Sari la conținut

REVIZII DUSTER DCI (preturi, probleme, diverse)


Postări Recomandate

Desi am tot facut revizii la loganul de dinainte niciodata nu mi-am pus problema ce ulei sa folosesc (am avut Logan Diesel euro5 cu dpf) si intotdeauna am mers pe Elf Solaris 5W-30. Totusi daca mai exista si alte uleiuri se ridica alta intrebare, care ar fi mai bun. Am incercat mai jos sa compar cele doua Elf Solaris DPF 5W-30 si Valvoline MST C4 5W-30. Ce caracteristici sunt recomandate? care valori sunt mai bune?

 

SynPower MST C4 motor oil SAE Viscosity Grade 5W-30

Method Units Value

Viscosity@ 100 ºC ASTM D-445 mm2/s 12.0

Viscosity@ 40 ºC ASTM D-445 mm2/s 70.9

Viscosity Index ASTM D-2270 170

Viscosity ASTM D-5293 mPa.s –30ºC <6600

TBN ASTM D-2896 mg KOH/g 7.2

Pour Point ASTM D-5950 ºC -42

Specific Gravity ASTM D-4052 @15.6°C 0.853

Flash Point, COC, ASTM D-92 ºC 235

 

ELF SOLARIS DPF 5W-30 SAE Grade 5W-30

Method Units Value

Density at 15°C ASTM D1298 kg / m³ 850

Viscosity at 40°C ASTM D445 Mm²/s 75

Viscosity at 100°C ASTM D445 Mm²/s 12,4

Viscosity Index ASTM D2270 - 164

Flash Point ASTM D92 °C 240

T.B.N. ASTM D2896 mgKOH/g 7

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 188
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi am facut si eu revizia de 20k, la reprezentanta din Tg-Mures. Factura de 730 lei, toate operatiunile standard - voi atasa documentele cu preturi/detalii maine de la birou. Pentru comparatie am cer

Pana la urma... eu nu prea inteleg un lucru... De ce-i agitatia asa mare cu acest subiect? Eu observ ca ai o masina in garantie care mai are putin si face 80000km. Oricum, in situatia in care tu ai in

Azi am fost la a 2-a revizie (anuala, sau ceea de 40k km, dar de fapt n-am facut decat 36k), la LION Victoria, dealer Dacia-Renault din Targu Mures. Am numai vesti bune. Factura a fost mai mica decat

Posted Images

Tocmai ce am calculat acum RCA pentru a mea si cel mai ieftin este 635 lei/an la Euroins urmat de 740 lei/an la Uniqa(exact aceleasi preturi si la emag si pe rca ieftin).

 

Mi se pare in schimb foarte foarte bine cascoul pe care il are ISZY56: 2368 lei/an (aprox 540 euro) la Allianz fara nici un fel de fransiza din cate vad iar suma asigurata 71065 lei (aproximativ 16100 euro).

 

Acum 2 luni cand am cautat oferte pentru casco a fost prapad, Allianz in Bucuresti la toti brokerii cu care am vorbit nu mai oferea casco fara fransiza iar fransiza minima era 300euro/eveniment. Pe langa asta costa 560 euro/an daca plateam integral in conditiile in care si suma asigurata era de doar 9700 euro + fransiza de 300euro/eveniment de care spuneam mai devreme.

 

Generali aveau suma asigurata pe la 12.000-12.500 euro insa si la ei era obligatorie o fransiza de 100 euro/eveniment iar anual trebuia sa platesc 3000 lei.

 

Pana la urma am ales Uniqa unde am platit 2530 lei/an integral, suma asigurata ceva peste 10.000 euro, fara nici o fransiza.

 

Mi se pare ciudat cum pentru Dusterul meu 1.5 dci 4X4 cu toate packurile si optionalele posibile suma asigurata nu a depasit acei 12-12.500 euro la nici un asigurator(la multi invartindu-se la 10.000 euro, putin sub sau putin peste). Ok, masina la momentul cand am facut eu casco avea deja 2 ani si vreo 8-9 luni si intervine devalorizarea dar de la ~18500 euro cat a fost factura de noua in iunie 2010 la putin mai mult de jumatate acum dupa 3 ani mi se pare...ciudat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Casco a fost mai scump cu 8 lei decit ar fi fost deoarece am avut eveniment anul trecut , capota spate intilnire gradul 3 cu o pubela stradala

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Io ma asteptam la comentari pe seama pretului reviziei. Undeva se vehiculau sume intre 5 si 700 lei sau era la benzinari?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...