Sari la conținut

Interfaţă de monitorizare/diagnoză pe Duster - OBD II


Interfeţe OBDII utilizate  

55 membri au votat

  1. 1. Ce interfaţă aţi folosit pentru monitorizare/diagnoză?



Postări Recomandate

Pai @Stef13, sunt detalii si in linkul dat de tine - CLiP e interfata care o au si la reprezentanta... Derelek e cea care o au la fabrica :) deci aia mai scumpa stie mai multe si pretul banui ca e mare din cauza software-ului care e destul de scump. Plus ca ... la aia cam tre sa stii ce sa faci cu ea, pt ca are mult mai multe optiuni si deci trebuie sa fii mult mai documentat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 83
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cauți sondă CAN (RTL2002) pentru Dacia/Renault

Acestia sunt senzorii activi pe care ii vede aplicatia:

Daca tot s-a mentionat atasat cateva PID-uri Torque pentru un Duster ph3 HJD AdBlue motoare K9K872\874, desigur ca se pot allege cele dorite, denumirea se poate modifica (mai scurta), importante sunt

Posted Images

  • 2 months later...

ELM327 cu BT iti arată codurile de eroare generice OBD2, dacă e vreo eroare pe mașină. Cele specifice reno și mai multe detalii doar cu ddt și derelek și câte ceva cu CLIP.

 

Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ELM327 cu BT, din cate am vazut eu, sunt doar pt. citierea codurilor de eroare generice (si obligatorii) pe OBD2 si afisarea unor informatii de la diversi senzori, toate acestea fiind doar din zona ECM ( calculator injectie/motor). Acest modul odata cuplat, pe langa ocuparea fizica a mufei de diagnoza, tine ocupata si comunicatia (complet pe CAN la PH2), acelasi canal fiind folosit si la diagnoza.

Pe scurt: un ELM327 cuplat permanent nu permite o alta comunicatia ( de ex. cea de diagnoza).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare,   Scriu tot in acest topic pentru ca are legatura cu ...blocul de lumini.  Cam in urma cu 1 an , atunci cand semnalizez ( mai mult dreapta decat pe stanga ) imi reseteaza sistemul de cruise control.  NU i-l pune in "standby" ca si atunci cand apesi "0" pe volan.  Ci are acelasi efect ca si cand , acum pornesti masina sau cand treci de pe limitare la crusie .  Adica in loc sa apara viteza memorata, apare "---" cele 3 liniute.  Simptomul bine inteles, erea acompaniat de nefunctionarea claxionului cu pozitia / faza scurta aprinsa.  Am schimbat acu 1 saptamana blocul de lumini cu unul....NO NAME BRAND...250lei. Ok funcioneaza...am testat sa vad daca imi afecteaza cruise control si nimic timp de ...5 zile pot sa zic. Azi dimineata spre servici ...a aparut problema.  cum semnalizez dreapta imi dezactiveaza cruise control. ..dar nu este la fiecare semanlizare.  E total aleatorio.   Cu blocul vechi la fel erea.  Tin sa mentionez ca am un Duster PH2 2014 1.6 16v k4m 4x4 laureate..cred..nu imi aduc aminte exact daca e laureate.  Cineva a intampinat cu un astfel  de caz?  
    • Din cate stiu pentru Duster HJD ph3 motoarele 1.3 TCe H5H470 \490 sunt cu o transmisie 4x2 TL4, motoarele H5H480 \494 sunt cu transmisie 4x4 TL8.
    • @foxbat: într-adevăr, varianta printată se găsește doar pt. modelele mai vechi. De acesta vorbeam (dar nu știu dacă se potrivește și dacă e bun de ceva): https://haynes.com/en-gb/dacia/duster/2018-13-petrol-453281   @alfabit: parcă n-aș vrea să stau stresat să mă uit tot timpul la ceas că-mi expiră ora sau ziua  mi-ar trebui ceva fără limită de timp.
    • Aici : https://newdialogys.renault.com/ oficial Renault, plăteşti cât foloseşti
    • din cate stiu - nu mai exista in formatul clasic ci este o baza de date online, pt reprezentante COlegii au tot ajutat ( si le multumesc inca o data  @gil, @torq) cand am avut nevoie de info cu ceva caputri de ecran. Daca gasesti - sunt dispus sa impart costurile (ma ocup si de printarea celui online complet). Am acceasi masinuta - 2020, 1.3 150   sa traiti!
×
×
  • Creează nouă...