul asta: chiar daca placutele mai merg bine merci, "trebe schimbate sefu ca sunt duse".

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi scartaie la franare, cu putin inainte de momentul opririi si de curiozitate m-am uitat la placute cand am schimbat o roata si mai au cel putin jumatate in "carne". Am 34 000 km.

 

Am ascultat cu atentie si defapt scartaie tamburii...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Masina are 48.000 km, am facut revizia acum ~ 2 saptamani iar placutele(cele stock, nu au fost schimbate) mai tin cu siguranta inca ~ 10-15.000km daca nu chiar si peste.

 

De scartait mai scartaie din pacate :( dar fara legatura cu cata "carne" mai au.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La cati km ati schimbat placutele de frana?Intreb asa estimativ, stiu ca depinde de stilul de condus, si drumurile pe care ai umblat, dar asa statistic:))

De sambata intr-o sapt sunt programat la revizie si eram curios daca scap de aceasta cheltuiala sau nu:))

Eu le-am schimbat la 45000 km. Am zis ca a fost o intamplare pt ca am circulat destul de mult pe autostrada.

Maine ma duc sa-mi fac revizia de 90000 km si... nu stiu daca voi schimba placutele. In intervalul 45-90 kkm nu am mai parcurs asa de mult autostrazi

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am schimbat ieri. Aveam 27.000 km. Dar scartaiau ca toti dracii si ma enervau. Mai aveau cam 3-4mm carne pe ele dar aveau cam mult span si am preferat sa le schimb ca era oferta cu 30% discount, 270 cu tot cu manopera.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Masina are 48.000 km, am facut revizia acum ~ 2 saptamani iar placutele(cele stock, nu au fost schimbate) mai tin cu siguranta inca ~ 10-15.000km daca nu chiar si peste.

 

De scartait mai scartaie din pacate :( dar fara legatura cu cata "carne" mai au.

Zgomotul este de la praful inglobat de placuta,praf ce are duritate mai mare ...in tp afecteaza si discurile.De,ce sa-i faci clima continentala cu mult praf pe soselele patriei...Eu am 46 KKm si cred ca mai mere cam 15.000...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...